Nasze Miśki - Mój pierwszy galant...
polaff - 25-12-2014, 08:33
Jak chcesz to mogę Ci swojego sprzedać, bo ja chcę kupić starego GS-a 300
Witek vel Mysza - 25-12-2014, 09:59
Widzisz, GS300 też mi chodzi po głowie Szkoda, że występują tylko w automacie i mają brzydkie wnętrza... Na liście do upolowania mam jeszcze mazdę 929HD, a z przednionapędowych Mitsu Sigmę, Mazdę Xedos/9 i parę innych.
i9i - 25-12-2014, 10:46
Witek vel Mysza napisał/a: | 929HD | Piękne auto. Witek vel Mysza napisał/a: | Xedos/9 | od niego jest ładniejsza Millenia (to niby to samo ale jednak ładniejsza)
jacekxx - 25-12-2014, 14:33
Ale millenia to raczej automat.
Hugo - 25-12-2014, 21:18
Witek vel Mysza napisał/a: | 929HD | Kiedyś moje auto marzeń. Witek vel Mysza napisał/a: | Szkoda, że występują tylko w automacie i | A to jeszcze są osoby, które kupują auta z manualnymi skrzyniami biegów?
sveno - 25-12-2014, 21:32
Hugo napisał/a: | które kupują auta z manualnymi skrzyniami biegów? | tak!!! Mało tego, przedstawię Ci wyższość manualu nad automatem:
https://www.youtube.com/watch?v=V8dayNyJYvk
Jedyny i niepodważalny plus automatu, to fakt, że można cały czas trzymać rękę na kolanie pasażerki
Witek vel Mysza - 26-12-2014, 08:48
sveno napisał/a: | przedstawię Ci wyższość manualu nad automatem | Haha
Hugo - 26-12-2014, 10:18
sveno napisał/a: | tak!!! Mało tego, przedstawię Ci wyższość manualu nad automatem: | Dobrze, że nie czuję bólu ręki i lewego kolana, po takich przejażdżkach. Każdy kto pojeździ trochę automatem, nigdy już nie wróci do manuala. Co do filmiku, wszystko fajnie, ale w Galu tak skrzynie manualne nie pracują, do tego musisz dodać zapierający się i czasami zgrzytający bieg wsteczny, wrzucanie jedynki na chama przy toczącym się aucie, zgrzytający 2 bieg i "piątka" u pasażera. A gdzie przyjemność z jazdy?
eremita - 26-12-2014, 11:48
Hugo napisał/a: | Każdy kto pojeździ trochę automatem, nigdy już nie wróci do manuala. |
Dokładnie nie znam nikogo kto jeździł automatem i narzeka
Tomii - 26-12-2014, 18:50
Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów
John24 - 26-12-2014, 19:16
A wiec tak...
Elastycznosc v6 i moment obr sprawia ze galem v6 w manualu tez da sie fajnie jedzic. Biegi 12345 wchodza przy 2000tys obr/min,to sprawia ze nie ma tego wajchowania da sie jechac na wysokim biegu z niewielką predkoscia obrotowa i auto sobie radzi.
Bardzo to lubilem w poprzedniku
Natomiast V6 w automacie to troche mniej elastycznosci poniewaz nie zapniemy 4 przy 40 50km/h
Porownujac sama jazde bezprzecznie wybieram automat,a oto powody dlaczego:
-Jade tak jak w manualu
Swoboda dobierania przelozen w automacie nawet na trybie drive pozwala na to abym jechal na takim biegu na jakim chce. Zmiana biegu odbywa sie tak jak sobie tego zycze, a nie jak to sie potocznie mowi,ze to automat o tym decyduje kiedy i jak zmienic bieg
-Plynna jazda
Nie czuc tak bardzo zmiany biegu jak w manualu,a poza tym jazda mniej meczy moge zrobic wiecej kilometrow i nie wysiadam z auta zmeczony
Porownujac v6 w manualu i automacie roznica w osiagach jest znikoma.
Podsumowujac V6 w manualu fajnie jezdzi natomiast V6 z a/t to cos wiecej..
A co do 5ciu przelozen wcale tego piatego biegu nie brakuje 4 w zupelnosci wystarcza
Tomii - 26-12-2014, 19:52
John24 napisał/a: |
A co do 5ciu przelozen wcale tego piatego biegu nie brakuje 4 w zupelnosci wystarcza |
ale każde z 4 przełożeń jest dłuższe a co za tym idzie przyspieszenie musi być gorsze.
Hugo - 26-12-2014, 20:55
Tomii napisał/a: | Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów | Wolę 4 biegi i bezawaryjność
deejay - 26-12-2014, 21:51
Tomii napisał/a: | Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów |
Jest długi czwarty bieg , bo przy ok 140 mamy dopiero 3000obr/min
KsiadzRobak - 26-12-2014, 22:25
deejay napisał/a: | Tomii napisał/a: | Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów |
Jest długi czwarty bieg , bo przy ok 140 mamy dopiero 3000obr/min |
To prawda. 4 bieg w ASB ma przełożenie jeszcze mniejsze niż 5 bieg skrzyni manualnej. Nie pamiętam, ale coś w stylu 1:0.6 ma ASB a manual 1:0.7
|
|
|