To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Coltoclipse C59A `91 by Xsystoff

rosomak1983 - 15-05-2012, 23:57

Cytat:

Cytat:
Narazie chce odpoczac od grzebania i przede wszystkim wydawania pieniedzy :P


też tak bym chciał :)

to tak sie da ??? :P :P :P :P

Xsystoff - 16-05-2012, 00:21

Najchetniej bym kupil cale sprawne 4g63 6bolta zamontowal w jeden wieczor i dalej jezdzil, ale przegladam mekp i allegro i jest jedna wielka bieda. Bylem dzisiaj w jednej szlifierni w Szczecinie i maja takie ceny ze przesada...
rosomak1983 - 16-05-2012, 00:47

http://otomoto.pl/mitsubi...-C24247758.html

ciekawe co było robione o ile było... Ogólnie te silniki chodza po ok. 1000zł.
http://allegro.pl/eclipse...2338585085.html
otomoto.pl/mitsubishi-eclipse-C24247758.html
Ile by Cie wyniósł remont, wał jak bardzo chcesz moge podjechac pomierzyc.

Xsystoff - 16-05-2012, 08:30

rosomak1983 napisał/a:
http://otomoto.pl/mitsubishi-eclipse-C24247758.html
ciekawe co było robione o ile było... Ogólnie te silniki chodza po ok. 1000zł.

To jest z podkarpackiego dalekooo :P

rosomak1983 napisał/a:

http://allegro.pl/eclipse...2338585085.html

1995r wskazuje na 7 bolta? Do tego demontaz we wlasnym zakresie :evil:

rosomak1983 napisał/a:

Ile by Cie wyniósł remont, wał jak bardzo chcesz moge podjechac pomierzyc.

Szlif walu 250zl, szlif bloku 50zl od cylindra, glowica 360zl + uszczelniacze. Sama robocizna to prawie tysiak, do tego wal np. od Ciebie + panewki, prosta miska, uszczelka pod glowica, poskladanie tego do kupy, 2 tys peknie jak nic. To juz chyba wole 4g63T od Ciebie, jeszcze ponegocjujemy cene :twisted: Tylko znowu trzeba by grzebac zeby to odpalic, a pytanie czy wytrzymaja polosie od GTi, przeguby, skrzynia od n/a, sprzeglo, co z pompa paliwa? I ile trzeba pociagnac nowej instalacji...

Hubeeert - 16-05-2012, 08:59

Xsystoff napisał/a:
czy wytrzymaja polosie od GTi,
tak
Xsystoff napisał/a:
przeguby
tak
Xsystoff napisał/a:
skrzynia od n/a
tak
Xsystoff napisał/a:
sprzeglo
nie
Xsystoff napisał/a:
pompa paliwa
nie
Do tego wtryski, ECU, dolot i wydech

mirc23 - 16-05-2012, 09:02

A wiązka to prosta sprawa aby przerobić.
Xsystoff - 16-05-2012, 09:03

Rosomak ma caly zestaw na swapa, wiec z wtryskami, ecu, dolotem itp. Sprzeglo od turbo dziala ze skrzynia od n/a ? Pompa paliwa pewnie jakiegos boscha trzeba zaladowac, bo na zbiornik z Colta juz chyba nie ma nic mocniejszego od tej z 2.0 n/a ?

No wlasnie jak podlicze to remont 2 tys, swap na turbo 3.5 tys, bmw e34/e36 z r6 4 tys :lol:

Hubeeert - 16-05-2012, 10:24

Xsystoff napisał/a:
Sprzeglo od turbo dziala ze skrzynia od n/a ?
Nie jestem pewny jak będzie z kołem zamachowym - sprzęgło od turbo jest większe,
Xsystoff napisał/a:
Pompa paliwa pewnie jakiegos boscha trzeba zaladowac, bo na zbiornik z Colta juz chyba nie ma nic mocniejszego od tej z 2.0 n/a
Bodajże Walbro 255
Xsystoff - 16-05-2012, 11:07

Panowie a co powiecie na taka opcje:

4g63 z galanta 92-96 16v SOHC 137hp. Jest tego od cholery i ciut ciut za smieszna kase i co najwazniejsze te silniki jezdzily w normalnych samochodach, a nie byly 20 lat katowane w eclipsie. Siadzie skrzynia z eclipsa 6 bolt? W katalogach sprzeglo niby to samo. Co z lapami silnika? Elektryke zawsze mozna ogarnac, to tylko kable... Co ciekawe do 94 roku w katalogu AJUSA uszczelka pod glowice jest taka sama... Prawda to? Mozna by czape przelozyc od DOHC`a? A nawet jako SOHC podejrzewam ze i tak ma wiecej mocy niz zakatowane dohc`e.

Hubeeert - 16-05-2012, 11:23

Xsystoff napisał/a:
4g63 z galanta 92-96 16v SOHC 137hp
rozrząd i mocowanie silnika z drugiej strony?
Xsystoff - 16-05-2012, 11:32

Nie?


Hubeeert - 16-05-2012, 11:52

aaa z E5xA :)
mój błąd

Xsystoff - 16-05-2012, 12:15

Znalazlem post rosomaka na mekp, ze do 4g63 6 bolta siada skrzynia z 4g93 dohc bez problemow (colt gti cao) i 4g93 sohc (space wagon). Sprzegla miedzy CAO GTi i 4g63 sohcem z Gala sa identyko, takie samo jest tez w galancie 1.8 i space wagonie. Stad wniosek ze dziala to na odwrot i zaloze skrzynie z eclipsa na 4g63 sohc... mam racje?
tpodsiadlo - 16-05-2012, 13:01

Cytat:
4g63 z galanta 92-96 16v SOHC 137hp. Jest tego od cholery i ciut ciut za smieszna kase i co najwazniejsze te silniki jezdzily w normalnych samochodach, a nie byly 20 lat katowane w eclipsie. Siadzie skrzynia z eclipsa 6 bolt? W katalogach sprzeglo niby to samo. Co z lapami silnika? Elektryke zawsze mozna ogarnac, to tylko kable... Co ciekawe do 94 roku w katalogu AJUSA uszczelka pod glowice jest taka sama... Prawda to? Mozna by czape przelozyc od DOHC`a? A nawet jako SOHC podejrzewam ze i tak ma wiecej mocy niz zakatowane dohc`e.


sam kiedys sprzedalem sohc 16v do ktorego gosc zamontowal glowice dohc z eclipsa 1g.
co prawda bylo to 2.4 usa ale sama gora jest chyba taka sama jak w 2.0

rosomak1983 - 16-05-2012, 13:48

Xsystoff napisał/a:
To jest z podkarpackiego dalekooo :P

no niestety przy popularnosci tego silnika to nastawiaj sie raczej na wysyłke.
Hubeeert napisał/a:
Do tego wtryski, ECU, dolot i wydech

tak jak Hubert Ci pisze tamte graty od NA wytrzymaja. Pozatym potrzebujesz ECU, rezistior pack, wtryski, pompe paliwa, pare soleniodów, ukl wyd, dolot.
Xsystoff napisał/a:
Rosomak ma caly zestaw na swapa, wiec z wtryskami, ecu, dolotem itp.

wszystko wygadasz, :P
Xsystoff napisał/a:
Sprzeglo od turbo dziala ze skrzynia od n/a ?

działac to działa ale moze nie podziałac za długo, choc jeden gosc tak jezdził, drugi ma softa ponad 217, tyle ze ma zmieniac na wzmacniane...
Xsystoff napisał/a:
Pompa paliwa pewnie jakiegos boscha trzeba zaladowac, bo na zbiornik z Colta juz chyba nie ma nic mocniejszego od tej z 2.0 n/a ?

pompa sie nie przejmuj jesli bys brał odemnie bedzie ona w zestawie od turba, pasuje w miejsce NA , jest z wygladu taka sama.
Hubeeert napisał/a:
Xsystoff napisał/a:
Sprzeglo od turbo dziala ze skrzynia od n/a ?
Nie jestem pewny jak będzie z kołem zamachowym - sprzęgło od turbo jest większe,

no ale jak cos zakładamy koło zamachowe i sprzegło z NA -komplet. Inaczej nie bedzie.
Xsystoff napisał/a:
Siadzie skrzynia z eclipsa 6 bolt?

no własnie tutaj nie mam pewnosci to bo jest cholerny 7 bolt... Pietras robi swapa do lancera 7 bolta i jemu nie pasuje skrzynia z 4g92 a mi owszem do 6 bolta wiec cos musi byc inaczej.
Xsystoff napisał/a:
. Co ciekawe do 94 roku w katalogu AJUSA uszczelka pod glowice jest taka sama... Prawda to?

no niewiem nic o tym silniku ale jesli rzeczywiscie uszczelka identyczna to głowa DOHC siadzie i zadnej elektorniki nie musisz przerabiac wtedy, choc niewiem czy tam nie ma tłoków doprezajacych czasem bo mitsu SOHC lubiało doprezac tłokami....
Xsystoff napisał/a:
Znalazlem post rosomaka na mekp, ze do 4g63 6 bolta siada skrzynia z 4g93 dohc bez problemow (colt gti cao) i 4g93 sohc (space wagon). Sprzegla miedzy CAO GTi i 4g63 sohcem z Gala sa identyko, takie samo jest tez w galancie 1.8 i space wagonie. Stad wniosek ze dziala to na odwrot i zaloze skrzynie z eclipsa na 4g63 sohc... mam racje?

Mnie zmyliła ta historia Piotrasa i niewiem jak to z łaczeniem tych skrzyń 6/7 bolt. Tak samo w 6 i 7 NA jest takie samo sprzegło ale
moze byc innaczej rozwiazane mocowanie skrzyni do bloku silnika przesuniete czy co????? O ile to prawda ze skrzynia 6/7 nie pasuje bo osobiscie tego nie sprawdzałem.

Achaprzypomniałem sobie ze Viader ma w 6 bolcie skrzynie z 7 bolta i pasuje.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group