To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

packman13 - 30-07-2009, 15:55

Ja doszedłem do wniosku że wszystko zależy od tego jaki gaz zatankuję. Bo jak zaleję na BP (moim zdaniem najgorszy) u mnie w miejscowości to potrafi mi zgasnąć (ze dwa razy się zdarzyło) i obroty falować. A jak zaleję u znajomego na małej stacji gazowej ale on bierze gaz dobrej jakości to jak ręką odjął. Nie ma żadnej różnicy jak na benzynie nic nie faluję już nie mówiąc o gaśnięciu. Oczywiście jeszcze nie byłem na ustawieniu bo mi jakoś nie po drodze może jak wyreguluję to i na marnym gazie będzie dobrze.
Zhan - 30-07-2009, 23:51

ja tankuje na roznych stacjach i nie widze zadnej roznicy w pracy silnika czy poziomie spalania
kkkarol - 11-08-2009, 22:37
Temat postu: chce załozyc GAZ
Czesc
Przestudiowałem to forum pod wzgledem instalacji LPG nastepnie ruszylem w teren zeby pogadac z "fachowcami" i ..... nie wiem co robić.
Jezdze po warsztatach które twierdza ze zakladali lpg do V6 V8 itp ale jak sie pytam co mi beda zakładac to rzucaja jakies nazwy wogole niespotykane w danym topiku np: gosciu mi mowi ze instalacje włoska ZENIT mi załozy czy jakos tak, cena około 3500zł.
Zakładac instalacje która oni proponuja czy szukac dalej.

Jak wy to robicie przy zakładaniu LPG? Najpierw spisujecie umowe i dopiero przystepuja panowie do pracy czy w starym polskim stylu "panie zostaw pan samochod i sie zrobi" :)

Jesli teraz pali mi 10l to ile bedzie/powinno palic lpg ?

Pozdrawiam

Zhan - 11-08-2009, 22:54

gdybys przestudiowal na prawde to forum to bys wiedzial, ze tylko stag300 ;)
jesli chcesz rady to powiem tak, nie kombinuj, Stag300 to bardzo dobry sterownik, do tego popularny wiec o pomoc czy porade w konfiguracji nie jest trudno...

nie wiem o jakiej umowie mowisz, nie slyszalem zeby ktokolwiek spisywal umowe na instalacje... zostawiasz auto, przy odbiorze dostajesz fakture i tyle

co do spalania to teroia podobno mowi o tym, ze dobrze wyregulowana instalacja ma prawo spalac 20 do 30% wiecej gazu niz benzyny... mi benzyny palil jakies 12,5 a gazu 13,5 - 15.

[ Dodano: 11-08-2009, 23:00 ]
packman13 napisał/a:
I co kolego wymieniłeś te wtryskiwacze? Bo wciąż zastanawia mnie ten temat.


wczoraj wymienilem wtryski i reduktor, z wtryskow jestem zadowolony, na gazie silnik chodzi mi ciszej niz na benzynie i udalo sie znacznie zmniejszyc szarpanie skrzyni przy ruszaniu co potwierdzilo moje przypuszczenia ze odpowiedzialna jest za to uboga mieszanka na wolnych obrotach
reduktor niestety jest wadliwy i jutro wraca do producenta poniewaz strasznie glosno pracuje, cisnieniowo natomiast to niebo a ziemia w porownaniu z moim poprzednim reduktorem KME Silver

Hugo - 11-08-2009, 23:09

kkkarol napisał/a:
instalacje włoska ZENIT
A nie ZAVOLI?
tucci - 12-08-2009, 00:06

Zhan napisał/a:
gdybys przestudiowal na prawde to forum to bys wiedzial, ze tylko stag300


A to niby dlaczego tylko, mam BRC i jest wysmienicie

tomekrvf - 12-08-2009, 00:14

tucci napisał/a:
Zhan napisał/a:
gdybys przestudiowal na prawde to forum to bys wiedzial, ze tylko stag300


A to niby dlaczego tylko, mam BRC i jest wysmienicie

A ja mam Prinsa i zero dotykania do instalacji przez 25kkm, poza planową zmianą filtra fazy ciekłej po 20kkm.(20PLN - oryginał Prins)

Zhan - 12-08-2009, 07:58

oj Panowie, nie zwrociliscie uwagi na emotke? :)

oczywiscie, ze sa inne dobre instalacje, tyle ze mi na BRC krzykneli 4tys a za staga zaplacilem 2,4tys

Anonymous - 12-08-2009, 08:51

tak ale brc ma praktycznie dozywotnie wtryski i odchodzi tu spory koszty wymiany. u mnie zrobilem w zwyklej V6 na brc ponad 120kkm bez jakiejkolwiek wymiany czegokolwiek. kazda jest pewnie dobra w dzisiejszych czasach ale z reguly co tanie to drogie.
Zhan - 12-08-2009, 18:37

dokladnie, dla tego odradzam kupowanie valtekow, ktore obecnie sa jednymi z najtanszych wtryskiwaczy LPG
Anonymous - 12-08-2009, 21:20

PLPynton a jak Ci się sprawuje gazik w VR4? Jak wygląda spalanie?
Anonymous - 12-08-2009, 21:32

swietnie, lepiej niz na benzynie, to ze wzgledu na liczbe oktanowa gazu (100+) i instalke na podwojnych gratach tzn kazda glowica oddzielnie zasilana
zapraszam do dzialu VR4 SPALANIE VR4 tam mozna znalezc coraz wiecej informacji na temat tych maszynek

kkkarol - 17-08-2009, 18:22

Hugo napisał/a:
A nie ZAVOLI?


No własnie nie :) , panowie zaproponowali mi sterownik ZENIT lub G3 z wtyskiwaczami valtec czerwone lub mocniejsze plus reduktor zwykły lub silniejszy :) Ze niby ja mam sobie wybrac heheh to co oni fachowcy czy ja ;) .

Znalazłem drugi warsztat no i tu juz lepiej, panowie proponuja BRC lub stag lub jakas Polsko-Włoska. No za BRC dla V6 licza 3500 takze nie jest zle, bede zakładał zobaczymy jak z moim zadowoleniem bedzie po ;)
pozdrawiam

[ Dodano: 25-08-2009, 09:28 ]
Jeszcze jedno pytanie. Wyczytałem wczesniej ze przewody gazowe powinny byc f8, a teraz przy instalacji BRC w warsztacie chca mi polozyc f6. Bedzie problem jakis ?

Zhan - 07-09-2009, 22:50

maly update efektow wymiany kilku elementow instalacji LPG, przypomne:

bylo:
wtryskiwacze Valtek 3 Ohm (czerwone)
reduktor KME Silver
filtr FL jakis noname 2 do 1
srednie spalanie w cyklu miejskim 14,5l

jest:
wtryskiwacze Magic Jet
reduktor Scorpion ST
filtr FL 2 x Czaja FL-02
srednie spalanie w cyklu miejskim 12,1l

auto smiga tak samo, moze skrzynia troszke spokojniej chodzi przy ruszaniu, szarpanie zostalo ale jest odczuwalnie mniejsze... natomiast spalanie jak dla mnie bomba

azja - 08-09-2009, 09:46

Od dziś będę jezdził pierwszy raz w życiu na gazie, zawsze były diesle, auto odbiorę z EKOCARS w Krakowie , wszystko BRC sequent Plug & Drive , butla w kole 53l i zawór w klapce, co i jak napisze pózniej jak trochę pojeżdże. Mam nadzieje że będę zadowolony:-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group