[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Kopułka i palec rozdzielacza w EA 
						
												 Anonymous - 15-04-2011, 09:00
 
  	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		  |  - Ty masz 253 o ile się nie mylę  | 	  
 
 
tak zgadza się, ale ten który był jeszcze na miejscu u mnie też miał miedzianą końcówkę i oznaczenie 253. zasugerowałem się zdaniem, że Twoja końcówka była w jakimś czarnym lakierze bo ta którą dostałem od Japaneze też miała coś takiego.
												 mario mario - 15-04-2011, 16:20
  Krzyzak, ale nie dostałeś tego co miałeś zamontowany, czyli oryginału, którego zdjęcie zamieściłeś na forum?
												 Krzyzak - 15-04-2011, 16:28
  dostałem oryginał 259, który miałem zamontowany - oba mają znaczki Mitsu (tylko ten nowy jest pakowany przez blue print)
												 mario mario - 16-04-2011, 04:57
  Jak za 80 zeta to i ja sobie zamówię, będę miał spokój.
												 ubek - 19-04-2011, 07:31
 
  	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		   	  | adm78 napisał/a: | 	 		  | Krzyżak, instalacja gazowa nie ma tu znaczenia | 	  
 
niestety to pobożne życzenia - jakoś bez LPG cewki w tych autach nie padają...
 
a potem problemy są na obu systemach zasilania
 
 
mnie nie przekonasz - zbyt wiele widziałem usterek po LPG - i tych wzorowo założonych i tych partacko tym bardziej
 
cóż mogę rzec - mam 3 auta, zaraz będzie 4-te i wolę tankować benzynę niż potem pytać dlaczego to nie chodzi jak powinno 
 
 
amen - więcej już nic nie napiszę | 	  
 
 
Che che - też wyznaję tą zasadę. Poprzedni Lancer się rozpadł po gazie - inna sprawa że na samym gazie zrobił prawie 300 000km.
 
Ale do rzeczy - mam 2,5 V6, 255 tys km, przy poprzednim rozrządzie nie wymieniałem świec (w ASO stwierdzili, ze tamte były w doskonałym stanie). Auto po tych 90 000 jeździ normalnie - może trochę więcej pali. Czy jest sens wymieniać cokolwiek poza świecami? Mam zamiar włożyć  DENSO VK20
												 mario mario - 07-05-2011, 22:12
 
  	  | ubek napisał/a: | 	 		  | Mam zamiar włożyć DENSO VK20 | 	  
 
VK 22 do LPG z obniżoną tzw ciepłotą i przerwa pomiędzy elektrodami wynosi 0.8 mm. VK 20 ma 1,1 mm natomiast VK20Y ma 0,8 mm.
												 pompec - 13-06-2011, 13:05
  wysłałem PW do Japaneze ale przez tydzień siedzi w skrzynce do wysłania      OCB? chciałem na cito info o aparacie zapłonowym...
												 Anonymous - 13-06-2011, 14:18
  pompec, wyślij maila a wcześniej zadzwoń.
												 Tomek - 13-06-2011, 14:26
 
  	  | pompec napisał/a: | 	 		  wysłałem PW do Japaneze ale przez tydzień siedzi w skrzynce do wysłania      OCB? chciałem na cito info o aparacie zapłonowym... | 	  
 
 
jesli siedzi w skrzynce "do wyslania" to znaczy ze odbiorca PW jeszcze nie przeczytal
												 fredfm - 04-03-2012, 17:43
  Koledzy udało mi się wyciągnąć aparat zapłonowy.. Jednak jestem trochę zielony w tym temacie. Objawy wskazują na uszkodzony moduł zapłonu, nie mniej jednak chciałbym żeby ktoś ocenił stan kopułki i palca.. Palec rozdzielacza jest w miarę tani i dostępny. Jednak kopułka blue print do rocznika 98 kosztuje prawie 250zł!! Chyba że ktoś próbował założyć kopułkę od poliftowej wersji do przedlifta.. Cena poliftowej wynosi 120zł.. A może okaże się że moja jest jeszcze ok:)
 
 
1
 
[img] [/img]
 
2
 
[img] [/img] 
 
3
 
[img] [/img] 
 
4
 
[img] [/img] 
 
 
I jeszcze jedno, co zrobić z modułem zapłonu. Czy wysłać do yakuzy (różne opinie na forum) czy też próbować kupić używkę. Jednak na allegro ciężko o taką, a w moim regionie o szrot gdzie można znaleźć galanta można tylko pomarzyć... i kolejna sprawa, czy między palcem rozdzielacza a kopułką ma się znajdować jakaś sprężynka?? Na 16 stronie manuala widać właśnie jakiś bolec czy też sprężynkę, a ja takowej nie zauważyłem. Chyba że wyleciała i nie zauważyłem gdy ściągałem kopułkę ;/
 
 
Proszę jeżeli ktoś zna się na tym niech zerknie na zdjęcia i oceni czy kopułka się jeszcze nadaje...
												 polaff - 04-03-2012, 18:12
  Twoja kopułka to złom - choć by nawet ze względu na brak grafitu w jej centralnej części.
												 fj_mike - 04-03-2012, 18:20
 
  	  | fredfm napisał/a: | 	 		  | Jednak kopułka blue print do rocznika 98 kosztuje prawie 250zł!! | 	  
 
Kopułka ori Mitsu w Japaneze to 225zł    
 
 
[ Dodano: 04-03-2012, 18:54 ]
 
 	  | fredfm napisał/a: | 	 		  | Na 16 stronie manuala widać właśnie jakiś bolec czy też sprężynkę | 	  
 
Na stronie 53 działu 16    Chodzi Ci o pozycję 2?
												 fredfm - 04-03-2012, 19:52
  Dziękuję za szybką odpowiedź. 
 
Rzeczywiście strona 53 działu 16    Chodzi mi dokładnie o to coś w czerwonym kółku..
 
 
 
 
 
Czyli kopułkę najlepiej zamówić u Japaneze,przy okazji palec. Chciałbym zrobić aparat raz a dobrze. Dlatego też zastanawiam się nad wymianą cewki no i modułu. Jednak czy jest sens? Skoro cewka daje iskrę to powinna być ok. Chyba że się mylę. Moim problemem są przerwy w "mocy" i gaśnięcie po rozgrzaniu.. A może powodem jest właśnie kopułka? Autem dużo jeżdżę i nie wyobrażam sobie że odmówi mi posłuszeństwa 400km od domu
												 fj_mike - 04-03-2012, 19:54
  Na twoim miejscu wymienił bym kopułkę i palec. Mam także przerywanie ale moje świeczki mają lekko ponad 100k    Wymieniam wszystko.
												 malina_drizzt - 04-03-2012, 20:30
  Czym różni się kopułka przedliftowa od poliftowej?
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |