Outlander II Ogólne - Outlander III
lexus - 25-07-2012, 14:46
Brak mi będzie klapy z tyłu.Mogli chociaż zrobić otwierane okno w tylnej klapie
Bulbo - 25-07-2012, 21:16
lexus napisał/a: | Brak mi będzie klapy z tyłu.Mogli chociaż zrobić otwierane okno w tylnej klapie | Takie rozwiazanie jest tylko praktyczne przy elektrycznej rolecie w innym przypadku zupelnie nie na to sensu a chyba zaden japonski samochod nie ma takiego cuda
13zbyszek13 - 26-07-2012, 12:14
krzychu napisał/a: | A tam taka mała prowokacja. Z drugiej strony jeśli Ty jesteś zadowolony z obecnego, pewnie mniej jesteś z sugerowanych cen nowego....? Celując w trochę inną grupę docelową trochę odcięli się od obecnej... Chociaż zobaczymy jakie te ceny będą w praktyce. |
Cena miśka którego jestem szczęśliwym posiadaczem normalnie w salonie brutto kosztował około 146 tysiaków, to również nie było nisko.
Bulbo - 26-07-2012, 16:21
13zbyszek13 napisał/a: | krzychu napisał/a: | A tam taka mała prowokacja. Z drugiej strony jeśli Ty jesteś zadowolony z obecnego, pewnie mniej jesteś z sugerowanych cen nowego....? Celując w trochę inną grupę docelową trochę odcięli się od obecnej... Chociaż zobaczymy jakie te ceny będą w praktyce. |
Cena miśka którego jestem szczęśliwym posiadaczem normalnie w salonie brutto kosztował około 146 tysiaków, to również nie było nisko. | ja za swojego zapłaciłem 119 Instyle z tym paskudnym pedekiem
regon - 07-09-2012, 20:13
http://moto.onet.pl/16668...ul.html?node=16
czas na zmiany chehehe
Komandor - 09-09-2012, 13:29
Patrząc na ceny małego elektrycznego Mitsubishi MIEV az strach myslec ile bedzie kosztowal O3 hybryda...
krzychu - 09-09-2012, 13:36
Co nie zmienia faktu, że w końcu hybryda która moim zdaniem ma sens (brak połączenie silnika spalinowego bezpośrednio z kołami + mocne silniki elektryczne przynajmniej tak to zrozumiałem). Moim zdaniem to jest dobry kierunek. Mogli jeszcze zrobić trochę lepiej i dać np 1 silnik z przodu i 2 z tyłu słabsze (można by wtedy poprawić trakcję na zakrętach - YAW Control).
A do tego zasięg na ładowaniu w sam raz do roboty + ewentualne ładowanie i z powrotem. W centrach handlowych pewnie niedługo też będą gniazda na parkingach...
Beduin - 14-09-2012, 17:53
Właśnie wróciłem z salonu do którego wczoraj dostarczono egzemplarz OIII. Pierwsze wrażenia dosyć mieszane. Jeśli chodzi o wnętrze to rzeczywiście materiały jakby trochę lepsze. Trochę razi błyszczące, prostopadłe do płaszczyzny podłogi (trochę jak w Saabie) tło deski rozdzielczej (Carbon) oraz płaskie powierzchnie - pośrodku deski jest tylko nawigacja (podobno w standardzie) i dosyć skromny (mały) panel sterowania klimą i nawiewami - brak pokręteł tylko guziczki. Jest tylko jeden duży schowek na desce oraz jeden w podłokietniku z wątpliwej użyteczności przesuwaną półeczką. Natomiast brakuje mi fikuśnego daszka nad zegarami - w OIII jest to raczej wybrzuszenie. Pozytywnie zaskakuje kierownica. Jest poręczna i ma ciekawy kształt chociaż jakby mniejsza niż w OII. Bardzo dobrze - lekko działa też mechanizm przesuwania do przodu i do tyłu tylnej kanapy (tak jak przy przednich fotelach, bardzo duży zakres regulacji) ale to może dlatego, że oglądałem wersję 7 osobową a posiadam OII na 5 osób. Zrezygnowano z badziewnej ławeczki chowanej w podłodze na rzecz dwóch osobno rozkładanych siedzisk. Na pierwszy rzut oka wyglądają na wygodne (dość dobrze tapicerowane) jednak nie wyobrażam sobie przewożenia tam osób dorosłych na dłuższych odcinkach. Roleta w bagażniku rodem z Dacii Duster. Co do wyglądu zewnętrznego to kwestia gustu. Mi wydaje się jakiś taki pozbawiony wyrazu. Powinien trafić w gusta amerykanów . Ale nowe alusy są całkiem ładne.
mitsu00 - 14-09-2012, 19:01
Beduin napisał/a: | Właśnie wróciłem z salonu do którego wczoraj dostarczono egzemplarz OIII. Pierwsze wrażenia dosyć mieszane. Jeśli chodzi o wnętrze to rzeczywiście materiały jakby trochę lepsze. Trochę razi błyszczące, prostopadłe do płaszczyzny podłogi (trochę jak w Saabie) tło deski rozdzielczej (Carbon) oraz płaskie powierzchnie - pośrodku deski jest tylko nawigacja (podobno w standardzie) i dosyć skromny (mały) panel sterowania klimą i nawiewami - brak pokręteł tylko guziczki. Jest tylko jeden duży schowek na desce oraz jeden w podłokietniku z wątpliwej użyteczności przesuwaną półeczką. Natomiast brakuje mi fikuśnego daszka nad zegarami - w OIII jest to raczej wybrzuszenie. Pozytywnie zaskakuje kierownica. Jest poręczna i ma ciekawy kształt chociaż jakby mniejsza niż w OII. Bardzo dobrze - lekko działa też mechanizm przesuwania do przodu i do tyłu tylnej kanapy (tak jak przy przednich fotelach, bardzo duży zakres regulacji) ale to może dlatego, że oglądałem wersję 7 osobową a posiadam OII na 5 osób. Zrezygnowano z badziewnej ławeczki chowanej w podłodze na rzecz dwóch osobno rozkładanych siedzisk. Na pierwszy rzut oka wyglądają na wygodne (dość dobrze tapicerowane) jednak nie wyobrażam sobie przewożenia tam osób dorosłych na dłuższych odcinkach. Roleta w bagażniku rodem z Dacii Duster. Co do wyglądu zewnętrznego to kwestia gustu. Mi wydaje się jakiś taki pozbawiony wyrazu. Powinien trafić w gusta amerykanów . Ale nowe alusy są całkiem ładne. |
Gdzie go maja? AUTO GT czy MITCAR?
Beduin - 14-09-2012, 19:46
Niestety nie u nas. Welling-Heerlen/Holandia.
Trik - 25-09-2012, 20:30
Chyba pojawiły sie w niektórych polskich salonach. http://otomoto.pl/#osobow...ion[country]=PL
tomekrvf - 25-09-2012, 22:13
Cena z kosmosu. No i zostawili te same hamulce co w aktualnym modelu. Nie ma to jak postęp....
Witoldu - 25-09-2012, 22:40
Jest dobrze i MMC idzie w właściwym kierunku
A może poczekacie na TO bo ceny mogą zaskoczyć. Ceny OIII to piękna bajka.
Sorento LIFTING przed zimą w Polsce.
http://www.kiamotors.com/...to/default.aspx [/list]
rezon - 26-09-2012, 18:35
tomekrvf napisał/a: | No i zostawili te same hamulce co w aktualnym modelu. Nie ma to jak postęp.... | taaa... nic dodać, a to nie dość że bardzo ważne to jeszcze jeden ze słabszych punktów Outka.
Trik - 28-09-2012, 00:15
Obejżałem dzisiaj OIII Full option w Grafiksie. Stały sobie 2 czarnuchy na placu. W stosunku do fotek z reklam, robi pozytywniejsze wrażenie. Patrząc z przodu wydaje się szczuplejszy od OII, z boku zbliżony, z dalszej perspektywy jakby nieco niższy.
W środku miejsca podobnie jak w "poprzedniku". Wykończenie wnętrza robi wrażenie, świetnie spasowane elementy, przyjemny w dotyku kokpit i boki drzwi.
Cyferblaty przejżyste, wszystko co trzeba w zasięgu łapek.
Nawigacja RockForda w języku polskim (wreszcie), ale chyba bez MMCS (trzeba poczytać w instrukcji).
Dojazdówka pod samochodem.
Prześwit większy przez co silnik zawieszony jest nieco niżej w komorze. Ten nowy silnik 2L MIVEC jest tak dziwnie mały, że komora wygląda jak w Lancerze z silnikiem 1.5L Żeby usłyszeć silnik przy starcie Jacke musiał podnieść maskę. Mimo podniesionych obrotów (ok 1100 na zimno, otwarte drzwi i maska) był lekko słyszalny.
Paka równie pojemna jak w OII, 3 rząd siedzeń mimo że dla szkrabów dużo lepiej się prezentuje jak w "poprzedniku".
Auto jescze z foliami, więc jazdy próbne dopiero z kilka dni.
Jacke bardzo jest ciekawy czy przez wyższy zawias, autko bedzie tak samo/porównywalnie stabilne jak OII. Podobnie zresztą, jak będzie z decybelami wewnątrz.
Mimo to, będzie miał mocnego końkurenta w postaci nowego Subaru Forestera, któren to urusł tak, że teraz gabarytowo będzie równy z OIII. Cena jeszcze nie znana. Mam kilka fotek z telefonu to postaram się je dodać.
|
|
|