To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Twój pierwszy problem z nowym lancerem.

Anonymous - 04-01-2009, 17:14

Radassss, tak silnikowych.

[ Dodano: 04-01-2009, 17:15 ]
Jak u Ciebie kształtuje się cena Castrola 0W30 Longtec?

jaca71 - 04-01-2009, 17:17

jaceksu25 napisał/a:
jaca71, strzał w dziesiątkę! Dokładnie myślałem o płycie. :wink:

Ma to pewnie swoje zalety u księgowych na biurkach. W praktyce Lancer jest trochę przyciężkawy przez co trochę pali i na osiągach traci.
Zysk może być w bezpieczeństwie i w tym że Evo X jest identyczne z cywilnymi wersjami...

Anonymous - 04-01-2009, 17:19

jaca71 napisał/a:

Ma to pewnie swoje zalety u księgowych na biurkach.


Niekoniecznie to może być prawdą.

jaca71 - 04-01-2009, 17:24

jaceksu25 napisał/a:
jaca71 napisał/a:

Ma to pewnie swoje zalety u księgowych na biurkach.


Nie koniecznie to może być prawdą

Gdzieś mi się o uszy czy oczy obiło że globalna płyta i globalne silniki (4B1) powstały razem z Chryslerem i Hyundaiem w celu obniżenia kosztów i zaciśnięcia współpracy...

Tu jest o silniku a gdzieś jeszcze widziałem o platformie:
http://en.wikipedia.org/w...turing_Alliance

Radassss - 04-01-2009, 17:26

nie wiem musialbym w ogole zobaczyc czy jest ;)
bo od 20 w firmie mnie nie bylo
a wiem ze byl pomysl wycofania sie z niktorych produktow co slabo sie sprzedaja
a ten castrol byl min na liscie ;)
ale jutro zobacze i powiem

Anonymous - 04-01-2009, 17:28

Radassss, jak uważasz czym to było spowodowane, że słabo on się sprzedaje?

[ Dodano: 04-01-2009, 17:32 ]
jaca71, o silnikach to wiem. Ale konstrukcje są mitsu, podobnie jak z płytą. Myślę, że chodzi tu w znaczącej roli o możliwości technologiczne. Dla przykładu gdzieś wyczytałem, że np. silnik 1.3 MIVEC jest wykonywany w fabryce przy mercu. No i automatycznie między innymi znalazł się też w smarcie :wink:

jaca71 - 04-01-2009, 17:35

O płycie już też znalazłem wprawdzie też tylko w wiki ale coś za coś:
http://en.wikipedia.org/w...shi_GS_platform

Tu jednak Hyundai nie mieszał swoich palców :)

A co do smart for four toż to prawie colt ;)

Anonymous - 04-01-2009, 17:36

O tu właśnie mam :-)
Cytat:
...zaprojektowano w Japonii, a produkcję uruchomiono w nowych zakładach Mitsubishi Motors Corporation i DaimlerChrysler w Kolleda, w Niemczech


[ Dodano: 04-01-2009, 17:40 ]
jaca71 napisał/a:


A co do smart for four toż to prawie colt ;)


Tak to jest Colt z pewną różnicą - nie stuka :D

Lancery 1.5 mają też silniki i skrzynie colta ;-)

Radassss - 04-01-2009, 17:59

cenowo nie odbiega od 5/40 ale...
u nas duzo wiecej sie wlasnie 5/40 sprzedaje... tak naprawde nie wiele sie roznia i zamiennie mozna bez problemu stosowac
po za tym 0/30 w tej specyfikacji zalecane sa glownie do nowych japoncow
a jak ktos ma nowego japonca to go 3 lata serwisuje ;) wiec sprzedajemy raz na jakis czas beczuszke do serwisu
a klientowi juz to generalnie wisi, ze przeplaca za olej w serwisie ;)

ale np. juz jakies 4 miesiace temu przestalismy sprzedawac (tzn sprowadzac do firmy) Lotosa semi 10/40 z prostego wzgledu jego ceny, na polce obok niego stoi (bo jeszcze stoi nie poszlo wszystko) statoil 10/40 o 2 zl drozszy i mobil 10/40 o 8 drozszy wiec klient woli kupic produkt bardziej renomowany w podobnej cenie...

Anonymous - 04-01-2009, 18:09

Radassss napisał/a:

a klientowi juz to generalnie wisi, ze przeplaca za olej w serwisie ;)



tak...? W przypadku SLX-a nie zauważyłem tego, a może nawet przeciwnie będąc mitsumaniakiem...

Radassss - 04-01-2009, 18:17

ja mowie generalnie, nie wiem ile za SLXa biora w serwisie, ale klient czesto woli jechac do serwisu i zeby tam mu wlali, chociaz tam tak naprawde nie wiem co mu wleja
znam mechanikow (nie sa to ASO) co kupuja beczke jednego oleju i przelewaja do beczki po mobilu i mowia klienta ze leja mobil 1
pol biedy jak jest to olej tej samej klasy np. Platinum 5/40 wlany w beke od mobila 5/50
ale sa tez tacy modele co potrafia mineral jako syntetyk sprzedawac... ;/, wiec jak juz sie ktos decyduje na wymiane u mechanika (w ASO mozna byc spokojnym raczej) musi sie liczyc tez z taka mozliwoscia

Anonymous - 04-01-2009, 18:20

Oszuści zawsze się znajdą.
ASO Mitsubishi to jest inna bajka. U nich taki numer by nie przeszedł i jak najbardziej polecam oleje z ASO mitsu.

Radassss - 04-01-2009, 18:29

a wiesz ile SLX u nich kosztuje??
mowie ASO inna bajka...
np tak jak miales ta ankiete wczesniej to Ci powiem ze
nie bylo kilku marek uwzglednionych ktore swietnie sie sprzedaja
z tym ze klient nie zawsze wie tak naprawde co ma wlane

Anonymous - 04-01-2009, 18:45

ASO => SLX coś w granicach 60 - 70zł/ litr
w "hurtowni" do której telefonowałem, kupując 12 lirów po 70 zł/litr

Radassss - 04-01-2009, 18:50

mam cene na EDGE 0/30 w 4 L opakowaniu bo mam na kompie oferte tutaj oczywiscie sa upusty, na SLXa nie mam i nie pamietam jakie granice ale EDGE to jest 132,08 netto za opakowanie 4 litrowe, nie przypominam sobie zeby byl prawie 2 razy drozszy...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group