To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - RALLIART-y łączcie się!!!

mitsu00 - 20-04-2010, 11:38

13zbyszek13 napisał/a:
nie wymienili mało tego odłączyli go /01.04 odłączyli i pozostawili w aucie /.
Przed tym dokonali pomiarów drogowych z których dla nich wynika że jest sprawny.ja twierdzę że jest nie sprawny . Poprosiem o dowód że jest sprawnyw postaci wykresu z hamowni / nawet chwilowa moc powinna być 167 KM / lub z komputera wydruk Swiadczący o dziuałaniu i mocy


Boże......, to podejście MMC podchodzi już pod kpinę :D Szkoda tylko twojego straconego czasu bo wiadomo jaki wynik będzie. Przecież hamowaleś auto na własny koszt. Nie akceptują rezultatu?

13zbyszek13 - 20-04-2010, 11:43

musi być wykonana w obecności ich diagnosty i według ich zaleceń.
Jestem sam bardzo ciekaw wyniku

mitsu00 - 20-04-2010, 11:47

13zbyszek13 napisał/a:
musi być wykonana w obecności ich diagnosty i według ich zaleceń.
Jestem sam bardzo ciekaw wyniku


Tak między nami to nawet lepiej jak jakiś cieć z MMC będzie przy pomiarze. Wtedy bez szemrania wymienią ci ten szajs na sprawny.... Bo na logikę, jeśli auto teraz jeździ identycznie jak z podłączonym plastikiem, to chyba efekt jego działania jest chyba bezsporny :wink:

13zbyszek13 - 20-04-2010, 11:49

takie mam odczucie
ale dla swojego spokoju ducha chcę mieć to na papierze

arturodob - 20-04-2010, 12:45

witam fakt ze jak zalozylem boxa to czuc bylo bardzo duza zmiane na plus ale po jakims czasie sie czlowiek przyzwyczaja i teraz nie widze róznicy a to chyba dla tego ze na codzien czlowiek jezdzi tym samochodem jak bedziesz mial wykresy to sie pochwal
pozdrawiam

Anonymous - 21-04-2010, 09:29

13zbyszek13 napisał/a:
według ich zaleceń


Prośba, postaraj się te zalecenia zarejestrować i przekazać na forum może to być ciekawe objawienie :shock: :mrgreen:

13zbyszek13 - 21-04-2010, 10:30

Sam jestem bardzo ciekawy

[ Dodano: 26-04-2010, 14:40 ]


na hamowni RALLI ARTwykazał że działa
161,8 KM x 3659 obrotów
343,4 Nm x 2859 obrotów

arturodob - 27-04-2010, 08:09

witam to bardzo mało ci przybyło tej mocy po tym chipie a co na to serwis ????
13zbyszek13 - 27-04-2010, 08:24

trwa przepychanka
mitsu00 - 27-04-2010, 10:37

13zbyszek13 napisał/a:
Sam jestem bardzo ciekawy

[ Dodano: 26-04-2010, 14:40 ]
[url=http://img132.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

na hamowni RALLI ARTwykazał że działa
161,8 KM x 3659 obrotów
343,4 Nm x 2859 obrotów


A miało być 167 KM i 380 Nm....

13zbyszek13 - 27-04-2010, 11:28

dlatego trwają przepychani
na pewno miało być 167 Km
a co do Nm brak danych
Staram się uzyskać te dane z MMC polska które odsyła mnie do dealera .
A u dealera brak takowych informacji w formie oferty handlowej.

CZY KTÓRYŚ Z MĄDRYCH DELERÓW KTÓRY PODGLĄDA TO FORUM
I ZABIERA ZDANIE.
POSIADA JAKIEKOLWIEK INFORMACJE O REALLI ART W
POSTACI OFERTY HANDLOWEJ DLA KLIJENTA
NIECH ZABIERZE TERAZ SWOJE ZDANIE I PODZIELI SIĘ TĄ OFERTĄ

mitsu00 - 27-04-2010, 11:36

13zbyszek13 napisał/a:
dlatego trwają przepychani
na pewno miało być 167 Km
a co do Nm brak danych
Staram się uzyskać te dane z MMC polska które odsyła mnie do dealera .
A u dealera brak takowych informacji w formie oferty handlowej.


Tutaj moc te dodatkowe 6 koni nie jest aż tak ważna, bo do elastycznego i zwawego przyspieszania wykorzystywany jest moment obrotowy. Moc potrzebna jest bardziej do wyzszej prędkości maksymalnej. Te 40Nm których na wykresie brak byłoby dla mnie większym problemem niz brak 6 KM.

dab - 27-04-2010, 12:57

13zbyszek13 napisał/a:
CZY KTÓRYŚ Z MĄDRYCH DELERÓW KTÓRY PODGLĄDA TO FORUM
I ZABIERA ZDANIE.
POSIADA JAKIEKOLWIEK INFORMACJE O REALLI ART W
POSTACI OFERTY HANDLOWEJ DLA KLIJENTA
NIECH ZABIERZE TERAZ SWOJE ZDANIE I PODZIELI SIĘ TĄ OFERTĄ

taka, moze niepotrzebnie, dobra rada...
Sugeruje zebys ponowil to pytanie w bardziej cywilizowanej formie, to z pewnoscia otrzymasz odpowiedz...ta powyzsza forme to ja na ich miejscu bym zignorowal...i zapewne tak te i uczynia...

Anonymous - 27-04-2010, 13:14

Zaskoczył mnie ten wykres 13zbyszek13. Wynika z niego że zwiększone osiągi wymagają ostrego kręcenia silnika. Następnym minusem jest dość późno dostępny maxymalny moment. Szczerze mówiąc wogóle mi to nie pasuje do charakteru autka. Ponownie ucieszony jestem że zdecydowałem sie na 2.2 mimo jego znacznie wyższej ceny i mimo wszystko niezbyt wyrafinowanymi parametrami w stosunku do wzmocnionej wersji 2.0. Moze na papierze wygladaja podobnie to jednak nisko położony moment w 2.2 (max przy 1900) daje duzą swobode jazdy spokojnej na niskich obrotach
ZbigniewD - 29-04-2010, 01:58

dzieję sie to wszystko za sprawą mózgów ,które pracują zarówno na górze jak i w aso dla których zdrowszym jest kręcenie silnika diesla znacznie wyżej niż zrobienie normalnego softu na bazie oryginalnej mapy ,niestety obcujemy tutaj z idiotami i kompletnie niekompetentnymi osobami które maja obsesje na punkcie wykrywania modyfikacji a tymczasem sami są zupełnie nie w porządku do klientów i oferują im taki szajs jak ten boks za kosmiczną kwote


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group