ASX Ogólne - "Spy-photo" Nowe Mitsubishi Crossover 
						
												 Trik - 29-03-2010, 22:17
  http://www.mitsubishi-mot...t_cX_to_ASX.wmv
 
http://www.mitsubishi-mot...o/ASX_Video.mp4
												 gtfokthx - 12-04-2010, 15:42
  Witam wszystkich   
 
 
http://www.smartcuv.com/
												 zewis - 13-04-2010, 13:08
  To kiedy oficjalnie premiera tego ASX w Polsce? Na powyzszej stronie pisza o jesieni, w salonie we Wrocu mowia ze pod koniec czerwca, a w necie ogolnie pisza, ze w kwietniu...
 
Ktos ma jakiekolwiek informacje o cenach?
												 gtfokthx - 13-04-2010, 14:08
 
  	  | zewis napisał/a: | 	 		  To kiedy oficjalnie premiera tego ASX w Polsce? Na powyzszej stronie pisza o jesieni, w salonie we Wrocu mowia ze pod koniec czerwca, a w necie ogolnie pisza, ze w kwietniu...
 
Ktos ma jakiekolwiek informacje o cenach? | 	  
 
 
To jest strona wersji amerykańskiej nazwanej CUV i ona na pewno wychodzi jesienią. No a u nas chyba niedługo jakoś, tylko na mitsubishi.pl cisza, choć sprawdzam codziennie.  
												 michalp - 15-04-2010, 14:32
  http://moto.pl/MotoPL/1,8..._67_700_zl.html
 
 
Ceny od 67,7 tys do 120 tys.
 
Rozsądna wersja 1.8 DID 150KM, Intense 4WD - 98 tysi.
												 krzychu - 15-04-2010, 17:30
 
  	  | michalp napisał/a: | 	 		  
 
Rozsądna wersja 1.8 DID 150KM, Intense 4WD - 98 tysi. | 	  
 
 
Czyli nie licząc rabatu na Lancera kosztuje prawie tyle samo do tego 4x4 i +10KM   
												 marrok - 15-04-2010, 21:52
 
  	  | Cytat: | 	 		  | Mitsubishi ASX będzie dostępny w 21 wersjach z najnowocześniejszym, opracowanym przez koncern Mitsubishi niskoprężnym silnikiem Diesla o pojemności 1.8 litra i mocy 116 lub 150 KM i  | 	   
 
ok, czyli diesel niskoprężny, czy ktoś orientuje się może co to oznacza w praktyce?
 
Do tej pory silniki diesla (turbo + intercooler) były chyba wysokoprężne ?
 
Pozdrawiam
												 jaca71 - 16-04-2010, 08:34
 
  	  | marrok napisał/a: | 	 		  ok, czyli diesel niskoprężny, czy ktoś orientuje się może co to oznacza w praktyce?
 
Do tej pory silniki diesla (turbo + intercooler) były chyba wysokoprężne ?  | 	  
 
Turbina i intercooler nie ma ją znaczenia w określaniu silnika. Diesel zwany jest też silnikiem z zapłonem samoczynnym lub silnikiem wysokoprężnym.
 
Generalnie tendencja jest taka by przy zachowaniu sprawności silniki diesla odprężać, Niestety nie da się zejść poniżej pewnej wartości bo nie byłoby możliwości jego uruchomienia.
 
 
Ja obstawiam:
 
a) obniżenie stopnia kompresji w porównaniu z konkurencyjnymi silnikami
 
b) błąd drukarski.
												 Trik - 16-04-2010, 08:39
 
  	  | marrok napisał/a: | 	 		  | ok, czyli diesel niskoprężny | 	   Nie tylko. Ktoś i chyba nawet w tym topiku pisał o silniku 4N13 (116KM i 150KM z turbo).
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_ASX
												 jaca71 - 16-04-2010, 08:41
 
  	  | Trik napisał/a: | 	 		  | Ktoś i chyba nawet w tym topiku pisał o silniku 4N13 (116KM bez tubo i 150KM z turbo). | 	  
 
116KM w silniku diesla 1,8 bez turbo będzie dostępne jak wróble będą miały pod 2kg  
												 Trik - 16-04-2010, 08:46
  Już edytowałem        Chociaz szkoda że nie bedzie, na razie ? tego 1,8 lub nawet 2,0, benzynowych.  
												 zewis - 16-04-2010, 22:59
  Ja jestem bardzo ciekawy spalania tego 1.6...ma ktos jakies informacje?
 
Nosilem sie z zamiarem kupna Lancera SB 1.8, ale aktualnie czekam wlasnie na ASX. Niestety spalanie 1.8 to porazka, a 1.5 jest dla mnie za slaby, wiec Lancer bye bye, bo cena benzyny robi sie powoli zaporowa... :/
												 marrok - 16-04-2010, 23:05
 
  	  | jaca71 napisał/a: | 	 		  
 
Ja obstawiam:
 
a) obniżenie stopnia kompresji w porównaniu z konkurencyjnymi silnikami
 
b) błąd drukarski. | 	  
 
 
Dobra, wysiliłem się     i zaczerpnąłem wiedzy u źródła:
 
 
ASX na mitsubishi.pl 
 
 
Silnik będzie "niskoprężny" i będzie mieć jako pierwszy diesel na świecie "zmienne fazy rozrządu - MIVEC" . Jedno z drugim jest na pewno powiązane, szkoda że w praktyce zobaczymy ten silnik dopiero za 2 msc     
 
pozdrawiam
												 zewis - 17-04-2010, 01:04
  http://www.autoinfo.pl/wi...dane-techniczne
 
Invite 1.6 MIVEC:
 
Jazda miejska l/100km: 7,5
 
Jazda miejska mieszana l/100km: 4,9
 
Jazda w cyklu mieszanym l/100km: 5,9
 
Masa całkowita kg: 1290
 
 
Zatem nadzieja na Mitsu powraca. Szczegolnie, ze 
 
1.6 Invite 2WD AS&G 	117 KM 72 990
 
1.6 Intense 2WD AS&G 117 KM 77 990
 
...ceny sa wedlug mnie zachecajace    
 
 
[ Dodano: 17-04-2010, 22:06 ]
 
http://www.youtube.com/watch?v=K8rzjTfJfYw - o co chodzi z ta blacha? Taka cienka i gietka, czy to moze plastik? Rzeczywiscie jest taka roznica w oswietleniu pomiedzy zwyklymi swiatlami a bi-ksenonami? :O 
 
 
[ Dodano: 19-04-2010, 11:46 ]
 
 
												 jurekschroda - 22-04-2010, 15:47
 
  	  | Cytat: | 	 		  | o co chodzi z ta blacha? Taka cienka i gietka | 	  
 
hm.. może chodzio o to, że ma być elasyczna tzn odporna na wgiecenia tzw parkingowe. Tak tylo przypuszczam. 
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | Rzeczywiscie jest taka roznica w oswietleniu pomiedzy zwyklymi swiatlami a bi-ksenonami?  | 	  
 
tu raczej nie chodzi o biksenony ( czyli ksenony na mijania i drogowych) tylko o ksenony o innym, szerszym polu oświetlania - jakiś nowy system. Jak wyjdzie w praniu zobaczymy.
 
 
Najbardziej jednak jestem ciekaw charakterystyki pracy tego nowego dizelka   - ze zmiennymi fazami rozrządu. Może będzie ciągnał do wyższych obrotów niż inne diesle ?
 
To może przekonać do niego zagorzałych benzyniaków  
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |