To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Odpowietrzenie hamulców

artufcb - 04-07-2014, 17:11

gdyby był problem w połączeniach to by ciekło tamtędy a wszędzie jest sucho. Powietrza już nie ma nigdzie a hamulców brak. Dopiero po podpompowaniu są przez chwilę.

Jak odpowietrzyć pompkę hamulcową? Wg manuala nie ogarniam.

robertdg - 04-07-2014, 23:28

Nie odpowiadasz na pytania a oczekujesz pomocy, nie "wywróżymy" Ci przyczyny Twojego problemu jezeli nie opiszesz przebiegu pracy
artufcb - 06-07-2014, 12:48

na wszystkie pytania odpowiedziałem.

czy pompa hamulcowa od 2.5 v6 będzie pasowała do 2.0 benzyna?

[ Dodano: 07-07-2014, 21:35 ]
problem rozwiązany

źle zaciski założyłem. Lewy na prawe koło i odwrotnie.

robertdg - 08-07-2014, 07:00

artufcb napisał/a:
na wszystkie pytania odpowiedziałem.
Tak oczywiście, gdybyś napisał, że grzebałeś przy zaciskach to byś dostał odrazu odpowiedź, ale wyszło później
artufcb napisał/a:
problem rozwiązany

źle zaciski założyłem. Lewy na prawe koło i odwrotnie.

Ponadto takie coś było już opisywane.

sampler - 08-07-2014, 08:12

artufcb napisał/a:

źle zaciski założyłem. Lewy na prawe koło i odwrotnie.


czyli rozumiem ze odpowietrzniki miales zalozone w dol?

arturj123 - 08-07-2014, 14:56

Przyznam, że mam jeden zacisk odwrotny (taki kupiłem) i udało się odpowietrzyć bez problemu.
robertdg - 09-07-2014, 11:00

arturj123 napisał/a:
Przyznam, że mam jeden zacisk odwrotny (taki kupiłem) i udało się odpowietrzyć bez problemu.
Albo dementujesz prawa fizyki, albo kombinowałes aby to zrobic, bo zgodnie z prawami fizyki nie jest to mozliwe.
Shockwave - 09-07-2014, 16:14

Jedyne co mi na myśl przyszło to zdjąć zacisk z jarzma i podczas odpowietrzania jakiś trzonek pod tłoczek dać i obrócić tak zaciskiem aby odpowietrznik był w gorze bo raczej inaczej to się nie da.
arturj123 - 10-07-2014, 18:34

Shockwave napisał/a:
Jedyne co mi na myśl przyszło to zdjąć zacisk z jarzma i podczas odpowietrzania jakiś trzonek pod tłoczek dać i obrócić tak zaciskiem aby odpowietrznik był w gorze bo raczej inaczej to się nie da.

Tak właśnie odpowietrzałem.

Konop44 - 28-08-2014, 21:19

Czy procedura odpowietrzania układu jest taka sama dla aut z kieratą po lewej i prawej stronie? Patrząc na zrzut z manuala na pierwszej stronie zauważyć można adnotację do aut RH. Czy mam zatem zacząć od koła lewego tylnego odpowietrzajac w LHD?
Bizi78 - 29-08-2014, 05:13

W pierwszym poscie masz pokazane i opisane w nawiasach jest dla RH.
Dla LH bez nawiasów :wink: .

Matejko napisał/a:
odpowietrzasz w kolejnosci
prawy tyl
lewy przod
lewy tyl
prawy przod
jesli abs to na odpalonym aucie

Konop44 - 29-08-2014, 18:18

Faktycznie jest :D przeoczyłem, dzięki Bizi78
seba77 - 12-09-2014, 17:49

Witam i z góry przepraszam jeśli nie ten dział ,odpowietrzałem dzisiaj hamulce i zauważyłem cieknący bardzo delikatnie przewód idący pod autem (nie elastyczny ) i mam pytanie jaki muszę zamówić przewód długi i o jakiej średnicy żeby go wymienić ? Pytam bo za sam przewód pewien mechanik zawołał 80-90 zł a tu : http://www.przewody-hamulcowe.pl/5-rurka-miedziana wychodzi sporo taniej Pozdrawiam
robertdg - 12-09-2014, 18:44

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=83453
Najlepiej wymienić oba bo to samo żmudne pitu pitu, dołożysz kilka godzin więcej a będziesz miał pewność.

seba77 - 12-09-2014, 21:51

robertdg,
Dzięki chciałem kliknąć pomógł ale nie widzę pstryczka :P Dokładnie tak zrobię wymienię oba pzdr



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group