[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tył auta ucieka na dziurach
bluecard88 - 18-03-2012, 22:31
Jak nazywa się dokładnie ta (na zdjeciu) tuleja wachacza, bo chcę zamówić na necie ale od tylnego zawieszenia jest parę tulei, a niechcę kupić nie tej co trzeba.
Hugo - 18-03-2012, 23:27
Tuleja wahacza tylnego prostego poprzecznego
bluecard88 - 18-03-2012, 23:52
Hugo napisał/a: | Tuleja wahacza tylnego prostego poprzecznego | Jestem wdzięczny Dzieki
Wszystko dobrze ,tylko że niema na allegro i na google tez ciężko znaleść pod takim hasłem :/
Nic może osobiście w PL do intercars pujdę. Jeszcze raz dzieki za podpowiedz;)
Picakus - 29-11-2012, 22:11
Panowie doradźcie coś, tył żyje swoim życiem a u mnie brak pomysłów na rozwiązanie tego problemu.
Zaczne od tego co wymienione:
-Wachacze 41350A założone poliuretany z olkusza(wachacze wysłane założone u nich)
-Wachacze 41300 założone poliuretany z olkusza(wachacze wysłane założone u nich)
-Zwrotnica założone poliuretany z olkusza(wachacze wysłane założone u nich)
-Wachacze 41309 kupione nowe SH
-Wachacze 41617 kupione nowe SH
-Łączniki stabilizatorów nowe Oyodo
-Amortyzatory nowe KYB
Po tych wymianach i ustawieniu zbieżności spokuj na 2-3 miesiące i znowu to samo o ile nie jeszcze bardziej ucieka. Opony też się zmieniały w trakcie tych wymian.
Z góry dziękuje za pomoc.
deejay - 29-11-2012, 22:14
Picakus napisał/a: | Po tych wymianach i ustawieniu zbieżności spokuj na 2-3 miesiące |
Wydruk z geometrii do wglądu posiadasz ?
robertdg - 29-11-2012, 22:22
Jakie wyniki po geometrii, co ze spręzynami tylnymi
Picakus - 29-11-2012, 23:13
Wydruku nie posiadam, a sprężywy pręzętują się jeszcze całkiem nieźle.
Krzysek - 30-11-2012, 00:02
Picakus napisał/a: | Wydruku nie posiadam, a sprężywy pręzętują się jeszcze całkiem nieźle. |
Czyli wszystko jest dobrze Jeździć dalej
Tak na poważnie to podjedź na stację i sprawdź amortyzatory. Ja miałem nowe KYB i po paru miesiącach jeden sie wylał.
Chyba , że masz zgniłe podłużnice i masz tzw zmienną geometrie .
Hugo - 30-11-2012, 17:13
Krzysek napisał/a: | Chyba , że masz zgniłe podłużnice i masz tzw zmienną geometrie | Nie sądzę żeby to było powodem. Jest to możliwe?
marcinzam - 30-11-2012, 22:39
Krzysek napisał/a: | Picakus napisał/a: | Wydruku nie posiadam, a sprężywy pręzętują się jeszcze całkiem nieźle. |
Czyli wszystko jest dobrze Jeździć dalej
Tak na poważnie to podjedź na stację i sprawdź amortyzatory. Ja miałem nowe KYB i po paru miesiącach jeden sie wylał.
Chyba , że masz zgniłe podłużnice i masz tzw zmienną geometrie . |
hehe , zrobisz całe zawieszenie tył, i tu nagle zgniłe podłużnice-nie ma to jak rekin :D
Picakus - 01-12-2012, 13:26
Hugo napisał/a: | Krzysek napisał/a: | Chyba , że masz zgniłe podłużnice i masz tzw zmienną geometrie | Nie sądzę żeby to było powodem. Jest to możliwe? |
to mogę wykluczyć akurat podłoga u mnie jest dobrym stanie nie to co nadwozie. Ale przepatrze dokładnie te podłużnice.
marcinzam napisał/a: | Krzysek napisał/a: | Picakus napisał/a: | Wydruku nie posiadam, a sprężywy pręzętują się jeszcze całkiem nieźle. |
Czyli wszystko jest dobrze Jeździć dalej
Tak na poważnie to podjedź na stację i sprawdź amortyzatory. Ja miałem nowe KYB i po paru miesiącach jeden sie wylał.
Chyba , że masz zgniłe podłużnice i masz tzw zmienną geometrie . |
hehe , zrobisz całe zawieszenie tył, i tu nagle zgniłe podłużnice-nie ma to jak rekin :D |
Po niecałych 3 latach jazdy galem mogę się już spodziewać wszystkiego...
Krzysek - 02-12-2012, 12:29
Sprawdź jeszcze te amory na stacji
Co do zmiennej geometrii http://www.youtube.com/watch?v=EEBrChJLur0 ( prawe przednie koło) poliuretan uciekł z przedniego poprzecznego wahacza na dohamowaniu pieknie to widac .
Picakus - 27-12-2012, 15:23
Panowie wszystko sprawdzone od A do Z. Zawieszenie wygląda na wzorowe, podłużniece w wyśmienitym stanie, sprawdzona geometria, opony nawet odległości poszczególnych elementów od siebie. Problemu niby nie ma a jednak jest. Nie mam już w ogóle konceptu gdzie szukać przyczyny. Jak ktoś jakiś pomysł ma to byłbym wdzięczny.
milo - 27-12-2012, 15:41
Picakus jak kupiłem swojego galanta to miałem felgi 15 i opony fulda na zakrętach czułem że tył ucieka i dziwnie się zachowuje strach szybciej pokonywać zakręty , po wymianie na felgi 16 i opony( nowe) problem znikł do dziś czasu żadnych objawów, nic nie ruszałem w tylnym zawieszeniu
Jakie masz felgi ?próbowałeś na innych ? może od tego zacznij
deejay - 27-12-2012, 15:57
Picakus napisał/a: | Panowie wszystko sprawdzone od A do Z. Zawieszenie wygląda na wzorowe |
A czym to udokumentujesz ? czy wierzysz na słowo mechanikowi
Ile razy w tym temacie piszemy że objawami "myszkowania" tyłu są zużyte amortyzatory , na drugim miejscu spręzyny , dopiero wtedy ustawiamy i spr geometrie pojazdu. Nawet jesli sprawność amortyzatorów na STK jest bdb , to nie wierzmy im ze tak w 100% , nie raz sie przekonałem ze niby amorki maja po 65% a po demontazu okazało sie ze to zwykła pompka do roweru
Wiec jesli ktos jeszcze śmiga na oryginalnych amorkach to bez wachania i bez względu na przebieg auta powinien je wymienic nawet profilaktycznie co 4-5 lat , ale nigdy nie ma reguły nawet nowy amortyzator mozna załatwic wjechaniem w jedna dziurę .
|
|
|