To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Rekin z Lubelskiego

tomasek - 10-07-2012, 22:41

Radek a jakie montowałeś teraz bo mój zimowy zestaw padł,czyli wylały amory i muszę wymienić :wink:
radek79 - 11-07-2012, 06:34

tomasek6 napisał/a:
Radek a jakie montowałeś teraz bo mój zimowy zestaw padł,czyli wylały amory i muszę wymienić :wink:

ja zakupiłem amorki firmy MONROE razem z osłonami kosztowały 300zł w IC

radek79 - 02-09-2012, 19:22

i ja się pochwalę wynikami gala w A/T wyszło 150 koni i 234Nm
deejay - 02-09-2012, 19:28

Ile miał na kołach ?
radek79 - 02-09-2012, 20:12

deejay napisał/a:
Ile miał na kołach ?

127 koni ale swinks_UK mówił żebym sobie doliczył jeszcze 10% do wyniku bo czegoś tam nie przestawili na hamowni na kompie dla automatów i dlatego mi zaniżyło wynik ,hamowałem się jako drugi

deejay - 02-09-2012, 20:14

radek79 napisał/a:
127 koni ale swinks


Czyli tak jak u mnie .

radek79 - 01-10-2012, 20:27

powitać , przez weekend zrobiłem 1500km ,dzisiaj rano odpalił rano normalnie po przejechaniu 3km wywaliło błąd i zaczeło telepać silnikiem na niskich obrotach , po do daniu gazu czuć że silnik się dusi i dławi do 3000tyś/obr powyżej chodził normalnie , po szczytaniu błędu wyszło wielokrotne wypadaniu zapłonów , błąd skasowany problem został ,świece, przewody,kopułka i palec wymienione przy okazji montażu lpg więc to odpada zostaje sam aparat zapłonowy i nie szczęsny moduł zapłonowy, chyba że ktoś coś podrzuci mądrego
deejay - 01-10-2012, 20:30

Sprawdz dokładnie na którym cylindrze wypada zapłon .
radek79 - 02-10-2012, 19:29

Witam pół dnia spędzone przy aucie i dalej lipa , cały aparat zapłonowy przełożony z drógiego galanta ,przepływomierz ,świece przewody i dalej dławi się do 3tyś/obr,jedynie co się zmieniło to obroty teraz stoją na 1100obr
zostały do sprawdzenia jeszcze sondy i spróbuje jeszcze przełożyć całą przepustnicę może coś pomoże

Tomek - 02-10-2012, 19:33

radek79 napisał/a:
spróbuje jeszcze przełożyć całą przepustnicę może coś pomoże


na wypadanie zapłonu??

miałeś jakieś błędy od TPSu może??

deejay - 02-10-2012, 19:37

radek79 napisał/a:
Witam pół dnia spędzone przy aucie i dalej lipa , cały aparat zapłonowy przełożony z drógiego galanta ,przepływomierz ,świece przewody i dalej dławi się do 3tyś/obr,jedynie co się zmieniło to obroty teraz stoją na 1100obr
zostały do sprawdzenia jeszcze sondy i spróbuje jeszcze przełożyć całą przepustnicę może coś pomoże


Nagraj filmik jak mozesz jak silnik sie zachowuje przy dodawniu gazu .

radek79 - 02-10-2012, 19:40

tomek84 napisał/a:
spróbuje jeszcze przełożyć całą przepustnicę może coś pomoże


na wypadanie zapłonu??

miałeś jakieś błędy od TPSu może??

żadnych błędów nie ma

radek79 - 03-10-2012, 11:04

deejay napisał/a:
Nagraj filmik jak mozesz jak silnik sie zachowuje przy dodawniu gazu .

jest filmik http://youtu.be/SyhRc8YTmbM
i dzisiaj znowu pojawił się błąd PO300 wielokrotne lub chwilowe wypadanie zapłonów

radek79 - 04-10-2012, 10:44

ciśnienie na listwie 6 barów i dalej :butthead:
deejay - 04-10-2012, 20:50

Ewidentnie z filmiku wnioskuje ze nie pracuje przynajmniej na dwa cylindry , charakterystyczne bulgotanie przy dodawania gazu .
Osobiscie był zaczął od podstawowej diagnostyki na wstępie ciś spreżania ( kolektor w górę)
weryfikacja swiec i ogledziny porcelanki , następnie pomiary opornosci przwodów i dokładna weryfikacja kopułki zapłonowej czy wewnatrz iskra nie skacze ( białe naloty ) na obudowie .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group