To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Filtr stożkowy w Galu

deejay - 04-04-2013, 20:16

Hugo napisał/a:
deejay napisał/a:
Filtr masz dożywotnio , gwarancja na 1000000 km .
Ja mam HKS juz prawie 2 lata i jest ok
A jakiegoś czyszczenia i smarowania nie trzeba robić?


Do K&N są specjalne olejki itp. Ja swojego HKS-a myje zwykłą ciepłą wodą :wink:

Jaco_ - 04-04-2013, 20:16

Hugo napisał/a:
deejay napisał/a:
Filtr masz dożywotnio , gwarancja na 1000000 km .
Ja mam HKS juz prawie 2 lata i jest ok
A jakiegoś czyszczenia i smarowania nie trzeba robić?



nie wiem po jak wyzej ilosci km ale trzeba czyścic specjalnymi preparatami do tego :)

[ Dodano: 04-04-2013, 20:17 ]
deejay byles pierwszy! :P

deejay - 04-04-2013, 20:21

http://ptm.pl/uploads/Ins...etrza%20K-N.pdf
drexvs - 04-04-2013, 22:04

sipex napisał/a:
w 2.0 tą wkładke to sobie lepiej w d... wsadzić :P może faktycznie w 2.5v6 poprawia dźwięk ale w pozostałych to tylko urojenia po wydaniu prawie 200zł :P fakt ,że wymiana filtra powietrza na dłuższy czas z głowy i to chyba tyle z tych plusów :P :P


Posiadasz tą wkładkę ? Nie zmienił się kompletnie nic dźwięk silnika ? Na pewno nie kupił bym K&N. Lepiej kupić już Simote bo dużo opinii czytałem ze jest to prawie to samo. Lub kupić Pipercross który jest do tego gąbkowy i o wiele mniej przepuszcza syfu a kosztuje tyle samo co Simota. K&N jest moim zdaniem przereklamowany.


Pipercross

kamil.ekonom - 05-04-2013, 00:30

Ja mam aktualnie założoną wkładkę Pipercross'a już prawie od roku. Dałem za nią 99zł. Dźwięk się trochę zmienił, ale szału nie ma... Prawdopodobnie w czerwcu będę czyścił to wtedy zdam relację jak bardzo się zasyfił itp.
marcinzam - 05-04-2013, 10:38

kamil.ekonom napisał/a:
Ja mam aktualnie założoną wkładkę Pipercross'a już prawie od roku. Dałem za nią 99zł. Dźwięk się trochę zmienił, ale szału nie ma... Prawdopodobnie w czerwcu będę czyścił to wtedy zdam relację jak bardzo się zasyfił itp.


pasuje ona do obudowy oryginalnej filtra ?

kamil.ekonom - 05-04-2013, 12:29

marcinzam napisał/a:
pasuje ona do obudowy oryginalnej filtra ?

Pasuje :)

Hunter - 17-12-2013, 12:33

A takie coś nie byłoby ciekawym rozwiązaniem:

http://allegro.pl/filtr-s...3767659500.html

Filtr w puszce, elastyczna rura, można by było wszystko ułożyć i zabezpieczyć ;)

...ale i tak chyba po przeczytaniu całego tematu wstawię wkładkę K&N i wymieniając układ wydechowy zainwestuję w coś lepszego...

lucas100 - 17-12-2013, 21:48

najlepiej miernikiem posprawdzac sygnały z czujników nie ma lepszej metody
edith sorki nie ten temat

Jaco_ - 18-12-2013, 23:49

ja u siebie tez myslalem i myslalem o stozku ale olałem temat. Kase ktora mialem wydac na to w koncu wydalem na termiczna mate i okleilem sobie cala puche powietrza razem z dolotem do niej dwukrotnie... Nie wyglada to ekstra i moze mi sie wydaje i mam jakies urojenia ale auto moze nie lepiej sie zbiera ale jakby wczesniej troche sie budzi do zycia...
WreX - 19-12-2013, 12:25

Jaco_ napisał/a:
ja u siebie tez myslalem i myslalem o stozku ale olałem temat. Kase ktora mialem wydac na to w koncu wydalem na termiczna mate i okleilem sobie cala puche powietrza razem z dolotem do niej dwukrotnie... Nie wyglada to ekstra i moze mi sie wydaje i mam jakies urojenia ale auto moze nie lepiej sie zbiera ale jakby wczesniej troche sie budzi do zycia...


Jak się ma osłona termiczna przy dolocie do osiągów? Poza tym przecież pucha się kończy a później jest gumowy wąż i dalej kolektor dolotowy który jest praktycznie radiatorem... no i najważniejsza kwestia, wg Twojej teorii auto by jeździło w różnych temperaturach z różną mocą...

Jaco_ - 19-12-2013, 15:17

Zimne powietrze = bogatsza mieszanka - inaczej mówiąć im bardziej zimne (np. w chłodne dni) tym lepiej gdyż zimne powietrze zawiera więcej tlenu co powoduje ekektywniejsze spalanie mieszanki, co może sie przekładać na dynamikę. To dlatego np.silniki turbo diesel maja chłodnice powietrza doładowujacego.
Przeciez sam mozesz zauwazyc ze np keidy jest zimno to auto lepiej sie zbiera a niezeli w lecie przy 30stopniach prawda? dlatego tez na rynku mamy pelno puszek termicznych do stozkow, mnowstwo rodzajow Colda Air Intake-ów, osłon termicznych itd. prawda? po to wlasnie by obnizyc temperature powietrza ktore wlatuje do silnika by poprawić osiagi :)
Doklanie wyglada to tak: Ten rozplaszczony wlot - oklejony, Pucha z filtrem oklejona, potem nastepnie masz przeplywka, gumowy waz i kolektor ssacy :) odizolowalem te dwie pierwsze czesci ktore zajmuja najwieksza powierzchnie w komomorze silnika wiec temperatura mogla lekko spasc na dolocie prawda? tak wiem nie sa to roznice rzedu 10 stopni!
Nie jestem bajko pisarzem dlatego napisalem ze odnosze wrazenie, gdyz powinno wlasnie to isc w tym kierunku, Nie napisalem i nie napisze ze mialem 160kma po tym zabieku mam 1000km bo nie sprawdzilem na hamowni wiec bzdur opowiadac nie bede. Za to moge powiedziec o swoich wrazeniach i to wlasnie zrobilem :) A nasze samochody przeciez jeżdża przy roznej temperatuze, w kazda pore roku jest inna :P
Pozdrowki! Peace ;)

[ Dodano: 19-12-2013, 15:19 ]
Ps. sory za bledy bo spiesze sie na miasto ;)

i9i - 19-12-2013, 17:22

Jaco_ napisał/a:
Przeciez sam mozesz zauwazyc ze np keidy jest zimno to auto lepiej sie zbiera a niezeli w lecie przy 30stopniach prawda? dlatego tez na rynku mamy pelno puszek termicznych do stozkow, mnowstwo rodzajow Colda Air Intake-ów, osłon termicznych itd. prawda? po to wlasnie by obnizyc temperature powietrza ktore wlatuje do silnika by poprawić osiagi :)


Od tego jest przepływka i czujnik temperatury, by niezależnie od temperatury zewnętrznej, sinik miał optymalną mieszankę. A idąc Twoim tropem to odcięcie ogrzewania od przepustnicy powinno przygruchać trochę mocy.

Jaco_ - 19-12-2013, 20:28

no jasne ze czujnik jest ale przeciez jak czujnik wybada ze powietrze jest zimniejsze to "podkreca" wlasnie mieszanke ;) No nie wiem czy pare kucy przybylo ale "wiedz ze cos sie dzieje" i wydaje mi sie ze troszke lepiej sie wkreca chociaz czy przez takie cos byloby to odczuwalne nie wiem.. Moze kideys na jakims zlocie mitsumaniakow bedzie znowu hamownia to zobacze ;)
WreX - 19-12-2013, 22:10

Mój jak popada to wali focha i w ogóle nie odpala :D a tak na poważnie, to fajnie by było na hamowni sprawdzić ale wątpię, żeby to była różnica większa niż 1-2km... o ile w ogóle można mówić o takiej różnicy, ale może ktoś zna temat z autopsji ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group