To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MitsuManiaki.com - INTER-CARS ... Ogólnopolski Dystrybutor części zamiennych

Matejko - 25-04-2009, 09:38

Cytat:
jest ktos w stanie konkretnie nakreslic na jakie czesci ile mamy rabatu i wkleic to w pierwszego posta tematu...albo na co nie mamy :lol:



nikt nie jest, znizki sa rozne, zaleznie od dostawcy czesci itp. ze np na filtr purfluxa bedziesz mial 20% znizki, a na filtrona 40% bo shit tanio sprzedaja :wink:
dlatego z cenami trzeba dzwonic i pytac

tomusn - 25-04-2009, 23:32

zawsze można zadzwonić dwa razy,
1. spytać o cenę bez podania numeru klienta
2. podać numer klienta i spytać o cenę
samemu obliczyć

wg mnie zniżka na numer klienta jest ustawiona z góry na poszczególe grupy towarowe (w mojej firmie by tak było), a że narzut do sprzedaży detalicznej jest różny - stąd i zniżka jest różna

Fragu - 27-04-2009, 11:59

eee kilka razy kupowałem już troche gratów i zawsze odbywa się to tak samo: -> nr klienta -> okazanie karty -> zniżka naliczona -> magazyn -> kasa :P Nigdy nie było problemu.
szpala85 - 28-04-2009, 16:49

ajajaj a ja dzisiaj kupowałem filtr powietrza do galusia i nic o rabacie nie wiedziałem :P ...... :mrgreen: ale następnym razem :twisted:
KaWu - 29-04-2009, 08:04

Czy wysyłkowo / z e-katalogu także można kupić ze zniżką? Czy tylko odbior osobisty :?:
A jeżeli można- to jak pokazać kartę klubowicza :?: :)

akbi - 29-04-2009, 09:46

Cytat:
Czy wysyłkowo / z e-katalogu także można kupić ze zniżką? Czy tylko odbior osobisty :?:

tego nie wiem ... możesz spróbować :)

Marcino - 29-04-2009, 21:53

akbi napisał/a:
Cytat:
Czy wysyłkowo / z e-katalogu także można kupić ze zniżką? Czy tylko odbior osobisty :?:

tego nie wiem ... możesz spróbować :)

Z tego co ja sie dowiadywałem to nie można wysyłkowo. Ale spróbuj w e-sklep, bo ja chciałem przez oddział sklepu wysyłkowo.

krzychu - 29-04-2009, 22:07

A czy zawsze chcą kartę czy wystarczy numer klubowy?

Krzychu

akbi - 29-04-2009, 22:11

Powinni zadac za kazdym razem okazywania karty klubowej
Taka wlasnie byla moja sugestia.

KaWu - 30-04-2009, 07:13

akbi napisał/a:
Cytat:
Czy wysyłkowo / z e-katalogu także można kupić ze zniżką? Czy tylko odbior osobisty :?:

tego nie wiem ... możesz spróbować :)


Odpisali mi, że jeżeli chodzi o zakupy wysyłkowo, to dla wszystkich klientów mają stały rabat 5%. A więc w takiej sytuacji zniżka MM nie obowiązuje.

Krzyzak - 30-04-2009, 07:43

akbi napisał/a:
Powinni zadac za kazdym razem okazywania karty klubowej
Taka wlasnie byla moja sugestia.


fakt zapytal mnie o karte, ale powiedzialem, ze chyba mam w aucie i nie musialem jej przynosic
na szczescie - pozniej sprawdzilem - rzeczywiscie mialem ja w aucie :)

Jogurt - 02-05-2009, 12:17

a ja troszkę pomarudzę :P byłem w IC 3 razy i więcej się tam nie zjawię. pierwszy raz chciałem kupić rozrząd: ceny z kosmosu a nazwy firm pierwszy raz słyszałem. drugim razem kupiłem filtr paliwa, paski transmisyjne i uszczelkę zaworów. z filtrem musiałem się pofatygować się spowrotem bo dali od c5x. przy okazji zamówiłem ori gumki do stabilizatora. przy wymianie okazało się że są z innego misia , musiałem je zwrócić i kupić zamienniki. poza tym uprzejmość panów sprzedających i czekanie 10 minut aż któryś łaskawiec poprosi do stolika wystarczająco mnie zniechęciły do IC. mam nadzieję że w innych oddziałach pracują bardziej kompetentni ludzie.
szpala85 - 02-05-2009, 13:41

nie pocieszę niestety :( w Jeleniej jest to samo ..... jeżeli sam nie pokażesz na ich monitorach palcem że tą częśc chcesz ...to za chwilę masz inną od innego miśka ... najgorsze jest jak weźmiesz karteczkę i podejdziesz do magazynu :evil: nie dośc że czekasz jak idiota 20 min . ( za każdym razem ) dostajesz częśc i okazuje sie ze to nie ta , wracasz ,a oni z wielkim fochem " .... to następnym razem trzeba lepiej wymawiac model auta ... " :evil: :evil: :evil: już nie wspomnę tu o kasjerkach które jak widzą że idzie ktoś ze zwrotem to..... :twisted: :twisted: :twisted:
Matejko - 02-05-2009, 15:48

jak czytam co piszecie to mam wrazenie, ze w kaliszu to do innego sklepu chodze, jeszcze nigdy nie bylo tak zeby mi cos pomylili oni, chyba ze sam jak kupowalem to bralem cos innego niz zaproponowali, ze zwrotami nie ma zadnego problemu, a dwie kasjerki, ktore sa - cut mjut obie :mrgreen:
jaca71 - 02-05-2009, 16:21

Ja miałem raz przyjemność z tym sklepem a raczej nieprzyjemność. Miałem amorki w corsie do wymiany przód (jeden się lał) i za pierona się z gośćmi nie mogłem dogadać. Dwóch gości na zmianę się przekrzykiwało a raczej chcieli mi wciskać całe kolumny amorek plus sprężyna za jedyne 600zł sztuka do fury wartej max 8kzł. Poszedłem do pana Mietka który mi ściągnął KaYaBy za 300zł z montażem...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group