[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Pisk pasków, piszczy pasek, paski piszczą
mv500 - 23-01-2016, 12:30
Witam jestem w trakcie wymiany koła pasowego wału w 2.4 gdi galant stare się rozwulkanizowalo a więc odkręcam te cztery śruby w środku koła pasowego ale czy musze odkręcić tą piątom w środku ?
robertdg - 23-01-2016, 16:37
mv500 napisał/a: | Witam jestem w trakcie wymiany koła pasowego wału w 2.4 gdi galant stare się rozwulkanizowalo a więc odkręcam te cztery śruby w środku koła pasowego ale czy musze odkręcić tą piątom w środku ? |
Nie
Seba93Tychy - 27-01-2016, 19:02
Po odpaleniu, niekiedy piszczy mi pasek na jakieś 5 sekund. Po dodaniu gazu przyspiesza . Co z nim zrobić?
Tomii - 28-01-2016, 15:46
Seba93Tychy napisał/a: | Po odpaleniu, niekiedy piszczy mi pasek na jakieś 5 sekund. Po dodaniu gazu przyspiesza . Co z nim zrobić? |
naciągnąć, jak nie pomoże - wymienić na nowy.
Bartek - 28-01-2016, 16:38
Tomii napisał/a: | Seba93Tychy napisał/a: | Po odpaleniu, niekiedy piszczy mi pasek na jakieś 5 sekund. Po dodaniu gazu przyspiesza . Co z nim zrobić? |
naciągnąć, jak nie pomoże - wymienić na nowy. |
A jak to nie pomoże - koło pasowe może być rozwulkanizowane - wtedy piszczą i nowe paski
tresorex - 09-05-2016, 14:47
Oba paski osprzętu wymieniłem zaraz po zakupie gala właśnie na conti i zaczęły piszczeć dopiero po tej zimie czyli po przejechaniu ok 45000km czyli po ok 3 latach. Może sam naciąg by wystarczył, ale wymieniałem też napinacze bo już mocno hałasowały. Więc nie jest tak źle z tymi conti... Teraz wymieniłem na bando i zobaczymy ile pociągną
Przy okazji musiałem wygrzebać taki klucz (na zdjęciu) do odkręcenia napinacza paska altka bo nic innego nie wchodziło. Duża grzechotka z nasadką się nie mieściła, mała ma nasadki do 13mm, a śruba jest na 14mm oczkowe płaskie nie łapały śruby, a oczkowe gięte też za szerokie
MasterGruzin - 14-05-2016, 15:10
Jakie napinacze kupiłeś i za ile? Też się muszę za to zabrać bo moje żyją własnym życiem Na razie wymieniłem paski na Continental ze względu na to, że potrzebowałem na gwałt i nie dało rady ogarnąć Mitsuboshi. Pasek od alternatora piszczał po dwóch dniach ale został podciągnięty i na razie jest spokój. Zobaczymy co będzie dalej.
Krzyzak - 14-05-2016, 21:02
Napinacze da się zregenerować. Łożyska to 6004 i 6007.
Trzeba tylko dorobić wewnętrzne tuleje, ale ogarnięty tokarz sobie poradzi. Całkowity koszt regeneracji 2 napinaczy wyniósł mnie ok. 60 zł.
|
|
|