Nasze Miśki - Mitsubuszi Galant daboss'a vel. Wkurzony
Krzyzak - 10-03-2014, 20:45
sprawdź sobie jeszcze klocki EBC - hamują naprawdę dobrze i prawie nie zużywają tarczy
są miękkie, ale nie pylą bo są wykonane z innych materiałów niż klasyczne klocki
tarcze brembo + klocki EBC byłoby fajnym zestawem, ale nie wiem, jak cenowo
z wyżej wymienionych propozycji pewnie był zakładał tarcze ATE + klocki Textar
Marcino - 10-03-2014, 20:54
Wg mnie jak pyla to znaczy że hamują... ja miałem klocki akebono i nacinane tarcze Speedmax, dużo wytrzymały i nie pyliły, ale myśle że oba twoje zestawy są dobre.
Teraz jak zmieniłem na duże I tłoczkowe, 276mm/26 nie wiem jaka firma bo używki dawno temu kupione, to hamują super ale całem felgi mam brudne. Klocki jakieś pospolite ze sklepu typu "japan" po 85zł za 4szt.
Krzyzak - 11-03-2014, 08:05
pylenie to kwestia materiału z jakiego są zrobione a nie jakości hamowania
EBC są kewlarowe i wylatują podczas hamowania nie osiadając na feldze czy tarczy - szczególnie w motocyklach to jest ważne, bo tam brudna tarcza = shimmy (czy jakoś tak) - co oznacza telepanie kierownicą a nawet wywrotkę
daboss - 11-03-2014, 08:13
Niestety i tak nie ma na allegro EBC pasujących do mojego gala. Tzn są jakieś green padsy, ale one kosztują 280 zł za kpl i nie są na moją kieszeń.
Jakich narzędzi będę potrzebował do zdjęcia tarcz przednich i jak się za to zabrać?
EDIT:
Dzwoniłem dzisiaj do JapParts w Gdańsku i Japan Service w Gdyni. Pomijam fakt, że gość w JapParts nazywa OYODO średnią półką a TRW najwyższej jakości tarczami, bo coś musi mówić, żeby towar sprzedać. Chodzi głównie o cenę: tarcze TRW w Gdyni kosztują 218 zł/kpl + klocki za 140 zł/kpl, natomiast w JapParts w Gdańsku już 370 zł/kpl + klocki 160 zł/kpl. Skąd taka przebita?
robertdg - 11-03-2014, 08:33
Klucz do kół, lewarek, podpórka, nasadka 17mm i młotek (koło 1kg)
Luzujesz koło, podnosisz auto, podpierasz, demontujesz koło, odkręcasz pin prowadzący zacisk na dole, wysuwasz zacisk z jarzma, odkręcasz jarzmo, demontujesz tarcze, jezeli po lekkim puknieciu młotkiem nie chce się ruszać, to w tarczy są 2 otworki z gwintem M8, wkręcasz dwie śrubki i powoli delikatnei naprzemiennie dokrecasz popukując młotkiem.
Jak tarcza zejdzie to piastę trzeba elegenacko wyczyścić by osadzić nową tarcze, jarzmo trzeba elegancko wyczyścić w miejscu osadzenia blaszek/klocków, na piny nałożyć nową pastę ceramiczną.
Fragu - 11-03-2014, 08:56
Po złożeniu przez pierwsze kilometry (100-200) unikać gwałtownych hamowań żeby się tarcze/klocki ładnie ułożyły
Marcino - 11-03-2014, 13:15
U mnie JapParts w Tczewie strasznie kroi za częsci.
Bizi78 - 11-03-2014, 20:20
Oczywiście należy jeszcze odtłuścić nową tarczę .
daboss - 11-03-2014, 22:06
Bizi78, to już wiem - z Wheeler Dealers
fj_mike - 11-03-2014, 22:14
daboss napisał/a: | Bizi78, to już wiem - z Wheeler Dealers |
Hehe, to pozostaje jeszcze dobrze opchnąć Gala
m6riano - 13-03-2014, 01:52
daboss, moge sie mylić ale ty masz chyba mniejsze tarcze a więc i mniejsze klocki (256/129mm)
daboss - 13-03-2014, 08:14
m6riano, nie strasz. Jeśli jest tak jak mówisz to prawdopodobnie będę miał klocki Textara na zbyciu...
wziąłem te: LINK sugerując się podpisem na dole aukcji - Gal EA2A od 96-00
Krzyzak - 13-03-2014, 08:37
Spokojnie - jak kupiłeś przez net, to masz 10 dni na zwrot
nawet nie musisz podawać, że nie pasują
daboss - 13-03-2014, 08:58
czyli jest tak jak napisał m6riano? 149,8 mm nie będą pasować?
Hugo - 13-03-2014, 10:45
daboss napisał/a: | 149,8 mm nie będą pasować? | Nie będą.
|
|
|