To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - FaceLifting Outlandera

Dora - 18-09-2009, 15:49

dostępne od stycznia 2010, stare silniki ale od kwietnia 1,8d 163KM (zna ktoś ten silnik?)
tomekrvf - 18-09-2009, 19:19

Dora napisał/a:
stare silniki ale od kwietnia 1,8d 163KM (zna ktoś ten silnik?)

Tyle mocy nie będzie miał. Chodzą słuchy o 150KM i moment obrotowy 300Nm w przedziale 2000-3000 obr/min
Można nieco znaleźć na necie o tym silniku

Dora - 19-09-2009, 07:00

Możesz podać link do silnika?
Czyli generalnie zmiana tylko zewnętrzna, silniki stare + jeden nowy, automat tylko do benzyny :-( .
Szkoda, zależy mi na dieslu i automacie.

sylb - 19-09-2009, 16:12

Pożyjemy zobaczymy, w sieci większość informacji pochodzi z 2007 roku. A teraz mały skrót.
Silnik ma być o pojemności 1.8, 2.0 i 2.2 . Jedne informacje mówią o ciśnieniu doładowania 2000bar inne zmów o bloku aluminiowym (czyli niskie ciśnienie). Znalazłem info o tym że sprężarka ma mieć zmienną geometrie po obu stronach (zimnej i ciepłej), jak i też o tym, że sprężarka ma być napędzana silnikiem na prądem stały. Ogólnie jedna wielka zmyła.

mitsu00 - 19-09-2009, 17:22

Automat będzie dostępny do dizla wersja 2.2 oraz benzyny 2.4.

Pozdr.

P.S Pozdrowionka dla wszystkich ze słonecznego Side w Turcji :mrgreen:

tomekrvf - 20-09-2009, 21:07

sylb napisał/a:
Jedne informacje mówią o ciśnieniu doładowania 2000bar

Hmm, chyba chodzi o maksymalne ciśnienie wtrysku paliwa. Przy ciśnieniu doładowania 2000bar silnik miałby jakieś 500000KM.
sylb napisał/a:
inne zmów o bloku aluminiowym (czyli niskie ciśnienie).

A jaki to ma związek z jakimkolwiek ciśnieniem w silniku? Toyota, Honda, Mazda i wiele innych marek robi diesle z aluminium
sylb napisał/a:
że sprężarka ma być napędzana silnikiem na prądem stały.

Tu raczej chodzi o sterowanie silnikiem DC mechanizmu VG w turbosprężarce

KowaliK - 22-09-2009, 15:53

Jest i następny braciszek - KLIK
Dora - 23-09-2009, 13:06

Czyli można się spodziewać 2.2 w automacie. Dla mnie rewelacja.
Robson86 - 26-09-2009, 13:13

No i juz wiemy jak dokladnie bedzie wygladac Out po lifcie :)

-zmieniona została przednia część nadwozia-nowa atrapa wlotu powietrza chłodnicy upodobniła się do modelu Lancer Evolution. Nowy jest przedni zderzak i reflektory, tylny zderzak oraz wnętrze z nowymi siedzeniami.
-zmiany techniczne dotyczą silnika 3,0 SOHC MIVEC, który otrzymał 7 kW i ma obecnie 169 kW przy 6250 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 291 Nm przy 3750 obr./min. Sześciostopniowa przekładnia automatyczna współpracuje z napędem czterech kół S-WWC, znanym już z Lancera Evolution.
http://www.roadlook.pl/aktualnosci/mitsubishi-outlander-otrzymal-twarz-lancera-juz-jest-w-australii.html
Pozdroo

dab - 28-09-2009, 19:34

Ciezko bedzie sie przyzwyczaic do nowego :roll:
Ciekawe czy xenony bedzie juz mial "ludzkie" - czyli takie ktore swieca :mrgreen: - soczewkowe, bo te obecne to wstyd i hanba 8)

Dora - 28-09-2009, 20:39

Na wszystkich zdjęciach widoczne są soczewki.
krzypolo - 30-09-2009, 13:35

Dora napisał/a:
Na wszystkich zdjęciach widoczne są soczewki.


sylb napisał/a:
O, ma w końcu lampy soczewkowe.


to outki nie miały ....... ? ja tam jestem zwolennikiem 1 generacji , ładny dziobek........ i soczewki mam ..................

co do takiego samego przodu jask inne modele to dla mnie atrapy outka i elki tak samo wyglądają .....

ppfjj - 02-10-2009, 21:57

witam serdecznie jako nowy outmaniak.
Czy to wam czegos nie przypomina

http://paultan.org/photo/...MiEV_01.jpg.php

karol_alasz - 03-10-2009, 00:37

Mnie osobiście przypomina o zapłazeniu rachunku za prąd :mrgreen:
A tak wogole to niby przykuwa wzrok ale za daleko toto nie pojezdzilo by (na długość kabla zasilającego do gniazdka) przy takiej ilości tych wszystkich wyswietlaczy :wink:

Robson86 - 05-10-2009, 17:45






Pozdroo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group