To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jeden z ostatnich diesli na forum i towarzysząca mu colcinka

Anonymous - 14-03-2010, 16:28

Andrew84 mam podwojną końcówkę wydechu odciętą kątówką z Astry II. Jak chcesz mogę poszukać i pomierzyć czy będzie pasować :wink: ?

Na alusach każde autko lepiej się prezentuje. Pamiętam jak w Holandii zobaczyłem pierwszy raz Nubire na alusach. To był widok :biggrin: !

Często widzę u Galanciarzy że wymieniają pomarańczowe kierunki na białe. Też planujesz taki ciuning :wink: ?

Andrew - 14-03-2010, 19:33

pawela napisał/a:
małe małe małe! :D
, które małe? Same zimówki :) , czy alu też :? :?:
Cichanos napisał/a:
Andrew84 mam podwojną końcówkę wydechu odciętą kątówką z Astry II
podwójna raczej odpada, ale zdjęcie możesz wstawić się zobaczy... Mam plany co do tej: http://moto.allegro.pl/it...na.html#gallery
skromna, tania :mrgreen: i chyba by była...
Cichanos napisał/a:
Często widzę u Galanciarzy że wymieniają pomarańczowe kierunki na białe. Też planujesz taki ciuning :wink: ?

Narazie nie przewiduję. Może w przyszłości. Mam inne wydatki, także to narazie odpada. Buduję dom, więc jak coś odłożę, to staram się coś dokupić do misiów :) Jak kupować kierunki to raczej używane oryginały... Priorytetem w tej chwili to likwidacja rdzy :mrgreen:

Anonymous - 14-03-2010, 20:45

Poszukam jutro ponieważ teraz nie jestem w stanie znaleźć :partyman:
Nie sądziłem że te końcówki są takie tanie.
Wiem jaki to ból. Sam remontowałem rodzinny dom i wir na koncie jest straszny. Czasem myślę że szybciej byłoby wybudować dom od podstaw niż go remontować :doubt:
Sam w mojej Cariśmie chce coś poradzić z rdzą. Ja mam problem z randem błotnika. A podwozie jest w dobrym stanie.
Będziesz walczył z rdzą sam ?

Andrew - 14-03-2010, 20:54

Mam mechanika, który robi mi przy autach, więc zaprowadzę i rączki w kieszeniach :) Nie wiem czy zdjęcia oglądałeś, ale wewnątrz błotnika rdza się zadomowiła tak dobrze słaby dostęp, poza tym nie mam czasu i wolę dać gościowi niech mi to zdziała dobrze... Poza tym mam do wymiany olej w skrzyni biegów, przy okazji wymieni i dospawa nową końcówkę :D
Poza tym ta końcówka, której link dałem jest strasznie tania i skromna mi się podoba :D
Każdy powtarza, że remonty budynków więcej pochłaniają niż budowa nowego domu.
Ja mam już budowę zaczętą, w tym roku myślę zdziałać do dachu, zobaczymy jak wyjdzie :roll:

Anonymous - 14-03-2010, 21:09

Przyznam że nie oglądałem ... ale zobaczę :thumbup:
Widziałem :)
Ja mam podobnie jak Ty na dwóch ostatnich zdjęciach. Tyle że u mnie jest to widoczne jedynie na lewym randzie błotnika. Mam nawet tutaj temat i możesz zobaczyć jak "fachowo" to zabezpieczyłem minią :roll:
Tylko że u mnie wg. mnie pomoże tylko reperaturka która jest nie dostępna :rolleyes:

robertdg - 14-03-2010, 21:20

Cichanos napisał/a:
lewym randzie błotnika
rancie od rantu (czyli brzeg jakiejś rzeczy)
Cichanos napisał/a:
minią
szczerze powiem o tym specyfiku to słyszałem ostatnio chyba z 10lat temu jak nie dłużej, jest to wogóle jeszcze w sprzedaży :?:
Anonymous - 14-03-2010, 21:33

Poważnie się pytasz o minię :?:
Robert widziałeś tą Scanie w moim temacie ? To w ASO Scanii w Pietrzykowicach tak zabezpieczyli podłużnice zaczynając od siodła kończąc półtora metra dalej (patrząc od siodła w kierunku kabiny) gdy auto jechało na Turcje. W sumie ciągnik wrócił na naprawe - usunięcie wykwitów rdzy, dopiero po 1,5 miesiącu ponieważ nie mieli wolnego miejsca.
Minia jest tłusta i nie nadaje się jako swego rodzaju podkład. Ale jako tymczasowe rozwiązanie owszem.
Jest bardziej profesjonalny preparat. Jeżeli się nie mylę na litere K ...
Ale nikt ze znanych mi blacharzy tego nie stosuje ponieważ się nie opłaca. Z drugiej strony. Żadnemu z tych klepaczy nie dałbym nawet swojego komunijnego roweru do naprawy. A innych - lepszych klepaczy i graficiarzy ze świecą szukać.
Poza tym gdy już pojawi się rdza. To wg. mnie nie należy jej pokrywać żadnym "magicznym" preparatem tylko usunąć.

Andrew - 14-03-2010, 21:42

Cichanos napisał/a:
Poza tym gdy już pojawi się rdza. To wg. mnie nie należy jej pokrywać żadnym "magicznym" preparatem tylko usunąć.
trzeba zdzierać aż do gołej blachy :D
Anonymous - 14-03-2010, 21:48

Gorzej jak już nie ma do czego zdzierać :cry:
Andrew - 14-03-2010, 21:54

Trzeba reperaturki :D
robertdg - 14-03-2010, 21:56

Jezeli blacha jest w nienajgorszym stanie, natomiast powierzchowne przeszlifowanie pozostawia jeszcze rdze, polecam zabawe z Cortaninem, moj znajomy takim sposobem grzebał się z Tikaczem, no i 3 lata jezdził bez ponownych wykwitów, opchnął auto i jeszcze nie było śladów korozji/purchli, ale to tylko w razie kiedy blacha jest we względnym stanie.
Andrew - 14-03-2010, 21:59

Z tego co czytałem o Cortaninie to niezbyt jest, ale każdym ma swoje zdanie. Wydaję mi się, że w moim galu nie trzeba będzie nic jeszcze wspawywać, tylko dobrze odczyścić i zabezpieczyć...
robertdg - 14-03-2010, 22:05

andrew84 napisał/a:
Wydaję mi się, że w moim galu nie trzeba będzie nic jeszcze wspawywać, tylko dobrze odczyścić i zabezpieczyć...
Życze Ci tego, rzeczywistośc potrafi byc brutalna :-)
Andrew - 14-03-2010, 22:10

Wyjdzie w praniu. Mam dobre myśli. robertdg zamawiam tą końcówkę z Twoich propozycji :)
robertdg - 14-03-2010, 22:15

Oby towar Cie zadowolil, to bedzie pierwsza połowa sukcesu, odpowiedni montaż to juz druga połowa sukcesu :-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group