[97-04]Galant EAxA/W - Hamownia zlotowa
Morfi - 10-09-2012, 09:29
glina, chodzi przy maksymalnym. Napisane po prawej stronie szarą czcionką PwrLos
Tobas - 10-09-2012, 17:17
Witam Wynik ze zlotu koła 225/45 17 Avancowe felgi skrzynia nie grzebana i już ja troszkę zaczyna być słychać
Owczar - 10-09-2012, 17:41
Szerokość opon i zjeżdżona skrzynia nie mają wpływu na moc silnika. Jedynie na moc na kołach.
Tobas - 10-09-2012, 19:15
To wiem ale moc na kołach widać troszkę kuleje i to nawet mnie dziwi że taka strata na gazie, a wpierw hamował na gazie może silnik był jeszcze nie dogrzany i olej w skrzyni drugi w kolejności był pomiar na benzynie i tu już dużo mniejsza strata bo z wyniku ogólnie to bardzo jestem zadowolony
m6riano - 11-09-2012, 00:07
Tobas, drugi wynik w Warszawie?;-)
i9i - 11-09-2012, 06:18
Owczar napisał/a: | Szerokość opon i zjeżdżona skrzynia nie mają wpływu na moc silnika. Jedynie na moc na kołach. |
Ale daje innym pogląd w jakim stanie są ich zespoły napędowe, ja miałem prawie 30 KM na oponach 215 podobnie MKV a kolega Tobas 25 koniów straty i mówi, że skrzynka nie pierwszej czy drugiej świeżości. Miło by było jakby w postach z wykresem pododawać jaki był gearbox i na jakich kółkach było hamowanie oraz jakie straty tam gdzie nie widać na wykresie.
Tobas - 11-09-2012, 11:40
Strata na benzynie to dokładnie 29,5 koni na benzynie i 34,2 na gazie nie wiem skąd tutaj różnica dlatego mówiłem o tym że pierwsze hamowanie było na gazie możliwe że samochód sie dogrzał bo nie rozgrzewałem go wcześniej to prawie 5 koni różnicy straty a przecież nape ten sam i myslę że czy gaz czy benzyna nie powinno mieć wpływu
Owczar - 11-09-2012, 11:42
Tobas, gęsty olej rzeczywiście może wprowadzać straty. Zresztą to nie pierwszy przypadek
Tobas - 11-09-2012, 11:54
hehe nie wiem co, po prostu się zastanawiam co miało nagle wpływ, w przeciągu kilku dziesięciu sekund obydwa pomiary, nie mówię że olej bo to mało prawdopodobne tym bardziej że funkielnówka, bardziej już może któryś hamulec gdzieś może podtrzymywał za pierwszym razem przyznam że jeszcze hamulcy nie robiłem ale to teraz tylko czyste spekulacje hehe nie ma co kombinować zaraz pewnie znów odwiedzę hamownie to może coś więcej wyjaśni
Morfi - 11-09-2012, 12:00
Ja silnik miałem ciepły bo wrociłem ledwo co z kolumny. Wiec odpada. Też mam wieksze straty na gazie aniżeli na benzynie. a gaz był 1.
Owczar - 11-09-2012, 12:07
Morfi, jazda w kolumnie może i rozgrzała silnik, ale na pewno nie skrzynię.
Czy ktokolwiek miał większe straty na kołach przy pierwszej próbie?
Tomek - 11-09-2012, 12:27
ja miałem większe straty na gazie, ale nieznacznie - jakieś 1,5 konia
gaz hamowałem jako drugi
a i też bezpośrednio po kolumnie
Owczar - 11-09-2012, 13:46
Tobas, pomijając straty na kołach, instalacja LPG wystrojona na cacy Ale fachowość montażystów widać było po samej instalce
tomek84 napisał/a: | ja miałem większe straty na gazie, ale nieznacznie - jakieś 1,5 konia
gaz hamowałem jako drugi
a i też bezpośrednio po kolumnie |
Ciężko w takim razie ocenić co ma największy wpływ na straty. Niemniej jednak widać tendencję, że drugi przebieg generował mniejsze straty.
Kamil_Ziomek - 12-09-2012, 09:37
Ja tuż przed hamownią byłem zatankować straty na benzynie 24,4 (pierwszy pomiar, 5 minut w kolejce) na gazie 25,2.
Tomek - 12-09-2012, 10:05
Owczar napisał/a: | , że drugi przebieg generował mniejsze straty. |
nie prawda
zarówno u mnie jak i u sveno mamy większe straty na LPG
LPG było hamowane jako drugie (pomimo tego, że na wykresie jest pod numerem jeden)
|
|
|