Nasze Miśki - COLT C53A - PRAWDZIWE GTI - 2.4 DOHC
Hubeeert - 18-06-2009, 23:46
autoR napisałem Ci żebyś do pytania podszedł spokojnie...
Ja wiem czym sie różnią, jaki mają skok tłoka, wymiary i jaka jest średnica cylindra.
Wiem tez jakie różnice są w głowicach... Nie uważam żeby potrzeba było dorabiac skoro ori uszczelka jest trwalsza, ale wolnoć Tomku w swoim domku.
Koniec dyskusji z mojej strony w tym temacie.
Anonymous - 18-06-2009, 23:49
A ja się nie wzburzam tylko twierdzę że jak jest materiał, maszyna i człowiek który daje radę to można co nieco usprawnić powiedzmy...Hubeeert jak będę ją miał w ręku to dostajesz fotę na priva i wg mnie przyznasz mi rację, że warto
A tak na marginesie to czekam na pomysły z Waszej strony co zostanie w niej tzn.uszczelce z 4g64 zmodyfikowane(grubość jest tu nieistotna dodam).
mkm - 19-06-2009, 00:03
autoR napisał/a: | Hubeeert jak będę ją miał w ręku to dostajesz fotę na priva i wg mnie przyznasz mi rację, że warto
|
a dlaczego na priva? Wrzuc do tematu.
Anonymous - 19-06-2009, 00:06
Haha wrzucę jak kto zgadnie i pójdzie moim tokiem myślenia znaczy powie dlaczego modyfikujem. A potem ewentualnie zostanę przez niektórych zjechany, że jadę pod górę i nie jest to potrzebne... bo w USA i bez tego działa.
mkm - 19-06-2009, 00:11
Wrzuc, wrzuc. Sam jestem zainteresowany poniewaz podczas ostatniej awarii uszczelki pod glowica tez mialem zakusy.
Co uslyszalem? 1. Nie ma sprzetu 2. Nie ma materialu.
Zobaczylem za to taka uszczelke od Vtec-a i faktycznie jakosc i precyzja tych "zyletek" pozbawila mnie zludzen.
kochajj - 19-06-2009, 09:05
hmm... moze ilosc/ wielkosc kanalów olejowych/wodnych...
Anonymous - 20-06-2009, 15:56
Przy składaniu bloku 4g64 z głowicą 4g63 na ori uszczelce z 4g64 jest taki problemik, że dwa kanały wodne w głowicy 4g64 zostają zaślepione. Głowica z 4g64 ich nie potrzebuje, nie korzysta z nich. Jednak w bloku 4g64 są one(tylko zaślepia je ori uszczelka) więc cały tuning uszczelki polega na wykonaniu takiej, ktora takie dodatkowe otwory będzie posiadała.
Jednak byłem wczoraj u magików i niestety 4g64 ma bardzo, bardzo blisko cylindry(za małe odstępy między nimi) i niestety nie dadzą oni rady takowej wykonać(4g63 bezproblemowo) więc zakupiona została fabryczna 4g64 i zostanie u nich tylko stuningowana o te dwa otwory wodne dla lepszego chłodzenia, cyrkulacji plynu chłodniczego.
Krzyzak - 20-06-2009, 22:31
autoR napisał/a: | 4g64 ma bardzo, bardzo blisko cylindry |
to fakt - no ale jak widzialem ich srednice i rozmiary bloku, to wcale nie jest dziwne
kochajj - 21-06-2009, 20:40
autoR napisał/a: | Przy składaniu bloku 4g64 z głowicą 4g63 na ori uszczelce z 4g64 jest taki problemik, że dwa kanały wodne w głowicy 4g64 zostają zaślepione. Głowica z 4g64 ich nie potrzebuje, nie korzysta z nich. Jednak w bloku 4g64 są one(tylko zaślepia je ori uszczelka) więc cały tuning uszczelki polega na wykonaniu takiej, ktora takie dodatkowe otwory będzie posiadała.
Jednak byłem wczoraj u magików i niestety 4g64 ma bardzo, bardzo blisko cylindry(za małe odstępy między nimi) i niestety nie dadzą oni rady takowej wykonać(4g63 bezproblemowo) więc zakupiona została fabryczna 4g64 i zostanie u nich tylko stuningowana o te dwa otwory wodne dla lepszego chłodzenia, cyrkulacji plynu chłodniczego. |
hmmm... trafilem....
Anonymous - 22-06-2009, 22:10
Krzyzak napisał/a: | autoR napisał/a: | 4g64 ma bardzo, bardzo blisko cylindry |
to fakt - no ale jak widzialem ich srednice i rozmiary bloku, to wcale nie jest dziwne |
Wiesz w Hondzie 2.4 wygląda to bardziej przyzwoicie, są takie fajne tuleje i odstępu co niemiara i Hondziarza napewno blok 4g64 zdziwi
średnice i skoki zbliżone(honda 87/99 misio 86,5/100) no i taki mały szczegół Honda ma blok aluminiowy
A Tomku Ty to na bierząco więc temat kanałów jest Ci znany.
A wracając do tematu uszczelki dziś ją odebrałem i stuningowałem u fachowców. Jest fajna bo stalowa
Śruby będą OEM od 4g63 i do odbioru dopiero w piątek/sobota
mkm - 23-06-2009, 02:33
Szybki jestes!
Ta co oglądałem różniła się od Twojej. Twoja wyglada jakby była odcisnieta na prasie, a tamta jak dwie „żyletki” polaczone na brzegach innym metalem. Była duzo „delikatniejsza”.
Jak się przyjmie u Ciebie to będę się zgłaszał, ponoc tego nie wydmucha zadna sila…
Tylko proszę o szczera relacje! Jak pusci to napisz, ze pusciła!
Anonymous - 23-06-2009, 20:36
Nasza uszczelka też składa się z dwóch blaszek, nie widać na fotce. Jedynym problemem jaki wymusza montaż metalowej uszczelki jest płaszczyzna tzn. zarówno bloku jak i głowicy. Trzeba ją zrobić a jak już jest to nie powinno jej wydmuchać - przetestujem!
Anonymous - 22-07-2009, 22:26
No się muszę pochwalić: 4g64 16v siedzi w komorze uzbrojone, wyszedł maly fuck up dzisiejszego dnia a mianowicie potrzebne na gwałt koło zamachowe 7 śrub w średnicy wieńca 270mm. Jak ktoś ma to niech da lub podpowie od czego to szukać mamy
Hubeeert - 22-07-2009, 22:35
autoR napisał/a: | wyszedł maly fuck up dzisiejszego dnia a mianowicie potrzebne na gwałt koło zamachowe 7 śrub w średnicy wieńca 270mm | To 7 bolta wsadziliście? Ehhh...
A skrzynia pasuje? Bo coś mi się nie wydaje...
Jak tam ten Mirage AWD z Japonii?
Anonymous - 22-07-2009, 22:41
Hubeert pisałem przecie,że z Gala 92-96 więc tyko takie były. A 6 bolt to chyba tylko 8v prawda? I dlaczego ehhh, czekam na wyjaśnienia
O jaką skrzynię pytasz czy pasi bo zagości tam krzynia ni z Mitsu i ni z Hyundaja...
AWD z Japoni??Od naszej pierwszej rozmowy na ten temat nigdy takiego tam nie widzialem
|
|
|