To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)

yaro1976 - 26-04-2011, 20:11

kzyhu napisał/a:
Hej,

Jutro na lawecie zawita na moim podwórku to cacko:
http://allegro.pl/galant-...1553660431.html

Jest obniżony przez niemca (czerwone sprężyny).
I tak czytam o obniżaniu galantów, tak patrzę na przód tego swojego przyszłego...

I zaczynam szukać oryginalnych sprężyn.... bo wydaje mi się za niiiiskooooo.

Jak to Wam wygląda? nie siedzi zbyt blisko ziemi, zwłaszcza przód?


jak będziesz się pozbywał to jak cena będzie atrakcyjna to chętnie bym przytulił, chcę zrobić sobie 2 zestawy sprężyn, zima lato, nerwuje mnie wielgachna przerwa w nadkolu

robertdg - 26-04-2011, 20:23

kzyhu, najpierw pojeździj o oceń komfort i możliwości, ja bym tak odrazu nie zmieniał, mam zawias na minusie i nie znajduje powodu do narzekań, pozatym, że czasami muszę się dobrze zastanowić czy dam rade gdzieś przejechać ;-)
Anonymous - 26-04-2011, 21:07

Koledzy, powiedzcie mi mniej więcej czy nie będzie głupio wyglądać taki zestaw:

- tył - nivo
- przód - amory + eibach

aktualny wygląd:


Hugo - 26-04-2011, 22:50

kzyhu napisał/a:
Jak to Wam wygląda? nie siedzi zbyt blisko ziemi, zwłaszcza przód?
Bo ja wiem czy jest aż tak nisko... Ciesz sie, że nie ma zderzaka od SE. A przy okazji, kolor tego auta jest boski!
PABLO998 - 02-05-2011, 08:33

Witam! Mam w swoim Glancie sportowe zawieszenie (przypuszczem, że jest to Eibach) i tylne obydwa koła dołem uciekają na zewnątrz. Ustawiałem już zbieżność bo zimą jak było ślisko w ogóle nie dało się jechać. ,,Fachowcy" ustawili mi zbiezność, ale kątów z tyłu nie ustawili bo powiedzieli, że nie ma takiej możliwości i że mi się wydaje, iż koła stoją krzywo. Powie mi ktoś jak to jest z tymi kątami pochylenia kół tylnych, można je skorygować czy raczej nie? Bo z tego co wyczytałem w tym poście to jest taka możliwość i nawet jest specjalny zestaw do korygowania pochylenia, a z drugiej strony np. w tym poście http://forum.mitsumaniaki...hylenie+k%F3%B3 napisane jest, że takiej możliwości nie ma i że przyczyną nieodpowiedniego pochylenia kół może być np. krzywa zwrotnica itp.
Czy miał już ktoś taki problem?
Czy ten zestaw do korygowania pochylenia kół tylnych rzeczywiście pomoże rozwiązać mój problem http://www.autopartsdeal..../moog/K7332.jpg i gdzie wogóle się montuje te podkładki?

Hugo - 02-05-2011, 11:01

PABLO998 u mnie też jest negatyw i to spory, ale opony zdziera równo. A u Ciebie?
PABLO998 napisał/a:
Powie mi ktoś jak to jest z tymi kątami pochylenia kół tylnych, można je skorygować czy raczej nie?
Fabrycznie nie ma takiej możliwości. Można to zrobić podkładając podkładki pod mocowanie górnego wahacza do nadwozia.
PABLO998 - 02-05-2011, 11:27

U mnie też opony bierze raczej równo, ale nie ciekawie to wygląda i mnie to denerwuje.
Hugo napisał/a:
Można to zrobić podkładając podkładki pod mocowanie górnego wahacza do nadwozia.
Pisząc to masz na myśli ten zestaw wymieniony wyżej?
marcinzam - 02-05-2011, 11:47

PABLO998 napisał/a:
U mnie też opony bierze raczej równo, ale nie ciekawie to wygląda i mnie to denerwuje.
Hugo napisał/a:
Można to zrobić podkładając podkładki pod mocowanie górnego wahacza do nadwozia.
Pisząc to masz na myśli ten zestaw wymieniony wyżej?


tak można takim zestawem jak wyżej ,lub bardziej profesjonalnym takim jak poniżej którym można ustawić od -1 do +3 stopni

http://www.rockauto.com/c....php?pk=1023485

Anonymous - 06-05-2011, 20:45

Ja u siebie wymieniałem ze sportowych sprężyn i obniżonych amorków na normalne sprężyny i amorki. Ten co twierdzi że nie ma różnicy w komforcie to po prostu nie miał możliwości doświadczenia różnicy. Zmiana był podyktowana:
1. Częstym haczeniem na martwych policjantach (trzeba było je pokonywać wolno).
2. Brakiem możliwości parkowania przodem w niektórych miejscach
3. Tył nisko siedział i po załądowaniu 2 osób na tył + bagażnika odległość pomiędzy kołem a nadkolem to raptem grubość palucha.

Także nie radze zmieniać kątów pochylenia kół tylnich przy obniżonym zawieszeniu bo przy większym dołku koło walnie w natkole.

Do tych którym przerwa się z przodu nie podoba proponuje dać ciut większe oponki i jest OK plus dostajemy w gratisie większy komfort i większe bezpieczeństwo przed pogięciem felg.

A jeszcze nie ma sensu obniżać tylko przód bo to znaczy jedno: jeszcze niżej położony przód zderzaka względem ziemi.

kzyhu - 06-05-2011, 21:03

yaro1976 napisał/a:
kzyhu napisał/a:
Hej,

Jutro na lawecie zawita na moim podwórku to cacko:
http://allegro.pl/galant-...1553660431.html

Jest obniżony przez niemca (czerwone sprężyny).
I tak czytam o obniżaniu galantów, tak patrzę na przód tego swojego przyszłego...

I zaczynam szukać oryginalnych sprężyn.... bo wydaje mi się za niiiiskooooo.

Jak to Wam wygląda? nie siedzi zbyt blisko ziemi, zwłaszcza przód?


jak będziesz się pozbywał to jak cena będzie atrakcyjna to chętnie bym przytulił, chcę zrobić sobie 2 zestawy sprężyn, zima lato, nerwuje mnie wielgachna przerwa w nadkolu


Niestety sprężyny z przodu okazały się pęknięte. Wymieniłem już komplet na oryginalne + wszystkie amorki na kyba, bo te z którymi go dostałem dosłownie się wylały :-)

malina_drizzt - 07-05-2011, 20:46

A ja zaryzykowałem i kupiłem jamexy. :)
Cena 369zł na allegro. Obniżenie 35mm, na oko 35-40mmn dla mnie jest idealnie, właśnie tego oczekiwałem :)
Mimo wielu komentarzy negatywnych odnośnie jakości sprężyn jest dobrze, tył obniżył się o podobną wartość w stosunku do przodu.
Przy większym obciążeniu tzn. pełny bak trochę gratów i ja czyli 110kg :mrgreen: w bagażniku koło nie chowa się w nadkole.
Ogólnie mogę powiedzieć, że sprężyny bardziej nastawione są na obniżenie niż sportową charakterystykę, komfort jest w zasadzie zachowany jak w oryginale.

sipex - 07-05-2011, 23:54

malina_drizzt,

a jakie masz felgi w miśku?też takie planuje do siebie ale własnie slyszałem że tył siada bardziej..możesz jakąś fotkę wrzucic jak to wygląda po glebie?..pzdr

malina_drizzt - 08-05-2011, 00:31

Jutro postaram się dodać fotki.
Felgi to zwykłe galantowe 15 cali, ale czy będzie to 16 czy 17 nie ma znaczenia, wszystko kwestia dobrania szerokości i profilu opony.
Dla mnie na 15 wygląda bardzo dobrze, a przy tym zawieszenie nie dostaje tak bardzo w kość.
Zauważ, że standardowo w galancie odstęp między oponą, a nadkolem jest większy z przodu niż z tyłu. Po założeniu jamexów mam wrażenie, że zmniejszyła się ta dysproporcja.
Auto odebrałem wczoraj, dzisiaj na liczniku ponad 600km po raczej kiepskich drogach i stwierdzam, że jest dobrze nawet lepiej niż się spodziewałem ogólnie komfort, prowadzenie i wygląd na plus. :)
Możliwe, że z czasem będzie gorzej i tył siądzie, ale zawsze mogę wrócić do starych sprężyn, poza tym cena jamexów nie zabija :)

Trochę świeci słoneczko i jest duży kontrast dlatego nie do końca widać opony w nadkolu, w rzeczywistości koło trochę lepiej wypełnia nadkole.






nerus - 08-05-2011, 15:21

malina_drizzt napisał/a:
Ogólnie mogę powiedzieć, że sprężyny bardziej nastawione są na obniżenie niż sportową charakterystykę, komfort jest w zasadzie zachowany jak w oryginale.

a jak się zachowuje przód podczas hamowania :?: :?:

sipex - 08-05-2011, 16:00

jak dlamnie super wygląda i własnie tak chce u siebie:))


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group