To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Rekinek 2.5 V6 - moja duma :))

wilukce - 20-07-2011, 22:26

Mam taki mały problem. Już któryś raz z kolei zauważyłem ten objaw. Przekręcam zapłon - chce zapalić silnik, przekręcam kluczyk na ostatnią pozycję w celu odpalenia - cisza. Jeszcze raz to samo - cisza. Za trzecim razem kręci i odpala. Mam do wymiany akumulator bo napięcie na nim to nie całe 11V. Pewnie masa do rozrusznika jest zaśniedziała i ciężko prąd płynie (słaby prąd). W którym miejscu są kable łączące rozrusznik z aku ? Przeczyszczę sobie.
deejay - 20-07-2011, 22:30

prędzej będzie uwalony lub zaśniedziały kabel "plusowy" do rozrusznika , który jest podłączony do elektromagnesu , lub druga opcja "kończy sie " się stacyjka :wink:
wilukce - 20-07-2011, 22:36

deejay, gdzie w tym silniku jest rozrusznik ? :) Tak jakbyś mi mniej więcej powiedział gdzie szukać - pewnie szybciej bym znalazł ;)
deejay - 20-07-2011, 22:40

na wysokosci haka holowniczego z przedu , zaglądnij od spodu to zobaczysz :wink:
wilukce - 20-07-2011, 22:49

Tam jest jakiś obwód zamknięty, że coś w samochodzie się zresetuje po odpięciu kabla z rozrusznika ?
deejay - 20-07-2011, 22:52

nic sie nie zresetuje , sprawdz tylko czy połączenie jest całe i przewód nie jest zaśniedziały

Ps: na fotce zaznaczyłem gdzie mieści się rozrusznik


Owczar - 20-07-2011, 23:01

Sprawdź też klemy aku. Czy kontrolki gasną jak próbujesz odpalić?
wilukce - 22-07-2011, 11:20

Owczar napisał/a:
Sprawdź też klemy aku. Czy kontrolki gasną jak próbujesz odpalić?

Tak - przygaszają się. Na razie nie mam czasu zrobić nic przy aucie bo pracuję ostro codziennie. Ale przyjdzie dzień, w którym to zrobię ;)
Samochodem dużo nie jeżdżę, bo mam blisko do pracy i uruchomiłem rowerek :D
Niedługo kupuję Hany zielone i zdecydowałem się (za namową Owczara) na trójniki od Sylwi z forum LPG link http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=14136 . Zastanawiam się tylko jak to się montuje. Z tego co widzę na zdjęciu, poszczególne wtryskiwacze są montowane szeregowo za pomocą trójników. Tylko gdzie ten gruby wąż z gazem co obsługuje wtryski się kończy ? Jak to jest rozwiązane ?
U mnie aktualnie jest to tak zrobione, że z reduktora wychodzi wąż i na filtrze rozdziela się na 2 sztuki i idzie do 2 listew Valtekowskich. Na listwach obydwa kable się kończą.

Owczar - 22-07-2011, 11:23

wilukce, a co z reduktorem? Dokładasz drugi?
Od tego zalezy sposób podłączenia. Wrzuć też foto z odkręconą osłoną, bo mogą być jeszcze nawierty w kolektorze do poprawy.

wilukce - 22-07-2011, 11:34

Owczar, na razie wyrzucę z Zavolaka N sprężynki jak piszą na forum LPG i przeczyszczę dziada. Myślę, że może coś to da. Jak mi zostanie kasy to kupię S-kę.
Owczar napisał/a:
nawierty w kolektorze do poprawy.

Weź mnie nie strasz już :P Mam nadzieję, że chociaż to zostało dobrze zrobione.
Zdjęcia wrzucę, ale nie dziś, bo nie mam aparatu akurat. Jedyne co wydaje mi się do poprawy to chyba długości wężyków od wtryskiwaczy do silnika nie są jednakowej długości. Jutro zrobię serie zdjęć i coś pomyślimy :) Bo zaraz idę do pracy, wracam o 22, jutro na 6 do 14. Więc do jutra !!!
Dzięki za pomoc.

Owczar - 22-07-2011, 11:37

Nawierty powinny być w tym kolektorze bliżej głowic. Jeśli chcesz wrzucać S-kę, to musisz dać czerwone Hany, bo na zielonych mnożnik Ci zjedzie dużo poniżej 1. Ja mam teraz Ciśnienie 1,3Bar i mnożnik dla długich czasów jest coś koło 1,02.
KaWu - 22-07-2011, 15:35

wilukce napisał/a:
na razie wyrzucę z Zavolaka N sprężynki jak piszą na forum LPG i przeczyszczę dziada. Myślę, że może coś to da. Jak mi zostanie kasy to kupię S-kę.


Da, ale w moim silniku. No chyba, ze masz 140 KM i ci wystarczy :)
wilukce napisał/a:
z reduktora wychodzi wąż i na filtrze rozdziela się na 2 sztuki i idzie do 2 listew Valtekowskich. Na listwach obydwa kable się kończą.

Zrob od razu kompensacje, bo pewnie i tak sa rozne dlugosci wezy.

wilukce napisał/a:
to chyba długości wężyków od wtryskiwaczy do silnika nie są jednakowej długości

:(

A jaki w koncu masz spadek tego cisnienia na jednym Zavoli :?:

wilukce - 22-07-2011, 23:09

KaWu napisał/a:
A jaki w koncu masz spadek tego cisnienia na jednym Zavoli :?:

Na pełnym bucie do odcinki z 1.13 na 0.68.

wilukce - 22-07-2011, 23:42

Co wg. Was będzie lepsze ? S czy 2xN ?
Owczar - 23-07-2011, 00:50

Według mnie 2xN, ale jest jeszcze jeden słaby punkt u Ciebie. Miedź 6mm, chociaż ona przy dobrym reduktorze nie powinna przeszkadzać aż tak. Jeśli już chcesz jeden reduktor to lepiej KME GOLD, albo ACR01.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group