[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Twój pierwszy problem z nowym lancerem.
Anonymous - 04-01-2009, 17:14
Radassss, tak silnikowych.
[ Dodano: 04-01-2009, 17:15 ]
Jak u Ciebie kształtuje się cena Castrola 0W30 Longtec?
jaca71 - 04-01-2009, 17:17
jaceksu25 napisał/a: | jaca71, strzał w dziesiątkę! Dokładnie myślałem o płycie. |
Ma to pewnie swoje zalety u księgowych na biurkach. W praktyce Lancer jest trochę przyciężkawy przez co trochę pali i na osiągach traci.
Zysk może być w bezpieczeństwie i w tym że Evo X jest identyczne z cywilnymi wersjami...
Anonymous - 04-01-2009, 17:19
jaca71 napisał/a: |
Ma to pewnie swoje zalety u księgowych na biurkach. |
Niekoniecznie to może być prawdą.
jaca71 - 04-01-2009, 17:24
jaceksu25 napisał/a: | jaca71 napisał/a: |
Ma to pewnie swoje zalety u księgowych na biurkach. |
Nie koniecznie to może być prawdą |
Gdzieś mi się o uszy czy oczy obiło że globalna płyta i globalne silniki (4B1) powstały razem z Chryslerem i Hyundaiem w celu obniżenia kosztów i zaciśnięcia współpracy...
Tu jest o silniku a gdzieś jeszcze widziałem o platformie:
http://en.wikipedia.org/w...turing_Alliance
Radassss - 04-01-2009, 17:26
nie wiem musialbym w ogole zobaczyc czy jest
bo od 20 w firmie mnie nie bylo
a wiem ze byl pomysl wycofania sie z niktorych produktow co slabo sie sprzedaja
a ten castrol byl min na liscie
ale jutro zobacze i powiem
Anonymous - 04-01-2009, 17:28
Radassss, jak uważasz czym to było spowodowane, że słabo on się sprzedaje?
[ Dodano: 04-01-2009, 17:32 ]
jaca71, o silnikach to wiem. Ale konstrukcje są mitsu, podobnie jak z płytą. Myślę, że chodzi tu w znaczącej roli o możliwości technologiczne. Dla przykładu gdzieś wyczytałem, że np. silnik 1.3 MIVEC jest wykonywany w fabryce przy mercu. No i automatycznie między innymi znalazł się też w smarcie
jaca71 - 04-01-2009, 17:35
O płycie już też znalazłem wprawdzie też tylko w wiki ale coś za coś:
http://en.wikipedia.org/w...shi_GS_platform
Tu jednak Hyundai nie mieszał swoich palców
A co do smart for four toż to prawie colt
Anonymous - 04-01-2009, 17:36
O tu właśnie mam
Cytat: | ...zaprojektowano w Japonii, a produkcję uruchomiono w nowych zakładach Mitsubishi Motors Corporation i DaimlerChrysler w Kolleda, w Niemczech |
[ Dodano: 04-01-2009, 17:40 ]
jaca71 napisał/a: |
A co do smart for four toż to prawie colt |
Tak to jest Colt z pewną różnicą - nie stuka
Lancery 1.5 mają też silniki i skrzynie colta
Radassss - 04-01-2009, 17:59
cenowo nie odbiega od 5/40 ale...
u nas duzo wiecej sie wlasnie 5/40 sprzedaje... tak naprawde nie wiele sie roznia i zamiennie mozna bez problemu stosowac
po za tym 0/30 w tej specyfikacji zalecane sa glownie do nowych japoncow
a jak ktos ma nowego japonca to go 3 lata serwisuje wiec sprzedajemy raz na jakis czas beczuszke do serwisu
a klientowi juz to generalnie wisi, ze przeplaca za olej w serwisie
ale np. juz jakies 4 miesiace temu przestalismy sprzedawac (tzn sprowadzac do firmy) Lotosa semi 10/40 z prostego wzgledu jego ceny, na polce obok niego stoi (bo jeszcze stoi nie poszlo wszystko) statoil 10/40 o 2 zl drozszy i mobil 10/40 o 8 drozszy wiec klient woli kupic produkt bardziej renomowany w podobnej cenie...
Anonymous - 04-01-2009, 18:09
Radassss napisał/a: |
a klientowi juz to generalnie wisi, ze przeplaca za olej w serwisie
|
tak...? W przypadku SLX-a nie zauważyłem tego, a może nawet przeciwnie będąc mitsumaniakiem...
Radassss - 04-01-2009, 18:17
ja mowie generalnie, nie wiem ile za SLXa biora w serwisie, ale klient czesto woli jechac do serwisu i zeby tam mu wlali, chociaz tam tak naprawde nie wiem co mu wleja
znam mechanikow (nie sa to ASO) co kupuja beczke jednego oleju i przelewaja do beczki po mobilu i mowia klienta ze leja mobil 1
pol biedy jak jest to olej tej samej klasy np. Platinum 5/40 wlany w beke od mobila 5/50
ale sa tez tacy modele co potrafia mineral jako syntetyk sprzedawac... ;/, wiec jak juz sie ktos decyduje na wymiane u mechanika (w ASO mozna byc spokojnym raczej) musi sie liczyc tez z taka mozliwoscia
Anonymous - 04-01-2009, 18:20
Oszuści zawsze się znajdą.
ASO Mitsubishi to jest inna bajka. U nich taki numer by nie przeszedł i jak najbardziej polecam oleje z ASO mitsu.
Radassss - 04-01-2009, 18:29
a wiesz ile SLX u nich kosztuje??
mowie ASO inna bajka...
np tak jak miales ta ankiete wczesniej to Ci powiem ze
nie bylo kilku marek uwzglednionych ktore swietnie sie sprzedaja
z tym ze klient nie zawsze wie tak naprawde co ma wlane
Anonymous - 04-01-2009, 18:45
ASO => SLX coś w granicach 60 - 70zł/ litr
w "hurtowni" do której telefonowałem, kupując 12 lirów po 70 zł/litr
Radassss - 04-01-2009, 18:50
mam cene na EDGE 0/30 w 4 L opakowaniu bo mam na kompie oferte tutaj oczywiscie sa upusty, na SLXa nie mam i nie pamietam jakie granice ale EDGE to jest 132,08 netto za opakowanie 4 litrowe, nie przypominam sobie zeby byl prawie 2 razy drozszy...
|
|
|