To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Jak śliwka w kompot

Marcin-Krak - 03-11-2013, 16:13

koszmarek napisał/a:
I na koniec autko zostało docenione :d

Sprawdzałaś, czy to nie jest numer skupu złomu ? :mrgreen: :wink:

robertdg - 03-11-2013, 17:51

Typowe, zadzwonisz, ktos opowie niezły dowcip że nawet na cole i waciki nie starczy.
koszmarek - 04-11-2013, 09:29

Marcin-Krak, robertdg, doskonale wiem, czego dotyczy ta kartka, ale nie mniej :D
koszmarek - 13-11-2013, 14:46

Teraz już mogę się Wam pochwalić śliwka ma nowe serducho. Kupione od swifciarzy, jeżdżący w dobrym stanie. Pojechaliśmy do niego do Węgrowa. Przywieźliśmy wraz z silnikiem jeszcze body kit biały (nakładki na drzwi, lotkę, lusterka), felgi, którymi się już chwaliłam.
Silnik został rozebrany, Marek powiedział, że należy zdjąć głowicę coby wymienić uszczelkę. Głowica pojechała do szlifierza, uszczelka zamówiona, rozrząd zamówiony.
Głowica:
- planowanie głowicy
- szlifowanie zaworów 8szt
- obróbka gniazd zaworowych 16 szt.

Po zdjęciu głowicy okazało się, że wypadałoby też wymienić pierścienie tłokowe, bo luźno. No to poszukiwania oryginalnych pierścieni trwały kilka dobrych dni i mnóstwo nerwów, bo NIE MA! W końcu zamiast Rikkenów zamówiliśmy NPR. No to jak już pierścienie to i panewki wymienione na Mahle, do tego panewki główne i oporowe na NPR. Cylindry wyglądają ładnie. Przynajmniej tyle.

Po złożeniu silnika Maretzky walczył całą noc z wiązką, bo trzeba było zrobić z dwóch jedną.

Wczoraj autko zostało odpalone, na spocie, dzięki uprzejmości MKVa wymieniliśmy czujnik temperatury, dostaliśmy puszkę do filtra powietrza i przewody wysokiego napięcia.

Niestety przy pasowaniu silnika wyleciał katalizator, bo się nie zmieścił. W następnej kolejności będę musiała kupić wydech (coby taka malusia rureczka nie była) i białą pokrywę zaworów. Albo ją pomaluje.

Części które zostały wymienione:
- świece DENSO
- uszczelka głowicy Elring
- uszczelniacz wału Cortego
- kopułka rozdzielacza YEC
- Pasek rozrządu Mitsuboshi
- palec rozdzielacza EPS
- uszczelniacze wałków Elring
- zawory wydechowe
- uszczelniacze zaworowe Elring
- komplet uszczelek na silnik Takoma
- pierścienie NPR
- panewki korbowe Mahle
- panewki główne i oporowe NPR
- rolka napinająca paska rozrządu GMB
- olej do docierania Millers
- wahacze proste tył
- komplet śrub mimośrodowych Suzuki
- Komplet przewodów zapłonowych NGK
- czujnik temperatury silnika EPS
- akumulator Yuasa
- sonda lambda.

Nie mniej jest już 1.3 GTi 101KM I nawet brzmi jak rasowe małe Subaru :)

Maretzky85 - 13-11-2013, 15:01

O. Nie spałem całą noc przez tę wiązkę :P
mkm - 13-11-2013, 17:14

koszmarek, a ogarniesz teraz śliwkę na sterydach? :twisted:
koszmarek - 13-11-2013, 20:02

mkm, ależ oczywiście :) mało, chce jechać na rajd grajewski w przyszłym roku :)
Torp12 - 13-11-2013, 20:51

Nie ma zdjęć to się nie liczy :P
koszmarek - 14-11-2013, 12:03

Torp12, pronto !




i naklejka od Mariano zgarnięta na spocie . Zawiśnie jak go umyje :)


mkm - 14-11-2013, 12:06

Maretzky85! Ty wiesz co... :twisted:
Xsystoff - 14-11-2013, 12:36

Gratulacje za najlepsze wolnossace 1300ccm w historii motoryzacji :) Silniczek absolutnie genialny w swoich latach i do dzisiaj daje rade.
koszmarek - 14-11-2013, 12:46

Xsystoff, dzięki bardzo :)


mkm napisał/a:
Maretzky85! Ty wiesz co... :twisted:

co ?:P

Maretzky85 - 14-11-2013, 13:52

mkm, nie wiem :P :twisted:
mkm - 14-11-2013, 16:31

Wiesz, wiesz 8)
Piwor - 14-11-2013, 21:52

mkm, nawet nie próbuj tego napisać. ;P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group