To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mój pierwszy galant...

polaff - 25-12-2014, 08:33

Jak chcesz to mogę Ci swojego sprzedać, bo ja chcę kupić starego GS-a 300 :)
Witek vel Mysza - 25-12-2014, 09:59

Widzisz, GS300 też mi chodzi po głowie :) Szkoda, że występują tylko w automacie i mają brzydkie wnętrza... Na liście do upolowania mam jeszcze mazdę 929HD, a z przednionapędowych Mitsu Sigmę, Mazdę Xedos/9 i parę innych.
i9i - 25-12-2014, 10:46

Witek vel Mysza napisał/a:
929HD
Piękne auto.
Witek vel Mysza napisał/a:
Xedos/9
od niego jest ładniejsza Millenia (to niby to samo ale jednak ładniejsza) :p
jacekxx - 25-12-2014, 14:33

Ale millenia to raczej automat.
Hugo - 25-12-2014, 21:18

Witek vel Mysza napisał/a:
929HD
Kiedyś moje auto marzeń.
Witek vel Mysza napisał/a:
Szkoda, że występują tylko w automacie i
A to jeszcze są osoby, które kupują auta z manualnymi skrzyniami biegów? :wink:
sveno - 25-12-2014, 21:32

Hugo napisał/a:
które kupują auta z manualnymi skrzyniami biegów? :wink:
tak!!! Mało tego, przedstawię Ci wyższość manualu nad automatem:
https://www.youtube.com/watch?v=V8dayNyJYvk

Jedyny i niepodważalny plus automatu, to fakt, że można cały czas trzymać rękę na kolanie pasażerki :)

Witek vel Mysza - 26-12-2014, 08:48

sveno napisał/a:
przedstawię Ci wyższość manualu nad automatem
Haha :)
Hugo - 26-12-2014, 10:18

sveno napisał/a:
tak!!! Mało tego, przedstawię Ci wyższość manualu nad automatem:
Dobrze, że nie czuję bólu ręki i lewego kolana, po takich przejażdżkach. Każdy kto pojeździ trochę automatem, nigdy już nie wróci do manuala. Co do filmiku, wszystko fajnie, ale w Galu tak skrzynie manualne nie pracują, do tego musisz dodać zapierający się i czasami zgrzytający bieg wsteczny, wrzucanie jedynki na chama przy toczącym się aucie, zgrzytający 2 bieg i "piątka" u pasażera. A gdzie przyjemność z jazdy? :wink:
eremita - 26-12-2014, 11:48

Hugo napisał/a:
Każdy kto pojeździ trochę automatem, nigdy już nie wróci do manuala.


Dokładnie nie znam nikogo kto jeździł automatem i narzeka :)

Tomii - 26-12-2014, 18:50

Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów :P
John24 - 26-12-2014, 19:16

A wiec tak...
Elastycznosc v6 i moment obr sprawia ze galem v6 w manualu tez da sie fajnie jedzic. Biegi 12345 wchodza przy 2000tys obr/min,to sprawia ze nie ma tego wajchowania da sie jechac na wysokim biegu z niewielką predkoscia obrotowa i auto sobie radzi.
Bardzo to lubilem w poprzedniku :wink:
Natomiast V6 w automacie to troche mniej elastycznosci poniewaz nie zapniemy 4 przy 40 50km/h
Porownujac sama jazde bezprzecznie wybieram automat,a oto powody dlaczego:
-Jade tak jak w manualu
Swoboda dobierania przelozen w automacie nawet na trybie drive pozwala na to abym jechal na takim biegu na jakim chce. Zmiana biegu odbywa sie tak jak sobie tego zycze, a nie jak to sie potocznie mowi,ze to automat o tym decyduje kiedy i jak zmienic bieg :D
-Plynna jazda
Nie czuc tak bardzo zmiany biegu jak w manualu,a poza tym jazda mniej meczy moge zrobic wiecej kilometrow i nie wysiadam z auta zmeczony

Porownujac v6 w manualu i automacie roznica w osiagach jest znikoma.
Podsumowujac V6 w manualu fajnie jezdzi natomiast V6 z a/t to cos wiecej.. :)
A co do 5ciu przelozen wcale tego piatego biegu nie brakuje 4 w zupelnosci wystarcza :biggrin:

Tomii - 26-12-2014, 19:52

John24 napisał/a:

A co do 5ciu przelozen wcale tego piatego biegu nie brakuje 4 w zupelnosci wystarcza :biggrin:


ale każde z 4 przełożeń jest dłuższe a co za tym idzie przyspieszenie musi być gorsze.

Hugo - 26-12-2014, 20:55

Tomii napisał/a:
Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów
Wolę 4 biegi i bezawaryjność :wink:
deejay - 26-12-2014, 21:51

Tomii napisał/a:
Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów :P


Jest długi czwarty bieg , bo przy ok 140 mamy dopiero 3000obr/min :wink:

KsiadzRobak - 26-12-2014, 22:25

deejay napisał/a:
Tomii napisał/a:
Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów :P


Jest długi czwarty bieg , bo przy ok 140 mamy dopiero 3000obr/min :wink:

To prawda. 4 bieg w ASB ma przełożenie jeszcze mniejsze niż 5 bieg skrzyni manualnej. Nie pamiętam, ale coś w stylu 1:0.6 ma ASB a manual 1:0.7



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group