To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 3 szt Giulian(t)y by se7en

se7en - 24-07-2015, 17:44

za to ze nic sie tu nie dzieje, nikt nie pisze... odpowiadacie WY! :twisted: :twisted: :twisted:



płyną kilometry 8)

mjsystem - 24-07-2015, 18:28

se7en napisał/a:

za to ze nic sie tu nie dzieje, nikt nie pisze... odpowiadacie WY!
Krótko mówiąc, auto jeździ i się sprawuje? 8)
mkm - 24-07-2015, 18:34

Licznik masz fajny :mrgreen:
se7en - 24-07-2015, 19:15

mkm napisał/a:

Licznik masz fajny


chciałes rzec przebieg? 8)

mjsystem napisał/a:
Krótko mówiąc, auto jeździ i się sprawuje?


dokładnie, jak narazie od zrobienia zawiechy i alternatora nie mam co narzekac :mrgreen:
zdarzył już holowac moją skode felicie :lol:

se7en - 13-08-2015, 20:33

Panowie, pierwsza awaria! pomózcie... ;(

padła zarówka kontrolki oleju :mrgreen:

jutro sie biore za wymiane, mam nadzieje ze ogarne rozbieranie bez poradnika ;)

po za tym zakupiłem dwa komputery bo slyszalem ze lubia padac 8)

se7en - 14-08-2015, 16:23

to jednak nie zarówka :mrgreen:

moze mi ktos kto ma E3 powiedziec jakie kontrolki sie zaswiecaja przy odpalaniu? ;)

deejay - 14-08-2015, 17:35

se7en napisał/a:
padła zarówka kontrolki oleju :mrgreen:


Masz pewnośc na 100% :wink: , czy przypadkiem nie utlenił sie przewód od czujnika ciś oleju :?:

se7en - 14-08-2015, 18:43

deejay napisał/a:
czy przypadkiem nie utlenił sie przewód od czujnika ciś oleju

mozesz mnie naprowadzić gdzie sie on znajduje?

pewnosc mam 100% , podmienialem zarówki dzisiaj.

natomiast pewnosci nie mam czy tak ma byc czy nie :mrgreen: , bo wydawało mi sie ze sie włączała kontrolka oleju przy odpalaniu, dlatego pytam :roll:

deejay - 14-08-2015, 20:57

Zajrzyj pod przedni zderzak po lewej stronie z przodu i zobaczysz filtr oleju , czujnik jest obok niego .
se7en - 15-08-2015, 15:35

deejay napisał/a:
Zajrzyj pod przedni zderzak po lewej stronie z przodu i zobaczysz filtr oleju , czujnik jest obok niego .

miałeś racje. :)
wysuwa sie, jak znow wypadnie to go jakos mocno zapne.

dzieki wielkie.


a tu zdjecia i efekty pracy lub niepracy :P



tak, tak robie magiczne 20.000 przebiegu :p :p :p :p

a tak serio, jak podmiana zarówek nie pomogła to poczyscilem szybke :finga:
:finga:


chciałbym poznac człowieka ktory był takim geniuszem, wymyślił niesamowitą prostote demontazu i montażu licznika, jeszcze sie z czyms takim nie spotkalem. szacun.
(wyjecie plastiku + licznika to dosłownie 1-2 minuty!)




Umyłem silnik, 180 barów daje rade... :mrgreen: jest jak z fabryki, choc zdjecia nie oddają tego co na żywo :butthead:





ps. najwazniejsze jest to, ze dzisiaj wk oncu sie wzialem za obrocenie zawieszenia, w końcu jest super, jezdzi jeszcze lepiej (te tylne z jednej strony wystarczyło) i co najwazniejsze jest równo z nadkolami po obu stronach :D

robertdg - 15-08-2015, 19:54

se7en napisał/a:
Umyłem silnik, 180 barów daje rade... :mrgreen:
Raczej tylko na etykiecie ;-)

Podpórka maski całkiem całkiem ;-)

se7en - 15-08-2015, 20:20

robertdg napisał/a:
Raczej tylko na etykiecie


watpie, to stara przemysłowa maszyna (zaden karcher czy cos)
mialem kiedys karchera 140 bar, ale tym co dzis mylem, to dosłownie rece wyrywało jak oszalałe :lol:

robertdg napisał/a:

Podpórka maski całkiem całkiem


bo ten fabryczny precik poszedł na remont :mrgreen:
a dzieki tej podpórce moglem bardziej otworzyc maske by sie suszyło (wiecej słońca) :biggrin:

se7en - 17-08-2015, 17:33

Panowie, mam powazny problem, licze na waszą pomoc :roll:

mianowicie w tylnej belce jest za duzy luz (odkrylem podczas dokrecania koła gdy obracalem zawieche) w obu stron, kluczem dokrecam i koło lata do 0,5-1 cm w lewo i w prawo (wnioskuje ze na gumie tulei, jutro na kanale zobacze jak to lata, ale juz z góry wole zaczac szukac porzadniejszych tulei, czy ktos orientuje sie czy są i gdzie kupic 'pełne" tuleje?

http://allegro.pl/tuleja-...5556156040.html
http://allegro.pl/tuleja-...5607136022.html
http://allegro.pl/tuleja-...4857813719.html

żadne z tych nie są 'pełne' przez co obawiam sie ze znow bedzie 'luz' a to powinno byc sztywne przeciez...


w intercarsie maja NOK (taniej na allegro jest w linku wyzej)

https://www.motointegrato...nia-nok-j55001a



dla poprawności, ja kupilem 'febest' i chyba żałuje :-X

a moze problem jest w ułozeniu tulei?

( | ) - gdzie kreska w srodku, to układ gumy, w takiej sytuacji podczas ruszania i hamowania środkowa kreska (guma) pracowałoby do przodu i do tyłu (tak jest wlasni teraz przez co ma luz )
i może powinno byc tak?:
(---) - przy tym guma trzymala by w szytwnosci podczas ruszania i hamowania (lub tez cofania), nie szło by ją ruszyc, ale za to belka pracowałaby góra dół? moze tak byc?



ewentualnie ma ktos wymiary tulei w tym galancie? bo nie moge znaleśc, a tak sie zastanawiam czy z nowszej by podszedł...

http://poliuretany.olkusz...nt-vi-1szt.html

licze ze pomozecie.

se7en - 27-08-2015, 21:35



oto tak Galalncik pokonywał górskie sepertyny na wakacje :finga:
załadowany 5 osobami, i pełnym bagaznikiem :butthead:

jacek11 - 28-08-2015, 09:23

Tłumnik od spodu starty :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group