To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Outlander a jego silnik 2.0 Di-D.

Hubeeert - 27-09-2007, 23:12

tommay napisał/a:
Spójrzcie na temat
Temat o silniku. Tym samym o którym piszemy. A w Outku też już co najmniej jeden forumowicz miał problemy z tego tytułu.
Anonymous - 28-09-2007, 09:23

Nowy Outek odebrany w piątek 21.09, a 24.09 już coś świszcze w silniku . Myślę sobie : SERWIS , ale wystarczyło podnieść maskę i przewód powiertrza od turbiny założyć na swoje miejsce , skręcająć przy tym obejmę :) .
Matti - 28-09-2007, 11:25

Witam!!!!

przymierzalem sie wczoraj do nowego outqa i powiem szczerze ze troche mnie rozczarowal wlasnie jego silnik dodam ze w domu mam juz 2 Diesle i jedno auto benzynowe wiec napewno nie byl to problem tego ze nigdy nie jezdzilem dieslem ale ten silnik poprostu do 2tys nie istnieje jak wy sobie z tym radzicie?
czy to nie jest przypadkiem jakis blad mitsu ze nie dopasowali tego silnika do tego auta moze to wina oprogramowania? sam nie wiem

chcialbym kupic to auto bo naprawde jest ciekawe ale ten silnik mnie odstrasza juz lepiej chodzi silnik w moim t4 mimo ze ma tylko 90KM a o focusie to nawet nie wspomne

Anonymous - 28-09-2007, 11:38

Ja się właśnie przesiadłem z Focusa 1.8 TDCi na nowego Outka. Widać i czuć różnicę. Nie da się ukryć że ten silnik jest troszkę za słaby , ale tylko na wolnych obrotach , na wyższych jest ok. Z drugiej strony wiedziałem że tak będzie więc bardzo nie psioczę. Poza tym ja sobie mówię : wolniej znaczy majestatycznie;) .
Gene - 28-09-2007, 12:05

AlbertKZN napisał/a:
ie da się ukryć że ten silnik jest troszkę za słaby , ale tylko na wolnych obrotach
:shock:
chyba na nizszych

Jackie - 28-09-2007, 12:10

Matti napisał/a:
ten silnik poprostu do 2tys nie istnieje jak wy sobie z tym radzicie?

Zmiana softu czyni cuda ;) Grzej do ASO i mów, że chcesz nowy program ;) Moi klienci są bardzo zadowoleni ;)
Pozdarwiam

Anonymous - 28-09-2007, 12:16

Gene napisał/a:
AlbertKZN napisał/a:
ie da się ukryć że ten silnik jest troszkę za słaby , ale tylko na wolnych obrotach
:shock:
chyba na nizszych


oj , o to mnie chodziło , proszę sięnie czepiać :) :):)

Anonymous - 28-09-2007, 20:13

Jackie napisał/a:
Matti napisał/a:
ten silnik poprostu do 2tys nie istnieje jak wy sobie z tym radzicie?

Zmiana softu czyni cuda ;) Grzej do ASO i mów, że chcesz nowy program ;) Moi klienci są bardzo zadowoleni ;)
Pozdarwiam


a co masz konkretnie na myśli? Czy jest jakiś standardowy program który w serwisie mogą wklepać? Czy sami zmieniają różne parametry , bo tego to bym się obawiał ...

Anonymous - 28-09-2007, 21:18

Jest nowy program ktory poprawia prace silnika w niskich partiach obrotow. Pomaga to klientom ktorzy maja problemy z wczesnie lapiacym sprzeglem i gasnieciem przez to samochodu. Cudow bym sie nie spodziewal ale jakas poprawa jest. Druga sprawa jest taka ze ten silnik ma nieliniowy przyrost mocy i momentu obrotowego i przez to subiektywne odczucie jest takie ze nie jedzie ponizej 2 tys. Gdyby nie bylo takiego kopniecia od 2 tys to by Cie tak w oczy/tylek nie klulo ze tam jest slabo. Kolejna sprawa ze zazwyczaj w dieslach na jedynce ciagnie sie dosc krotko a tutaj ciagniesz dluzej i problem z glowy ze spadaniem obrotow na 2 dosc nisko.
Hubeeert - 28-09-2007, 21:28

tommay napisał/a:
Jackie napisał/a:
Matti napisał/a:
ten silnik poprostu do 2tys nie istnieje jak wy sobie z tym radzicie?

Zmiana softu czyni cuda ;) Grzej do ASO i mów, że chcesz nowy program ;) Moi klienci są bardzo zadowoleni ;)
Pozdarwiam


a co masz konkretnie na myśli? Czy jest jakiś standardowy program który w serwisie mogą wklepać? Czy sami zmieniają różne parametry , bo tego to bym się obawiał ...

To znaczy, że Mitsu dopasowało wreszcie program do samochodu. Ciężkiego.

Z całym szacunkiem dla TDI na pompowtryskach zaczekałbym na HDI z PSA czyli Puga. 2,2 litra (większa pojemność) Common Rail najnowszej generacji i do tego moja rekomendacja, że HDI to jednak nie jest krowi nawóz powinna przekonać niedowiarków :D

CR przede wszystkim jest cichszy. 406, którą się poruszam po Irlandii Północnej nie jest nowa ;-) ale kto obcy do niej wsiądzie jak usłyszy, że to diesel mówi tak:
-Eeeeee.... To jest diesel?

Nie klekocze, cichy nawet na wysokich obrotach, bez problemu jak do tej pory u 3 właścicieli wytrzymał 99000mil (około 160000km) pali w samochodzie o masie 1500kg (z kierowcą o ciężkiej nodze) około 6,4 l/100km i jedzie. I jedzie. I jedzie. itd.

Pozdrawiam

Hiszpan - 28-09-2007, 22:52

Hubeeert napisał/a:
Z całym szacunkiem dla TDI na pompowtryskach zaczekałbym na HDI z PSA czyli Puga. 2,2 litra (większa pojemność) Common Rail najnowszej generacji i do tego moja rekomendacja, że HDI to jednak nie jest krowi nawóz powinna przekonać niedowiarków :D


No tak, ale tym co się nie mogli doczekać i kupili 2.0 DiD (czytaj TDI) może się przydać taka lekka modyfikacja softu.
Jeżeli ktoś już to zrobi w swoim Outku, czekam na jakieś info jak to się zachowuje :)

Wcześniej niejeździłem za wiele "dyzlem" i nie mam za bardzo z czym porównać. W razie czego, jak już się oswoję z tym co mam i wtedy będzie mi mało to zapodam chipa.

Hubeeert - 28-09-2007, 22:57

Hiszpan napisał/a:
Wcześniej niejeździłem za wiele "dyzlem" i nie mam za bardzo z czym porównać.


To tak - jak przy ruszaniu poniżej 2000 obrotów zdycha a na 5 nie da się jechac przy 1600rpm to jest kupa.

Hiszpan - 30-09-2007, 00:13

Hubeeert napisał/a:
To tak - jak przy ruszaniu poniżej 2000 obrotów zdycha a na 5 nie da się jechac przy 1600rpm to jest kupa.


To tak - z ruszaniem poniżej 2000 nie mam najmniejszego problemu (zdechł mi ze dwa razy na początku, zanim przyzwyczaiłem się do sprzęgła)
Co do tego drugiego to przy 1500 obrotów mam 75 km/h i jakoś jedźie (jak na obroty i bieg), a od jakiś 1800-1900 zaczyna przyspieszać już całkiem nieźle.

Z tego co pamiętam z jakiegoś wykresu przyrostu mocy i momentu obrotowego w Outku najlepiej wykorzystywać zakres 2000-3000 obrotów (chyba - bo powyżej moment spada - też chyba :( )


Zapomniałem dodać, że wyżej opisana sytuacja ma miejsce na 6 biegu, nie na 5 :oops:

Anonymous - 30-09-2007, 01:42

A spróbujcie przy około 1200 0brotów na 4 wcisnąć do podłogi gaz.......kicha....
A Laguna z benzi na doładowaniu wciskała już... Niestety "niemiecka technologia" nie ma żadnych sukcesów w rajdach samochodowych...to jak to ma jeździć??????....że też nie mieli gdzie tego parszywego silnika kupić... :butthead:

Cytat:
Zmiana softu czyni cuda Grzej do ASO i mów, że chcesz nowy program Moi klienci są bardzo zadowoleni


A w Krakowie nic o tym nie wiedzą...no widocznie jakieś niedouczone są.... :axe:

Jackie...czy to jest zgodne z gwarancją????... Mogę się wybrać do Twojego serwisu:)...zreszta niebawem mam przegląd po 15 tyś. :D

Anonymous - 30-09-2007, 12:15

alvent napisał/a:
A w Krakowie nic o tym nie wiedzą...no widocznie jakieś niedouczone są.... :axe:

Jackie...czy to jest zgodne z gwarancją????... Mogę się wybrać do Twojego serwisu:)...zreszta niebawem mam przegląd po 15 tyś. :D


właśnie! Jackie gdzie masz serwis, to może i ja podjadę, skoro masz już doświadczenie i zadowolenie klientów, to niech inni też skorzystają :-)

pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group