Nasze Miśki - Rekin Seichan
Hugo - 14-08-2011, 10:45
| Seichan napisał/a: | | Aż się boję myśleć, co może paść w następnej kolejności | Mam podobnie
nabassu - 03-09-2011, 07:57
pomarancze to jedyny sluszny kolor do czarnego avanca.
ale spozniliscie sie ponad rok, juz jest passe
gdzies mam fote mojego na 18 ATS DTM
Seichan - 03-09-2011, 08:02
| nabassu napisał/a: | | pomarancze to jedyny sluszny kolor do czarnego avanca. |
Ja mam granatowego rekina
| nabassu napisał/a: | ale spozniliscie sie ponad rok, juz jest passe |
Lubelskie żyje w zaścianku Polski i do nas moda na kolor felg inny niż srebrny dopiero dochodzi
nabassu - 03-09-2011, 23:46
http://www.facebook.com/p...7b&id=595624775
http://www.facebook.com/p...45&id=595624775
Seichan - 04-09-2011, 21:10
Z czarnym też ładnie wygląda Aczkolwiek wolę moją wersję
Seichan - 27-09-2011, 18:49
Rekin znów poszedł pod nóż - posługując się nomenklaturą z sali operacyjnej - i zmieniony został silnik krokowy i przepustnica.
Przy okazji naprawiony (podgięty) został przedni zderzak, który przez lubelskie krawężniki, smętnie sobie zwisał z prawej strony
luckyluck - 27-09-2011, 19:14
| Seichan napisał/a: | | który przez lubelskie krawężniki, smętnie sobie zwisał z prawej strony |
Już myślałem, że dziad źle mi zamontował i wypadł ale widzę, że jednak taka przypadłość Galantych.
fj_mike - 27-09-2011, 19:44
| Seichan napisał/a: | | zmieniony został silnik krokowy i przepustnica. |
Czy to z tego powodu?
| _Slawek_ napisał/a: | | Do grona podejrzanych o działania na szkodę właścicieli dołączył też aparat zapłonowy wraz z krokowcem - oskarżeni o sporadyczne powodowanie falowania obrotów i mulenie na zimnym silniku poniżej 2tys. obr. - odczucia porównywalne do turbodziury w ropniakach... |
Jakie dokładnie mieliście objawy na zimnym silniku?
Seichan - 27-09-2011, 20:03
| fj_mike napisał/a: | | Jakie dokładnie mieliście objawy na zimnym silniku? |
Mulił strasznie na zimnym. Przy ruszaniu, np. na światłach miał moment zawahania i dopiero po chwili zrywał się do jazdy.
Plus obroty. Przy odpaleniu powyżej 2.000 obrotów.
| luckyluck napisał/a: | | Już myślałem, że dziad źle mi zamontował i wypadł ale widzę, że jednak taka przypadłość Galantych. |
Z zaczepów nie wypadł, tylko od dołu wygiął się plastik i każdy zjazd z krawężnika oznaczał szorowanie i dalsze odginanie.
fj_mike - 27-09-2011, 20:14
To całkiem inaczej niż u mnie
Seichan - 27-09-2011, 20:37
Na początku była mowa o cewce i świecach. Ale po jeździe próbnej, zostałam wyśmiana, bo ponoć rekin się rwał do jazdy I wyszło, że przymulanie to wymysły nie znającej się na temacie baby
Ale zobaczę jutro rano czy wymiana krokowca i przepustnicy cokolwiek pomogła, czy nadal go muli
fj_mike - 27-09-2011, 21:50
| Seichan napisał/a: | I wyszło, że przymulanie to wymysły nie znającej się na temacie baby |
Albo zbyt wysokie wymagania, prawie jak dla VR4
Krzyzak - 28-09-2011, 05:27
| Seichan napisał/a: | | czy nadal go muli | stawiam, że nadal
Seichan - 28-09-2011, 06:56
| Krzyzak napisał/a: | stawiam, że nadal |
Skąd wiedziałeś? (pytanie retoryczne )
Jest z deczka lepiej, ale to jeszcze nie to czego chciałam
Krzyzak - 28-09-2011, 08:14
retoryczne, ale odpowiem - z doświadczenia
musiałbym pojeździć Rekinem Seichan, żeby stwierdzić, czy coś się da zrobić, czy TTTM
|
|
|