To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6W 2.0D] Problem z chłodzeniem

Anonymous - 30-05-2012, 11:52

Współczuje. Niestety tych diesli jest mało ale i tak bez porownania więcej niż kiedyś. Tu masz silniczek:
http://allegro.pl/silnik-...2314368808.html
i telefon bo aukcja za 3 godz. się kończy.
tel. 604 149 653

Ja jakbym się na tym znał to bym przełożył sobie 2,5 v6. Robienie tego u kogoś to pewnie majątek.

Anonymous - 30-05-2012, 17:34

masz tu numer do gościa z Poznania 601721383.
Zajmuje się tylko i wyłącznie głowicami, jeśli takiej nie ma, być może naprawi Ci to pęknięcie, chyba że te silniki nie chodzą na spawanych. Ale jeśli tak jest, to On na pewno o tym wie. Jedno jest pewne, że na tym się zna jak mało kto a na koszty Cię nie naciągnie.
PZDR Darek

rzib - 09-12-2012, 10:22

GALANT 2.0 GLS TD 2001r Mam podobne objawy od 2 miesięcy. Zaczęło się po trasie ok 200 km zauważyłem max płynu w zbiorniczku i delikatnie bąbluje do wyrównawczego (bąbelek co 2-3 sek) Jak odpalę na zimnym w zbiorniczku jest minimum płynu i bąbelki nie występują. Z ogrzewaniem i temperaturą wszystko ok nawet na trasie 150 km. Co jakiś czas sprawdzam płyn tac co tydzień i muszę dolać 2-3 setki plynu. Mechanik u którego byłem powiedział że najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą, ale żeby jezdzić jak się pogorszy (tzn. objawy się nasilą to wtedy będzie wiadomo co.

Co o tym myślicie wstawić do mechanika żeby robił od razu czy jezdzić, może macie inny pomysł??? :(

Czy ktoś wie czy diesel w tym modelu ma podgrzewacz paliwa??? myślę o zamontowaniu czegoś takiego Mam już 3 Gala w dieslu i z poprzednim miałem kłopoty w zimę tankując paliwo na kilku stacjach dopóki nie zamontowałem podgrzewacza przepływowego przez ciecz chłodzącą. Tylko nie mogę go znalezć.

PROSZĘ O POLECENIE MECHANIKA W WARSZAWIE KTÓRY SPRAWDZI I EW. ZAOPIEKUJE SIĘ MOIM GALANTEM.
Proszę o pomoc

adres z podgrzewaczem
http://allegro.pl/podgrze...2816091806.html

Owczar - 09-12-2012, 10:52

Rób jak najszybciej, póki głowica nie pękła. Pod warunkiem że to już nie są objawy głowicy. Po dokładnym sprawdzeniu głowicy złóż na oryginalnych częściach jeśli Chcesz pojeździć.
rzib - 09-12-2012, 10:58

czy ktoś wie coś na temat moich pozostałych 2 pytań?
czekoladka_1981 - 09-12-2012, 12:51

szares napisał/a:
Masakra chyba już nigdy nie kupie japońca

tylko benzyna!

rzib napisał/a
czy ktoś wie coś na temat moich pozostałych 2 pytań?

Polecam kolegę Owczar'a dużo wie na temat TD

Dread87 - 09-12-2012, 14:42

rzib, Twój problem znam z autopsji. Rób jak najszybciej, tak jak pisał Owczar. Jak pękła Ci głowica to masz problem... Przy okazji zmiany uszczelki pod głowicą musisz ją splanować (zeszlifować, wygładzić), robią to w każdym lepszym warsztacie, dodatkowo zażądaj testu szczelności głowicy. Dodatkowo - bardzo ważne jest to, żebyś dobrał odpowiednią uszczelkę głowicy. Na uszczelce są znaczniki, w postaci dwóch lub trzech kropek. Musi być ta sama. Dodatkowo, żeby sprawdzić czy płyn chłodzący nie dostał się do oleju, odkręć korek wlewu oleju i sprawdź, czy nie ma tam "maślanego" nalotu. Wszystkie potrzebne części dostaniesz u Japaneze. Będziesz potrzebował podkładek jednorazowych pod wtryskiwacze, więc jak będziesz zamawiał uszczelkę, nie zapomnij o tym.
Po wymianie uszczelki zalej dobry olej i płyn chłodzący.
Na resztę pytań nie odpowiem, ale obiło mi się o uszy, że ogrzewany filtr paliwa podchodzi z Pajero i nie ma problemu z montażem.
Jeśli używasz teraz samochodu, nie dolewaj zwykłej wody, bo jest zima, jak zamarznie płyn to może skończyć się źle dla całego silnika.

rzib - 09-12-2012, 15:05

Zgłupiałem... Pojechałem na zakupy zrobiłem jakieś 30 km otwieram maskę i ............... NIC nie ma bąbelkowania do zbiorniczka oba przewody płynu zasilanie i powrót ciepłe. Więc już zgłupiałem.... Jakie jest prawdopodobieństwo że to jakaś głupota???? bo bym się zdenerwował jak się okaże że to Nie uszczelka a mechanik wszystko rozbierze to i tak trzeba będzie uszczelkę robić i za robociznę zapłacić.
PROSZĘ O POLECENIE WARSZTATU W WARSZAWIE>

Dread87 - 09-12-2012, 16:08

Przewody z i do chlodnicy byly twarde?
rzib - 09-12-2012, 17:45

górny był twardy i ciepły, dolny też był ciepły ale nie sprawdzałem czy twardy.
Dread87 - 09-12-2012, 17:51

jak bedzie chlodny dolej plynu, odpal go i sprawdz, bo wyglada mi to na uszczelke pod glowica
Owczar - 09-12-2012, 18:58

rzib napisał/a:
Czy ktoś wie czy diesel w tym modelu ma podgrzewacz paliwa??? myślę o zamontowaniu czegoś takiego Mam już 3 Gala w dieslu i z poprzednim miałem kłopoty w zimę tankując paliwo na kilku stacjach dopóki nie zamontowałem podgrzewacza przepływowego przez ciecz chłodzącą. Tylko nie mogę go znalezć.


Jeździłem swoim 3 zimy, w tym także w mrozy -30 stopni. Lałem do niego diesel skydd plus PB 95 w stosunku 1/10 i śmigał jak złoto nawet w największe mrozy.

rzib napisał/a:
Zgłupiałem... Pojechałem na zakupy zrobiłem jakieś 30 km otwieram maskę i ............... NIC nie ma bąbelkowania do zbiorniczka oba przewody płynu zasilanie i powrót ciepłe. Więc już zgłupiałem....


Wyjedź na autostradę i go przegoń, a potem zjedź na stację i naszykuj płyn. To książkowe objawy. Swoim mogłem jeździć miesiąc po mieście, a wystarczyła jedna trasa i płynu nie było.

A o warsztat pytaj na forum regionalnym.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group