To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant E88A 4x4 2.5 V6 1994r.

mitsu_pl - 22-07-2010, 16:28

Ja w tym nie bardzo ma co pisać, a jak założę temat o E38A to wcale odwłokiem będzie leżał... W nim na razie się nic nie zmienia... ;) Może po zmianie silnika coś zacznę pisać :P Aby swap na razie wyszedł.

Był dzisiaj u mnie kolega z pomorza fj_mike, przewiozłem go naszym E88A. O wrażenia sami go pytajcie ;)

mkm - 22-07-2010, 17:43

mitsu_pl napisał/a:
Może po zmianie silnika coś zacznę pisać :P

Zacznij w trakcie. To tez ciekawe :wink:

Wszyc - 22-07-2010, 18:11

Cytat:
Był dzisiaj u mnie kolega z pomorza fj_mike, przewiozłem go naszym E88A. O wrażenia sami go pytajcie ;)


Przeżył to w ogóle? :D :D :D

Frost - 22-07-2010, 18:27

mitsu_pl napisał/a:
Był dzisiaj u mnie kolega z pomorza fj_mike, przewiozłem go naszym E88A. O wrażenia sami go pytajcie
to ja też chcem się ponudzić w Twoim Galu, mam nadzieje że jest tam jeszcze radio to sobie muzyczki posłucham :P a potem zapraszam do swojego Gala Michale na przejażdżkę po miejskiej Dżungli hehehe :P
Kiedyś będzie trzeba tak zrobić :D

mitsu_pl - 22-07-2010, 21:09

frost, ja bym uważał na słowa, bo Ty z tego co zauwałyłem to kantujesz na niskim profilu opon :P , u nas w tej chwili jest prawie w 100% tak jak fabryka przewiduje... :P
P.S.
Radia nie ma, bo za dużo ważyło, jedyne audio w tym aucie to CB :D
No i jeszcze jedno, też byś walną jakieś uaktualnienie...

Wszyc, przeżył, był conajmniej zadowolony ;)

mkm, poczekam z tym jeszcze troszkę, bo teraz to z czasem cienko, niby wakacje, ale i tak człowiek nie wie w co ręce włożyć...

Frost - 23-07-2010, 11:09

Michale, na rundkę z Tobą będą zapięte 225 17' :D uaktualnień brak w moim aucie, ale chyba to sie zmieni wkrótce :D Na razie nie jeździ :/

A z ważniejszych rzeczy, chciałbym Cie poinformować, że WYMAGAM od Ciebie filmiku ONBOARD z jakiegoś przejazdu !!!!!!!! ŻĄDAM WRĘCZ !!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mitsu_pl - 23-07-2010, 18:41

To musisz panocku poczekać troszkę, bo aktualnie nie mamy nic świeżego, najnowszy film jest bodajże z przed 2 lat, zresztą to co się ogląda, nie oddaje tego co naprawdę się dzieje.

Mogę Ci zaoferować nocny przejazd E38A (kamerka ze środka) w moim wykonaniu na rajdzie wielkiej orkiestry, z początku tego roku, śniegu co niemiara, ślisko jak cholera, ale 4 łapy robią swoje:

UWAGA! Wersja nie cenzurowana!

http://www.youtube.com/watch?v=744DkeSkLFw

To w co przywaliłem (myślałem, że to kupa śniegu) to była przysypana delikatną warstwą śniegu półmetrowa skarpa zamarzniętego piasku, efekty: połamany zderzak, zbity halogen, zwarcie w instalacji - brak jakiegokolwiek podświetlenia w kabinie, zostały mi tylko długie i lewa postojowa z tyłu. Kapcia na szczęście nie złapałem, a ten odgłos to nadkole szorujące o oponę...

Frost - 24-07-2010, 08:54

a aaa to już widziałem :D poczekam na filmik E8 :twisted:
fj_mike - 26-07-2010, 22:19

mitsu_pl napisał/a:
Był dzisiaj u mnie kolega z pomorza fj_mike

Byłem, widziałem i jechałem :mrgreen:

Wszyc napisał/a:
Przeżył to w ogóle? :D :D :D

Przeżyłem :D

Aby uniknąć redbara odpuszczę sobie wychwalanie tego miśka :mrgreen:

Dzięki za przejażdżkę Michale :wink:

mitsu_pl - 27-07-2010, 17:35

Polecam się na przyszłość ;)
mitsu_pl - 31-08-2010, 23:51

Dodaje zdjęcia (na razie tylko 3 bo tyle znalazłem) z ostatniego 14 Rajdu Brodnickiego, przez który nie mogłem być na całym zlocie, ale pojawiłem się w niedzielę ;)



Wyniki to 3 miejsce w klasie (przed nami były 2 turbinki - subaru i audi) na 7 załóg, oraz 7 w generalce na 42 :D

mitsu_pl - 03-10-2010, 02:25

No i galant doczekał się pierwszej i naprawdę poważnej jak dotąd naprawy, będą zmieniane głowice (posiadamy takowe z drugiego galanta), zostaną wysłane do przeglądu i ewentualnych napraw (sprawdzanie ciśnieniowe, planowanie, szlif zaworów i ich gniazd, wymiana uszczelniaczy zaworowych...), a to wszytko za sprawą zatarcia się wałka (z dotąd nie wyjaśnionych przyczyn) na jednej z podpór...
jacek11 - 03-10-2010, 10:05

Jeden z kanałów musiał się zapchać,i stąd możliwe zatarcie wałka.Wasze auto chodzi na najwyższych obrotach,więc zatarcie trwało chwilkę.
mitsu_pl - 03-10-2010, 16:41

Pytanie tylko jakim cudem skoro oleje są bardzo wysokiej jakości syntetyki (ostatnio był lany MOTUL) i wymieniane dość często, co kilka tysięcy (max 3 tys. km). No nic, szczęście, że ten drugi silnik jest... ;)
jacek11 - 03-10-2010, 20:11

Michał,czy macie manometr ciśnienia oliwy?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group