Nasze Miśki - Opowieści Złomka E32A 
						
												 _Slawek_ - 25-03-2012, 09:03
 
  	  | fj_mike napisał/a: | 	 		  | _Slawek_, jakieś uszkodzenia? | 	  
 
Nie ma nawet ryski    Najlepsze, że 100-200m wcześniej stała policja i łapała kierowców właśnie jadących z kierunku, z którego leciała opona więc powinni widzieć całą systuację... Nie wiedziałem czy mi się uda "zepchnąć" tira na pobocze więc najpierw dzwoniłem do "nich", ale pod 112 nikt nie odbierał a 997 ciągle zajęty      Fajnie działają u nas te numery alarmowe... Mam nadzieję, że na 999 lub 998 łatwiej się dodzwonić   
												 _Slawek_ - 27-03-2012, 18:42
  I już przy pierwszym tankowaniu widać efekty ostatnich zmian/napraw.
 
200km w trasie + 100km po mieście = średnie spalanie 9l LPG/100km      Takiego wyniku nie mogłem wcześniej osiągnąć nawet na samej trasie      
 
Przyzwyczaiłem się już do względnej ciszy w środku i zaczęło mi jednak trochę przeszkadzać to cykanie pod maską... 
 
 
Nie pisałem tego wcześniej, ale po ostatnich pracach mechanicy wydali na niego wyrok   
 
Jeszcze rok, max 2 lata i złomek może się złamać w pół... tak mocno gnije od spodu. Progi dziurawe, bagażnik pod butlą dziurawy, ruda żre go wszędzie jak tylko może...   
 
 
Ale przecież w końcu lekarze też już nie raz błędne diagnozy stawiali, więc może złomek przetrwa jednak dłużej    Przy okazji przeglądu postaram się go obfotografować od spodu i będzie jasne czy jest jeszcze co ratować...
												 Marcin-Krak - 27-03-2012, 19:34
  _Slawek_, 
 
Kupuj szyny kolejowe i rób na nich stelaż dla złomka - wtedy zrobi się pojazdem nie do zdarcia     
 
 
Ekhmm.  Tak wiem jestem pokoleniem wychowanym na Mac Gyverze, Drużynie A i tym podobnych  
												 m6riano - 27-03-2012, 19:52
 
  	  | _Slawek_ napisał/a: | 	 		  | bagażnik pod butlą dziurawy | 	  
 
o uważaj żeby ci balast nie odpadł bo wtedy będzie 9 litrów... ale na bogato...PB..;-)
												 Seichan - 27-03-2012, 20:16
 
  	  | Marcin-Krak napisał/a: | 	 		  | Kupuj szyny kolejowe i rób na nich stelaż dla złomka - wtedy zrobi się pojazdem nie do zdarcia | 	  
 
Marcin, nie podrzucaj takich pomysłów, bo dla ratowania Złomka jeszcze Sławek będzie chciał wcielić je w życie     
 
 
 	  | Marcin-Krak napisał/a: | 	 		  | jestem pokoleniem wychowanym na Mac Gyverze, Drużynie A i tym podobnych | 	  
 
Pewnie oglądałeś powtórki, bo to raczej seriale młodości trochę starszego rocznika   
 
 
 	  | m6riano napisał/a: | 	 		  | wtedy będzie 9 litrów... ale na bogato...PB..;-) | 	  
 
W porównaniu do rekina 9l/100 km byłoby całkiem przyzwoitym rezultatem   
												 Marcin-Krak - 27-03-2012, 20:33
 
  	  | Seichan napisał/a: | 	 		  Pewnie oglądałeś powtórki, bo to raczej seriale młodości trochę starszego rocznika    | 	  
 
Ja aż taki młody nie jestem    
 
 
 	  | Seichan napisał/a: | 	 		  Marcin, nie podrzucaj takich pomysłów, bo dla ratowania Złomka jeszcze Sławek będzie chciał wcielić je w życie   
 
 | 	  
 
Na złomie w końcu ostatnio był - to już Sławka znają - ale tam nie jest łatwo dorwać szyny  
												 Seichan - 27-03-2012, 20:40
 
  	  | Marcin-Krak napisał/a: | 	 		  Ja aż taki młody nie jestem     | 	  
 
Ale młodszy od nas, a Mac Gyvera i Drużynę A oglądałam po powrocie ze szkoły   
 
Chociaż w sumie mogłeś się łapać. Coś kojarzę, że mój braciszek też namiętnie oglądał te seriale, zwłaszcza Drużynę A. I - jeśli wskazany przez Ciebie na forum rocznik jest prawidłowy - to jest w Twoim wieku    Zwracam zatem honor   
 
 
 	  | Seichan napisał/a: | 	 		  Na złomie w końcu ostatnio był - to już Sławka znają - ale tam nie jest łatwo dorwać szyny    | 	  
 
To i mnie znają, bo i ja się załapałam na pomiary ftulca   
 
Ale nie rozglądałam się, czy posiadają szyny. Ale jakieś pociągi u nas jeżdżą, więc i torowiska się znajdą   
												 Marcin-Krak - 27-03-2012, 20:53
 
  	  | Seichan napisał/a: | 	 		  I - jeśli wskazany przez Ciebie na forum rocznik jest prawidłowy - to jest w Twoim wieku    Zwracam zatem honor    | 	  
 
Niestety/stety jest prawidłowy    Ale się dobrze konserwuję   
 
 
 	  | Seichan napisał/a: | 	 		  Ale nie rozglądałam się, czy posiadają szyny. Ale jakieś pociągi u nas jeżdżą, więc i torowiska się znajdą    | 	  
 
Ostatnio się rozglądałem w Krakowie, bo potrzebowałem (nie do Maździuchny:P) i to niełatwa sprawa, w jednym to mnie nie wiem nawet czemu policją zaczęli straszyć     więc jakby co, to uważajcie. Tak wiem, ze się na paragrafach znasz, ale ...  
												 Seichan - 27-03-2012, 21:05
 
  	  | Marcin-Krak napisał/a: | 	 		  Ale się dobrze konserwuję     | 	  
 
Ja też nie najgorzej     
 
 
 	  | Marcin-Krak napisał/a: | 	 		  więc jakby co, to uważajcie. Tak wiem, ze się na paragrafach znasz, ale ...    | 	  
 
Spoko    Sławek sobie wymyślił, że na najbliższą rocznicę ślubu kupię mu w prezencie "nowego" (czytaj: wolnego od rdzy) Złomka     
 
Więc może szyny nie będą potrzebne   
												 Krzyzak - 27-03-2012, 21:46
  reparaturki progu do tego modelu spokojnie znajdziesz - jakieś nieco ponad 100 zł na stronę
 
resztę musi zrobić sztukmistrz    - albo można kupić fragmenty podłogi za naprawdę śmieszne pieniądze - 1.5 roku temu za 150 zł kupiłem 2 tylne ćwiartki podłogi - co prawda potrzebowałem elementy o wymiarach 20x40 cm ale dostałem jakieś 60x150 cm  
												 _Slawek_ - 02-06-2012, 17:03
  Z aktualności, Złomek do 15.06 ma czas na znalezienie sobie nowego pana    Jak się nie uda to otworzą się tego dnia przed nim wrota Valhalli... 
 
 
Korzyści z jeżdżenia na LPG były skutecznie niwelowane przez koszty utrzymania go przy jako takim zdrowiu w ostatnich 2 latach, a za dużo przeszedł żeby się nadawał do jakiejś gruntownej renowacji.
												 Krzyzak - 02-06-2012, 18:54
  szkoda go, ale decyzję doskonale rozumiem
 
na szczęście u mnie E32 ma najlepsze blachy z całej 4-ki, więc siłą rzeczy zostaje   
 
ale podobny dylemat miałem z Coltem i znalazł sobie nowy dom - choć jeszcze nie fizycznie, to już tpodsiadlo go zarezerwował i myślę, że niedługo u niego się pojawi
												 _Slawek_ - 15-06-2012, 11:14
  Jako że złomek specjalnie nie szukał nowego właściciela, to też go nie znalazł. Na złom także nie trafił, a to dzięki fto, które pojedzie wkrótce do wybielania. 
 
 
Kolejny ważny termin dla złomka to 23.07.2012 - kończy się OC   
 
 
Dzisiaj bezproblemowo przeszedł obowiązkowy przegląd. Diagnosta stwierdził, że poza kilkoma dziurami w podwoziu nie jest wcale tak źle i że widuje dużo młodsze auta w o wiele gorszym stanie, jak kilkuletnie mazdy itd. No i że zdecydowanie łatwiej było by się go pozbyć gdyby był cały w jednym kolorze    No nie wiem, jak dla mnie, to jego stan blacharski jest jego zaletą - nie trzeba się martwić tym, że ktoś go zarysuje, uderzy itp.    
 
 
 
 
 
 
Kilka dni temu udało się złapać same 2-ki na liczniku, ciekawe jaki jest faktyczny przebieg. 
 
 
 
 
 
Jakoś szkoda się z nim rozstawać, tym bardziej gdy przegląd potwierdził, że właściwie jak na jego wiek nie ma się co czepiać drobiazgów      
												 Soner - 15-06-2012, 18:43
  I jeździj nim, aż się to stanie niebezpieczne. Nine dokładaj, chyba, że bezpieczństwo tego wymaga. I tak najbardziej ekonomiczny jest. Wyobrażasz sobie parkować FTO na mieście na codzień?
												 _Slawek_ - 30-06-2012, 21:19
 
  	  | Soner napisał/a: | 	 		  | I jeździj nim, aż się to stanie niebezpieczne. Nine dokładaj, chyba, że bezpieczństwo tego wymaga. I tak najbardziej ekonomiczny jest.  | 	  
 
 
I tak się stanie. Złomek zostaje jeszcze co najmniej na pół roku. Przecież nie można oddać na złom sprawnego, jeżdżącego auta, a na pewno nie takiego, z którym się przejechało 100tys. w ostatnie 8 lat... Zresztą jak teraz wychodzi za niego 200 parę zł OC za pół roku to pewnie dostanie już dożywocie...
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |