To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

EVO Ogólne - Czy jest jakis konkurent dla EVO

Krzyzak - 30-10-2007, 16:52

MadMax napisał/a:
mianowicie na pewno wina

no i tu bym 'polimeryzowal', bo jednak wina francuskie nie dorastaja do piet wloskim, hiszpanskim czy kalifornijskim
po prostu w tych krajach jest cieplej niz we Francji i owoce maja lepsze parametry ;)

Anonymous - 30-10-2007, 18:17

Fakt jesli cywilne wersje to Racja ale jesli chodzi o rajdówki to sory ale teraz jest 5min. aut S2000 i miśki niedaja rady..widzialem na własne oczy i róznica jest spora pomiedzy pugiem S2000 a evo IX :shock:
Anonymous - 30-10-2007, 23:49

Gdyby zgodzić się z tym co piszę cns80 to takie małe porównanie (przenośnia) : wśród sprzętu audio np. firma Sony też zrobi jakąś zapewne perełkę, ale gdybyśmy porównali ją z byle jakim produktem firmy Pioneer wszyscy wybrali by Pioneera bo zwyczajnie lepiej gra... Tak apropos tych wspaniałych 205-tek. Kolega cns80 chyba nigdy nie miał wypadku a niestety mój kolega z automobilklubu Łódzkiego miał i to właśnie w takim Peugeocie (czy jak się to pisze) 205 Gti i niestety nie ma go już wśród nas a był z niego naprawdę dobry człowiek. Radze pooglądać zdjęcia jak odporne były te Peugeoty na wypadki. Ta 205 ciągle się psuła choć nie tak często jak nowe 206 nie jeździła zbyt szybko jak na Gti. Taka uwaga: podkreślam że nasze posty dotyczą samochodów seryjnych nie rajdówek !!! Lancer Evo 4,5,6,7,8 czy 9 to nadal seryjne auta a koledzy i koleżanki wtrącają Cosworty i inne rajdowe auta lat 80. Nadal nie rozumiem polskiej manii chęci posiadania aut francuskich - przecież wszystko przemawia za niekupowaniem takiego auta : Drogie części, podatne na awarie, podatne na kradzież - ulubione auta złodziei, zero wygody, zero przyjemności z prowadzenia. Pewnie nie wszyscy potrafią to dostrzec ale to forum skupia takie liczne grono osób wyłącznie dlatego że marka Mitsubishi to prawdopodobnie jedna z niewielu marek gdzie przyjemność z jazdy jest czymś najlepszym pod słońcem co można robić w ubraniu - to tak jak z jazdą na motocyklu. Jeśli francuskie auta są takie niesamowite niech ktoś mi pokaże tak wspaniałą francuską rodzinę jaką jest nasza - Mitsumaniaków. No chyba że się mylę i gdzieś w cyberprzestrzeni jest wielki portal miłośników Renault Kangoo :)
cns80 - 31-10-2007, 07:50

Sorry MadMax, ale chyba nie miałeś do czynienia z francuską motoryzacją, a tylko powtarzasz czyjeś opinie.
MadMax napisał/a:
Kolega cns80 chyba nigdy nie miał wypadku a niestety mój kolega z automobilklubu Łódzkiego miał i to właśnie w takim Peugeocie (czy jak się to pisze) 205 Gti i niestety nie ma go już wśród nas a był z niego naprawdę dobry człowiek.
Kolega cns80 miał kilka wypadków, w tym także w Peugotach i nawet w 205. To że twój kolega zabił się w 205 GTi niczego nie dowodzi. Przykre to :( . Gdzieś na francuskich www jest fanklub wdów po właścicielach 205 GTi. Ten samochód poprostu wymagał czegoś od kierowcy.

MadMax napisał/a:
Radze pooglądać zdjęcia jak odporne były te Peugeoty na wypadki.
Twoja rada jest zbędna, ponieważ jw napisałem. Poza tym to nie jest ranking NCAP :P

MadMax napisał/a:
Lancer Evo 4,5,6,7,8 czy 9 to nadal seryjne auta a koledzy i koleżanki wtrącają Cosworty i inne rajdowe auta lat 80.
A co mają według Ciebie porównywać ?

MadMax napisał/a:
przecież wszystko przemawia za niekupowaniem takiego auta : Drogie części
Tu napewno nie masz żadnego doświadczenia.

MadMax napisał/a:
podatne na kradzież - ulubione auta złodziei,
Jakieś statystyki możesz przytoczyć ? Bo chyba chodziło Ci o niemieckie.

MadMax napisał/a:
zero wygody, zero przyjemności z prowadzenia
I tu z całą pewnością twoje doświadczenia są ubogie. Może jeździłeś Citroenem 2CV :mrgreen:
MadMax napisał/a:
Jeśli francuskie auta są takie niesamowite niech ktoś mi pokaże tak wspaniałą francuską rodzinę jaką jest nasza - Mitsumaniaków.
Może jak się zarejestrujesz na forum Peugeota to się okaże że tamta rodzina też nie jest taka zła :wink:

MadMax napisał/a:
firma Sony też zrobi jakąś zapewne perełkę, ale gdybyśmy porównali ją z byle jakim produktem firmy Pioneer wszyscy wybrali by Pioneera bo zwyczajnie lepiej gra...
To jest zdaje się rozmowa na temat Mitsubishi Lancer EVO, a nie na temat marki ogólnie. Nie powinno Cię chyba dziwić że porównuje się konkretne modele. 8)
Anonymous - 31-10-2007, 19:11

chłopaki bez ciśnień..luz :mrgreen:
JPR - 31-10-2007, 19:38

Koledzy. Luzik.
Mój Misio i tak zjada po dwie żabki na raz.

Anonymous - 01-11-2007, 15:53

cns80 przypominam że to luźne forum a ja najwyraźniej wytrąciłem Cię z równowagi. Nie chcąc Cię dalej denerwować jako potencjalnego zjadacza "ślimaków i żab" proponuje zmienić forum na francuskojęzyczne (jeśli nie odpowiadają Ci japońskie litery :) ) albo chociażby zmianę zdjęcia w profilu - zamiast tego ładnego Colcika na powiedzmy Peugeota Boxer'a
Pozdrawiam... ;)

sampler - 01-11-2007, 22:13

Padla dyskusja na temat S2000 ze tak leje N-ki. Jak auto jest duzo lzejsze ma ogromne hamulce, wyczynowe zmodyfikowane zawieszenie i sekwencyjna skrzynie to dziwne byloby ze przegrywa z autem ktore wazy 1400 kg ma seryjna zawieche i hamulce oraz klowa skrzynie biegow...

Co do samochodow seryjnych i nie seryjnych. Jak sie wymienia EVO i jest to auto seryjne a Cosworth to juz auto rajdowe to jak sie ma porownanie zwyklego Lancera do zwyklej sierry lub escorta ?

PS. mysle ze nowa subarka w grupie N moze zaczac lac S2000 po zmianie regulaminu... No ale to sie okaze nawet na polskich odcinkach :D

cns80 - 02-11-2007, 08:22

MadMax napisał/a:
przypominam że to luźne forum a ja najwyraźniej wytrąciłem Cię z równowagi.
Chyba jednak to ja Ciebie :wink:

MadMax napisał/a:
Nie chcąc Cię dalej denerwować jako potencjalnego zjadacza "ślimaków i żab" proponuje zmienić forum na francuskojęzyczne (jeśli nie odpowiadają Ci japońskie litery ) albo chociażby zmianę zdjęcia w profilu - zamiast tego ładnego Colcika na powiedzmy Peugeota Boxer'a
Twoje złośliwości powodują że nie mam ochoty na kontynuację tej dyskusji. Daruj sobie.
Anonymous - 02-11-2007, 16:27

MadMax,

daruj sobie takie odzywki o peugeotach....kolejne dziecko neo :doubt:

Hubeeert - 02-11-2007, 18:32

MadMax powiem tylko tak - jestem jednym z założycieli tego Klubu i administratorem Forum. Poruszałem się na co dzień do tej pory wieloma samochodami w tym VW T4 - rok, Opel Astra - 2 lata, VW Caddy - rok a teraz od lutego własnie Peugeotem.

Każdy może mieć swoje zdanie - moje jest takie, że 406 leje na głowę Galanta EA pod względem komfortu a silnik HDI jest dla MMC czyś w sferze marzeń jak do tej pory.

Odpuść.

Co do konkurencji dla EVO - Subaru. M3 jest szybsze.

kisian - 06-01-2009, 20:35

[quote="leser"]
WRC fan napisał/a:

Nic dodać nic ująć. Konkurentów można jedynie szukać w rubryce używane:

Lancia Delta Integrale
Mazda 323 GTR
Nissan Sunny GTi-R
Subaru Legacy Turbo
Toyota Celica GT-Four
Ford Sierra RS Cosworth
Ford Escort RS Cosworth

Celica 4x4 GT 225 KM 6.1 sec
mimo, ze nie rajdówka to piękne auto i moc jak dla mnie w pełni wystarcza ;)


To panowie dołóżcie jeszcze takie rarytasy jak:
Peugeot 405 T16
Alfę 155 Q4
Audi RS2

TommiCrazy - 07-01-2009, 10:13

bez przesady panowie z ta dyskusja, trzeba rozroznic ze samochody takie jak BMW M z serii M3-M5-M6... czy audi RS to sa samochody ktore juz w serii dysponuja mocami wiekszymi niz evo czy subaru, niekotore prawie dwukrotnie, ich silniki sa duzo wieksze i tez sluza do codziennej jazdy.... evo to zabawka z japonii tak jak inne japonskie zabawki typy impreza, s14 , s15, integra, civic .... wszystkie te auta potrafia zapierdzielac, nie zawsze naped 4x4 jest lepszy, nie zawsze auto turbo wygra z leciutkim NA..... dlatego tez w japonii sa pewne scisle przepisy wg ktorych producenci buduja swoje auta i to nazuca pewne normy dotyczace mocy itp ale jak wspomnialem , sa to zabawki ktore maja niewiarygodnie duze zaplecze czesci do modyfikacji i z kazdej zabawki mozna zrobic potwora na sterydach.

co do samochodow s2000 to tez nie mozna dokonca tego porownywac z N grupowym lancerem, s2000 to praktycznie A grupowy kitcar ktory jest zbudowany z uwaga na ciecia kosztow..... juz przeciez 5-6 lat temu Hesus Puras czy Gilles Panizzi udowodnili jak A grupowymi przednionapedowymi Kitcarami wygrywac z autami WRC. Waga czasem wazniejsza jest niz moc.

skandynaf - 07-01-2009, 20:15

TommiCrazy napisał/a:
..... juz przeciez 5-6 lat temu Hesus Puras czy Gilles Panizzi udowodnili jak A grupowymi przednionapedowymi Kitcarami wygrywac z autami WRC. Waga czasem wazniejsza jest niz moc.
i właśnie dlatego Evo stanowi alternatywę dla mocniejszej Mki, czy Rski. Podobnie jest w motocyklach, gdzie ~220konny superbike przyjeżdża jedynie kilka sekund wcześniej od małej, zwartej 600ki mającej ~130KM
cns80 - 08-01-2009, 08:18

Sorki. Pomyliłem tematy. Wywalcie do kosza :oops:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group