To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury...

Dora - 26-01-2010, 14:27

Dobra dla pokrzepienia serc.
Moja RAV4 z 2005 2.0 D4D nigdy nie zaznała garażu (od nowości na dworku).
Mrozy do ok. -15 nie są dla niej straszne ale przy -20 odpala na 3razy, obroty do 2000tys. i dalej nie da rady.
Oczywiście po rozgrzaniu ok.15min wszystko jest ok.
W nocy z niedzieli na poniedziałek -28 i rano pozamiatane, próbowała zapalić ale gasła i w końcu akumulatorek szlak trafił, oczywiście pomarańczowa awaria się wyświetliła.
Samochodzik do garażu na całą noc a rano odpaliła i szybciutko na wymianę filtra.
Wniosek, może i outek ma nieco większe problemy w mróz ale to nie znaczy, że inne samochody tych problemów nie mają.
Na końcu z własnego doświadczenia wiem ( parę latek w branży paliwowej), że 99% problemów z samochodem to wina paliwa.

Steff - 26-01-2010, 14:32

koniu12 napisał/a:
Jezeli 3-4 razy sie nic nie wydarzy, to check engine tez sam zgasnie.
Po wczorajszej jezdzie bylo ok i dzis rano lampka sie nie swiecila. Niestety dzis po 5km silnik nie dostal paliwa i helikopterek znow stal sie zolty. Pierwszy moj japonczyk i niestety rozczarowanie...
Kupuje nowe auto by min. 2 lata smigac bez wiekszych problemow a tu zonk.

markyz napisał/a:
Z trybu awaryjnego wyszedl sam ( postał sobie godzinkę to mu sie znudziło :twisted: ) ale check engine pali sie dalej - nie dam tym łapsurdakom zarobić 600 zł bedę jeździł z zapalonym checkiem :p a na przeglądzie sami mi skasują. Co do filtra to jestem bardziej niż przekonany że nie wymaga on przeczyszczenia a tym bardziej wymiany( no chyba że faktycznie lejemy tam ropę z hipermarketu) - temperatura się podniesie to i problem z parafiną przestanie być aktualny.
z niego taki Japończyk jak ze mnie Wietnamczyk
produkowany w najgorszej fabryce w europie w kraju ludzi o mentalności polaków i z wielkim luzem także i kontrola jakościowa na mizernym poziomie .
BTW własnie o tym pisałem wcześniej że problem powinien zostać jakoś rozwiązany a nie wydając 150 tys na samochód który jest stworzony do jazdy w góry na narty itd a tymczasem strach nim w mróz z domu wyjechać bez 600 zł w kieszeni albo kluczyka imbusowego :roll:
Żony Pug odpalił z pierwszego a stał od piątku

dab - 26-01-2010, 14:35

arybnik napisał/a:
to niech serwisy to jasno powiedzą
co zrobić ?


W okolicach -20 stopni...nie jezdzic! 8)
Korzystac z komunikacji miejskiej..o ile jest na chodzie 8)

mitsu00 - 26-01-2010, 14:36

Ja tam nie przeklinam aż tak z powodu tych mrozów. Fakt, boli niepotrzebne wydanie 550 zeta bo mogłem je wydać w inny sposób, ale auto zapaliło za 1 razem w -28st. C. przejechało nawet 10 km. Było tak zimno że wyswietlacz w Navi pokazywał tylko na żółto :twisted: przez pierwsze 5 min. Inne auta dizle albo wtedy wogóle nie zapaliły albo też skapitulowały w podobny sposób jak mój. Zima jest i musi być zimno. Załatwię sobie garaż i problem będę miał z głowy.

Pozdr.

Anonymous - 26-01-2010, 14:39

Dzwoniłem do ASO umówić na skasowanie komunikatu i tu "niespodzianka" najbliższy termin 1-2 luty. Mają serwis zawalony zholowanymi autkami - ciekawy jestem czy to same outki :twisted:
mitsu00 - 26-01-2010, 14:54

arybnik napisał/a:
a jak przyjedziesz do mnie do Białegostoku to też mam Ci garażu szukać na noc ?


Przy temperaturach poniżej -20 st.C będę podbieral narzeczonej jej Corollę benzynkę. Zapala w każdy mróz i jeździ jakby bylo +20st. C :lol:

Pozdr.

Jackie - 26-01-2010, 15:04

arybnik napisał/a:
a jak przyjedziesz do mnie do Białegostoku to też mam Ci garażu szukać na noc ? :)

Jakby co służę salonem ;) Co prawda super-hiper-mega i extra wydajny piec (taki zamawialiśmy) przy obecnej aurze rozgrzewa (?) budynek do oszałamiających 17 stopni ;) ale parafina nie powinna się wytrącić ;)
markyz napisał/a:
Mają serwis zawalony zholowanymi autkami - ciekawy jestem czy to same outki :twisted:

U mnie to samo, 2 Subaru, 4 L200 i 2 Outki - przymarznięte na dębowo ;)
Pozdrawiam

rezon - 26-01-2010, 16:24

Jackie, a ile u Was było? Jak jechałem z Rzeszowa do Lublina w sobotę skoro świt to po drodze z -16 wskoczyło na -22. Bałem się jechać dalej na północ ;)
Jackie - 26-01-2010, 16:27

rezon, lajtowo ;) W Białymstoku - 28 (prawie lato) ale u mnie w Supraślu - 34 ;)
Pozdrawiam

mitsu00 - 26-01-2010, 16:27

W Białymstoku to niezłe jaja musiały być przez ostatnie 3 dni, bo gościu z Avisa, skąd miałem auto zastępcze na czas przestoju mojego kojota w ASO, narzekał że ubezpieczalnie/Assistance różnych marek dosłownie zablokowały im linie z zapytaniami o dostępność aut zastępczych w rejonie Białegostoku :D

Pozdr.

Anonymous - 26-01-2010, 17:01

W końcu jakaś normalna zima......podejrzewam że to dzięki temu globalnemu ociepleniu...... :D :D :D

U mnie żadnych problemów z Turboklekocikiem...... :lol:

rezon - 26-01-2010, 17:02

Jackie napisał/a:
W Białymstoku - 28 (prawie lato) ale u mnie w Supraślu - 34
Ładnie, a na zewnątrz ile było? ;)
Jackie - 26-01-2010, 21:30

rezon napisał/a:
Ładnie, a na zewnątrz ile było? ;)

A nie sprawdzałem... ;)
Pozdrawiam

Krzysiek_slask - 26-01-2010, 21:40

AlCapone napisał/a:
dab napisał/a:
markyz napisał/a:
paliwo z NESTE


tankujac wlasnie na tej stacji zalatwilem sobie wtryskiwacze w Lagunie II 1,9 dCi....
Stanowczo odradzam lanie paliwa z tej sieci, chyba ze wydatki ci nie straszne? 8)
To w tym przypadku oczywiscie nie jest glowna przyczyna ale rowniez swiadczy o jakosci paliwa w tej sieci... :?


Cała prawda....leją tam straszny syf...nawet nie chce mi się przypominać co ja się miałem z tym paliwem :evil:

Teraz tylko Gold.....a jak będzie trochę cieplej GTL Shella....... :lol:


Niestety koledzy - nie ma reguly. Ja do mondka TDCI caly czas lalem paliwo tylko na tej samej stacji Statoil.

Po 5-ciu latach uzytkowania samochodu - niestety, wtryski odeszly do krainy wiecznej ropy... :roll:

Anonymous - 26-01-2010, 22:23

3 lata to max jaki można użytkować autko.........ja tak robię....... :D

Pzdr.......



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group