Nasze nieMiśki ;-) - BMW 525 Executive kombi.
Xsystoff - 02-06-2012, 21:56
Ooo widze drugie E34 na MM
To moja 520-stka tez aftomat
Jak masz problem z ukladem chlodzenia po wymianie uszczelki to odpowiedz jest prosta: uszczelka. Nie doczytalem, czemu wogole ja ruszales?
sebo199 - 03-06-2012, 00:17
Śliczna ta Twoja e34. Widać że ładnie utrzymana. Wymieniłem uszczelkę bo w 525 td/tds puszcza olej na środku między 3 a 4 cylindrem. Ciekło dosyć mocno a musiałem już i tak olej zmienić.
robertdg - 03-06-2012, 00:19
A czy głowica po demontazu była poddana jakiejś obróbce/regeneracji/sprawdzeniu
sebo199 - 03-06-2012, 00:54
Była planowana. Zebrali 0,19. Podobno też tam sprawdzają ale czy moja sprawdzili to nie wiem. Może stara uszczelka. Kumpel mi z IC załatwiał za 160 zl a normalnie w IC dla indywidualnego klienta ponad 350 kosztuje. Może jakieś złogi magazynowe i nie wytrzymała. Wiem pocieszam się. Pewnie głowica.
robertdg - 03-06-2012, 10:09
Zadzwoń do zakładu który robił szlif i dowiedz się czy robili próbe szczelności, a tymczasem zawsze możesz sprawdzić działanie korke w układzie chłodzenia i termostat
Piwor - 07-06-2012, 22:47
A może "kompresja" ucieka w układ?
|
|
|