To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Rekin Seichan

Hugo - 14-08-2011, 11:45

Seichan napisał/a:
Aż się boję myśleć, co może paść w następnej kolejności
Mam podobnie :mrgreen:
nabassu - 03-09-2011, 08:57

pomarancze to jedyny sluszny kolor do czarnego avanca.
ale spozniliscie sie ponad rok, juz jest passe :D
gdzies mam fote mojego na 18 ATS DTM

Seichan - 03-09-2011, 09:02

nabassu napisał/a:
pomarancze to jedyny sluszny kolor do czarnego avanca.


Ja mam granatowego rekina :)

nabassu napisał/a:
ale spozniliscie sie ponad rok, juz jest passe :D


Lubelskie żyje w zaścianku Polski i do nas moda na kolor felg inny niż srebrny dopiero dochodzi ;)

nabassu - 04-09-2011, 00:46

http://www.facebook.com/p...7b&id=595624775
http://www.facebook.com/p...45&id=595624775

Seichan - 04-09-2011, 22:10

Z czarnym też ładnie wygląda ;) Aczkolwiek wolę moją wersję :P
Seichan - 27-09-2011, 19:49

Rekin znów poszedł pod nóż - posługując się nomenklaturą z sali operacyjnej - i zmieniony został silnik krokowy i przepustnica.
Przy okazji naprawiony (podgięty) został przedni zderzak, który przez lubelskie krawężniki, smętnie sobie zwisał z prawej strony :roll:

luckyluck - 27-09-2011, 20:14

Seichan napisał/a:
który przez lubelskie krawężniki, smętnie sobie zwisał z prawej strony

Już myślałem, że dziad źle mi zamontował i wypadł ale widzę, że jednak taka przypadłość Galantych.

fj_mike - 27-09-2011, 20:44

Seichan napisał/a:
zmieniony został silnik krokowy i przepustnica.

Czy to z tego powodu?
_Slawek_ napisał/a:
Do grona podejrzanych o działania na szkodę właścicieli dołączył też aparat zapłonowy wraz z krokowcem - oskarżeni o sporadyczne powodowanie falowania obrotów i mulenie na zimnym silniku poniżej 2tys. obr. - odczucia porównywalne do turbodziury w ropniakach...


Jakie dokładnie mieliście objawy na zimnym silniku?

Seichan - 27-09-2011, 21:03

fj_mike napisał/a:
Jakie dokładnie mieliście objawy na zimnym silniku?


Mulił strasznie na zimnym. Przy ruszaniu, np. na światłach miał moment zawahania i dopiero po chwili zrywał się do jazdy.
Plus obroty. Przy odpaleniu powyżej 2.000 obrotów.

luckyluck napisał/a:
Już myślałem, że dziad źle mi zamontował i wypadł ale widzę, że jednak taka przypadłość Galantych.


Z zaczepów nie wypadł, tylko od dołu wygiął się plastik i każdy zjazd z krawężnika oznaczał szorowanie i dalsze odginanie.

fj_mike - 27-09-2011, 21:14

To całkiem inaczej niż u mnie ;)
Seichan - 27-09-2011, 21:37

Na początku była mowa o cewce i świecach. Ale po jeździe próbnej, zostałam wyśmiana, bo ponoć rekin się rwał do jazdy :doubt: I wyszło, że przymulanie to wymysły nie znającej się na temacie baby :badgrin:
Ale zobaczę jutro rano czy wymiana krokowca i przepustnicy cokolwiek pomogła, czy nadal go muli :twisted:

fj_mike - 27-09-2011, 22:50

Seichan napisał/a:
I wyszło, że przymulanie to wymysły nie znającej się na temacie baby :badgrin:

Albo zbyt wysokie wymagania, prawie jak dla VR4 :mrgreen:

Krzyzak - 28-09-2011, 06:27

Seichan napisał/a:
czy nadal go muli
stawiam, że nadal :P
Seichan - 28-09-2011, 07:56

Krzyzak napisał/a:
stawiam, że nadal :P


Skąd wiedziałeś? (pytanie retoryczne :P )
Jest z deczka lepiej, ale to jeszcze nie to czego chciałam :doubt:

Krzyzak - 28-09-2011, 09:14

retoryczne, ale odpowiem - z doświadczenia :P
musiałbym pojeździć Rekinem Seichan, żeby stwierdzić, czy coś się da zrobić, czy TTTM



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group