ASX Ogólne - Testy prasowe ASX-a. 
						
												 Krzychuuu - 30-03-2011, 19:10
  http://www.youtube.com/wa...4wE3SI0&t=9m19s
												 roch_27 - 13-05-2011, 06:59
  ASX - przyspieszenie.pl
												 Cloud - 20-05-2011, 20:40
  ciekawostka odnośnie mocy i momentu w benzynie 1.6 - dodatkowe prawie 10KM    
 
http://moto.onet.pl/16440...is,artykul.html
												 Kaucz - 20-05-2011, 22:07
  http://exoticcars.pl/test...at=1&id=167&s=1
												 jurekschroda - 21-05-2011, 08:03
  
 
 
No, jak przystało na Mitsubishi      
 
 
Colty 1.3 95 KM na hamowni mają ponad 100 KM
 
Niektóre Lancery 1.8 140 KM mają w rzeczywistości ok 147 KM
 
Ze starszych  - Galanty 2.5 V6 zamiast 163 KM mają czasem 170 KM - i to nawet ze znaczymi przebiegami.  
 
 
Koń jaki jest, każdy widzi    , ale te japońskie to jakieś takie bardziej rumakowate  
												 rezon - 21-05-2011, 22:34
 
  	  | jurekschroda napisał/a: | 	 		  No, jak przystało na Mitsubishi   
 
 
Colty 1.3 95 KM na hamowni mają ponad 100 KM 
 
Niektóre Lancery 1.8 140 KM mają w rzeczywistości ok 147 KM 
 
Ze starszych - Galanty 2.5 V6 zamiast 163 KM mają czasem 170 KM - i to nawet ze znaczymi przebiegami. | 	   BEz przesady. Gifty w silnikach VW też są powszechne - Outek 2.0 DiD zamiast 140KM prawie 147KM.
												 Uwex - 12-06-2011, 08:48
  ASX 1.6 - interia
												 mat777 - 12-06-2011, 15:21
  Ale bzdury, a już na pewno artykul zawiera tzw. polprawdy.
												 Cloud - 13-06-2011, 12:15
  kontynuując kwestię większej mocy w benzynowym ASX, poniżej dodatkowe info odnośnie różnicy w mocy na tym samym silniku, ciekawe
 
ASX vs. Lancer - w ASxie 5 kucy więcej:)
 
http://moto.onet.pl/16455...kul.html?node=3
												 jurekschroda - 15-06-2011, 01:44
 
  	  | rezon napisał/a: | 	 		   	  | jurekschroda napisał/a: | 	 		  No, jak przystało na Mitsubishi   
 
 
Colty 1.3 95 KM na hamowni mają ponad 100 KM 
 
Niektóre Lancery 1.8 140 KM mają w rzeczywistości ok 147 KM 
 
Ze starszych - Galanty 2.5 V6 zamiast 163 KM mają czasem 170 KM - i to nawet ze znaczymi przebiegami. | 	   BEz przesady. Gifty w silnikach VW też są powszechne - Outek 2.0 DiD zamiast 140KM prawie 147KM. | 	  
 
 
A gdzie tu przesada ?  Czy ja gdzieś twierdzę, że gdzie indziej to się nie zdarza ?     
 
Po prostu Mitsubishi ni funduje takich niespodziewanek jak w niektórych mondkach czy tam oplach, gdzie stadko jest ciut mniejsze niż być powinno. 
 
I naprawdę jako mitsumaniak nie zamierzam się tłumaczyć z afirmacji do tej marki i podkreślania wszelkich pozytywnych zjawisk z nią związanych, jak choćby omawiane w tym wątku. Jest mała różnica między użytkownikiem a miłośnikiem - a ponieważ na forum są obecne obie te grupy, więc wzajemne zrozumienie mile widziane - tak dla rozsądnego sceptycyzmu, jak i dla podejścia emocjonalnego.
 
 
Wracając do tematu - nie sądzicie, że 1.6 w Lancerniku jest znacznie lepiej wyciszony ?
												 malolesa - 03-07-2011, 19:57 Temat postu: Kolejne porównania Witajcie, poniżej kolejny prasowe porównanie.
 
Tym razem Lancera i naszego ASX-a
 
 
http://motoryzacja.interi...ery,1660457,326
												 irekmiecz - 20-07-2011, 14:03
  Może nie do końca tu pasuje ale ; http://moto.onet.pl/16455...kul.html?node=3
												 krzychu - 20-07-2011, 19:39
  Już o tym pisałem gdzieś. Zacznijmy od tego że hamownia podwoziowa to robi pomiar na oko +/-10%. Przydaje się jak zhamujemy auto, potem podłubiemy w silniku i w identycznych warunkach (temperatura/wilgotność) oraz identycznych ustawieniach hamowni zmierzymy. Wtedy można mniej więcej być pewnym przyrostu mocy, a nie faktycznej jaka jest. Różnica mogła wynikać chociażby z innego paliwa (o lekko innej licznie oktanowej i Lancer wykrywał spalanie stukowe), zastosowanych innych opon (chodzi o rodzaj i wielkość), innej przekładni i wielu innych czynników chociażby aktualnego softu ECU (który się czasem zmienia i może lancer z późniejszego miesiąca już nie ma różnicy?).... Gość wykazał się niby wiedzą, a niby poszedł po najmniejszej linii oporu chcąc coś pokazać... Dużo zależy właśnie od opisywanej korekty którą często wprowadza operator na podstawie jakiś tam parametrów... Nie da się wyznaczyć faktycznych strat napędu po prostu.
												 Krzychuuu - 23-07-2011, 14:34
  ASX, czyli jak zbudować bestseller
 
http://motoryzacja.interi...ler,1671385,415
												 Dj Lexus - 03-08-2011, 15:49
  http://www.auto-swiat.pl/...owki-na-start/3
 
Suzuki wygrywa, Skoda (chyba nie byłby zachwycony rezon) jest druga i....... za droga jak napisał dziennikarz. Mitsubishi na trzecim miejscu ale ze świetnym (chwalonym) silnikiem i dla mnie to numer 1.
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |