MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - MOTO-CHAMP Bydgoszcz
Anonymous - 15-12-2008, 20:04
tomusn napisał/a: | na zasadzie wzajemności, p Karaś popiera Mitsumaniaków (sponsoring) - Mitsumaniaki polecają Moto-Champ |
Darowalbys sobie...!!! Z tego co wiem na serwis mitsumaniakow (serwer + utrzymanie) skladaja sie mitsumaniaki. Z reszta nie mozna kupic sobie dobrej opini....
Hubeeert - 15-12-2008, 21:03
Nie wiem kto z Was był n Zlocie w Grudziądzu ale był tam P. Karaś - można było podejśc i podyskutować.
Anonymous - 15-12-2008, 22:04
HUBERT ... Jak wiesz probowalem podyskutowac z panem Jozefem niecaly rok temu. W zasadzie to wyjasnic sprawe mojego auta, proby pobicia mnie przez pracownikow pana Karasia. Napewno tez pamietasz ze Pan Jozef mial to gdzies i sie glupio podsmiechiwal. Gdyby mozna z nim bylo porozmawiac to z pewnoscia nie musialbym zglaszac na policje przywlaszczenia mojego auta, itd...
Jezeli Cie przekonuje rzucenie paru groszy na pokaz no to sorry. Dla mnie koniec tematu. Ja z pewnoscia nie rzuce ani grosza zeby kogos przekonac ze jest dokladnie na odwrot. Czyli mitsumaniaki nie polecaja Moto Champ!!!
Hubeeert - 15-12-2008, 22:58
penol, wrzuć na luz chłopie. Nie ja zajmuję się strona Klubową, nie ja umieściłem tam ten napis.
Ja wiem tyle ile już napisałem - prywatnie P. Zbigniew Karaś jest bardzo sympatycznym człowiekiem.
bosak - 21-12-2008, 19:36
To jest dobre "prywatnie P. Zbigniew Karaś jest bardzo sympatycznym człowiekiem" ))-rozbawiło mnie. Można dojść do wniosku,że mając firmę można oszukiwać ludzi bo ktoś prywatnie jest sympatyczny.
bosak - 23-12-2008, 10:35
Witam
Tak wymienili radio na trzecie ,które tak samo gubi fale,szumy ,samoistne ściszanie itd. Dostałem odpowiedź z MMC ,że tak ma być!!!! Jeśli chodzi o ASO Bydgoszcz to szkoda pisać-trzeba unikać ich za wszelką cenę. Inne problemy to przy 1800-1900 obr. na 5 biegu małe drgania. Jak zimny samochód skrzynia 1 i 2 bieg haczy.
Anonymous - 23-12-2008, 14:47
bosak, jaką masz prędkość na 5-tym biegu przy 1800obr/min ? (nie kojarzę sobie jak to jest w MO DiD..)
bosak - 23-12-2008, 14:56
ok 80 km/h
tomekrvf - 23-12-2008, 16:07
bosak napisał/a: | Inne problemy to przy 1800-1900 obr. na 5 biegu małe drgania |
To może inaczej. Przy jakich obrotach powinne być drgania i czy powinne być?
bosak - 23-12-2008, 16:15
Drgania zaczynają od 1800 do 1900 przy spokojnym dodawaniu gazu.Dwoniłem do serwisu w Pile ,podobno pierwszy taki przypadek:)).
Anonymous - 23-12-2008, 18:54
bosak napisał/a: | Drgania zaczynają od 1800 do 1900 przy spokojnym dodawaniu gazu.Dwoniłem do serwisu w Pile ,podobno pierwszy taki przypadek:)). |
Troszkę mnie to zaciekawiło. Może to być, powtarzam może być to zwykła Twoja nadwrażliwość.
Jaki masz przebieg?
PS> przez telefon i na forum to chyba najgorsza forma diagnostyki. Każdy może mieć inne wyobrażenie o tych "drganiach". Zgadza się?
Anonymous - 23-12-2008, 21:56
MITSUBISHI_GT,nie oglądałem tego reportażu, czy jest gdzieś on dostępny w necie?
Pierwsze pytanie, jakie mi przyszło do głowy, to czy te usterki( jeżeli takowe występują) są warte aż takiego rozgłosu w mediach? Może najnormalniej ktoś chciał "się pokazać"?
I nie zachwycaj się tak Toyotą, bo ja z kolei mam bardzo złe zdanie o tej marce i o jej serwisach ( przykład usterek: 3 razy transmisja wymieniana na gwarancji, cieknący dach, nieszczelna klimatyzacja itp.. - to wszystko w jednym aucie, naprawy nieskuteczne).
[ Dodano: 24-12-2008, 00:10 ]
PS. Jako wesołą ciekawostkę napiszę, że z momentem ukończenia okresu gwarancyjnego w 60% przypadków zgryźliwi właściciele aut tracą nagle słuch, samochody ich przestają się psuć itd... W niektórych przypadkach wcale się nie dziwię postępowaniu przedstawicieli MMC. Takie są fakty.
Jackie - 24-12-2008, 11:47
MITSUBISHI_GT napisał/a: | Tak jak już wcześniej pisałem na forum o Toyocie, to zdarzają sie niezadowoleni klijenci z serwisów Toyoty ale takich przypadków jest niewiele |
Poczytaj fora poświęcone Toyocie, możesz mieć nieco inne zdanie...
Co do postawy MMC - jasne, że z punktu widzenia klienta zawsze będzie za wolno, za słabo itd (co nie oznacza, że jest jakoś super, nie jest ale pracują nad tym) ale wpisują się w pewną średnią na naszym rynku więc powodów do dramatu nie widzę.
jaceksu25 napisał/a: | Jako wesołą ciekawostkę napiszę, że z momentem ukończenia okresu gwarancyjnego w 60% przypadków zgryźliwi właściciele aut tracą nagle słuch, samochody ich przestają się psuć itd. |
MITSUBISHI_GT napisał/a: | Jeśli chodzi o początek twojej wypowiedzi to skąd ty to wiesz że tak jest? |
Ja wiem i z pełną odpowiedzialnością mogę tę tezę potwierdzić Ba, nie uważam tego za złe zachowanie czy coś takiego - po to klient zapłacił za nowe auto więcej, żeby móc więcej wymagać i tyle. Po to płaci się za gwarancję, żeby móc z niej korzystać. Sam bym tak robił
Pozdrawiam
JCH - 24-12-2008, 12:08
Jackie napisał/a: | Co do postawy MMC - jasne, że z punktu widzenia klienta zawsze będzie za wolno, za słabo itd (co nie oznacza, że jest jakoś super, nie jest ale pracują nad tym) ale wpisują się w pewną średnią na naszym rynku więc powodów do dramatu nie widzę. | Czy jest na Forum choć jeden przypadek pozytywnie załatwionej sprawy gwarancyjnej? Ale sprawy, delikatnie mówiąc, spornej, bo i mnie wymieniono roletę bagażnika
Wpisują się w średnią powiadasz.... A mnie się wydaje, że równają w dół i niestety klienci odchodzą. Przy globalizacji i ujednoliceniu produktów kwestią wyboru marki nie będzie przysłowiowy znaczek na masce tylko np. bliskość i jakość serwisu.
Anonymous - 24-12-2008, 12:17
JCH napisał/a: | Czy jest na Forum choć jeden przypadek pozytywnie załatwionej sprawy gwarancyjnej? |
Wspominałem już w jednym temacie o kwestiach dotyczących zadowolenia. W większości przypadków mówi się tylko o złych rzeczach i takie są najłatwiej zapamiętywane (więc popatrzmy na to obiektywnie).
JCH napisał/a: | ...Przy globalizacji i ujednoliceniu produktów kwestią wyboru marki nie będzie przysłowiowy znaczek na masce tylko np. bliskość i jakość serwisu. |
Z tym jak najbardziej się zgadzam.
|
|
|