Nasze Miśki - 3 szt Giulian(t)y by se7en
se7en - 24-07-2015, 17:44
za to ze nic sie tu nie dzieje, nikt nie pisze... odpowiadacie WY!
płyną kilometry
mjsystem - 24-07-2015, 18:28
se7en napisał/a: |
za to ze nic sie tu nie dzieje, nikt nie pisze... odpowiadacie WY! | Krótko mówiąc, auto jeździ i się sprawuje?
mkm - 24-07-2015, 18:34
Licznik masz fajny
se7en - 24-07-2015, 19:15
mkm napisał/a: |
Licznik masz fajny
|
chciałes rzec przebieg?
mjsystem napisał/a: | Krótko mówiąc, auto jeździ i się sprawuje?
|
dokładnie, jak narazie od zrobienia zawiechy i alternatora nie mam co narzekac
zdarzył już holowac moją skode felicie
se7en - 13-08-2015, 20:33
Panowie, pierwsza awaria! pomózcie... ;(
padła zarówka kontrolki oleju
jutro sie biore za wymiane, mam nadzieje ze ogarne rozbieranie bez poradnika
po za tym zakupiłem dwa komputery bo slyszalem ze lubia padac
se7en - 14-08-2015, 16:23
to jednak nie zarówka
moze mi ktos kto ma E3 powiedziec jakie kontrolki sie zaswiecaja przy odpalaniu?
deejay - 14-08-2015, 17:35
se7en napisał/a: | padła zarówka kontrolki oleju |
Masz pewnośc na 100% , czy przypadkiem nie utlenił sie przewód od czujnika ciś oleju
se7en - 14-08-2015, 18:43
deejay napisał/a: | czy przypadkiem nie utlenił sie przewód od czujnika ciś oleju |
mozesz mnie naprowadzić gdzie sie on znajduje?
pewnosc mam 100% , podmienialem zarówki dzisiaj.
natomiast pewnosci nie mam czy tak ma byc czy nie , bo wydawało mi sie ze sie włączała kontrolka oleju przy odpalaniu, dlatego pytam
deejay - 14-08-2015, 20:57
Zajrzyj pod przedni zderzak po lewej stronie z przodu i zobaczysz filtr oleju , czujnik jest obok niego .
se7en - 15-08-2015, 15:35
deejay napisał/a: | Zajrzyj pod przedni zderzak po lewej stronie z przodu i zobaczysz filtr oleju , czujnik jest obok niego . |
miałeś racje.
wysuwa sie, jak znow wypadnie to go jakos mocno zapne.
dzieki wielkie.
a tu zdjecia i efekty pracy lub niepracy
tak, tak robie magiczne 20.000 przebiegu
a tak serio, jak podmiana zarówek nie pomogła to poczyscilem szybke
chciałbym poznac człowieka ktory był takim geniuszem, wymyślił niesamowitą prostote demontazu i montażu licznika, jeszcze sie z czyms takim nie spotkalem. szacun.
(wyjecie plastiku + licznika to dosłownie 1-2 minuty!)
Umyłem silnik, 180 barów daje rade... jest jak z fabryki, choc zdjecia nie oddają tego co na żywo
ps. najwazniejsze jest to, ze dzisiaj wk oncu sie wzialem za obrocenie zawieszenia, w końcu jest super, jezdzi jeszcze lepiej (te tylne z jednej strony wystarczyło) i co najwazniejsze jest równo z nadkolami po obu stronach
robertdg - 15-08-2015, 19:54
se7en napisał/a: | Umyłem silnik, 180 barów daje rade... | Raczej tylko na etykiecie
Podpórka maski całkiem całkiem
se7en - 15-08-2015, 20:20
robertdg napisał/a: | Raczej tylko na etykiecie |
watpie, to stara przemysłowa maszyna (zaden karcher czy cos)
mialem kiedys karchera 140 bar, ale tym co dzis mylem, to dosłownie rece wyrywało jak oszalałe
robertdg napisał/a: |
Podpórka maski całkiem całkiem
|
bo ten fabryczny precik poszedł na remont
a dzieki tej podpórce moglem bardziej otworzyc maske by sie suszyło (wiecej słońca)
se7en - 17-08-2015, 17:33
Panowie, mam powazny problem, licze na waszą pomoc
mianowicie w tylnej belce jest za duzy luz (odkrylem podczas dokrecania koła gdy obracalem zawieche) w obu stron, kluczem dokrecam i koło lata do 0,5-1 cm w lewo i w prawo (wnioskuje ze na gumie tulei, jutro na kanale zobacze jak to lata, ale juz z góry wole zaczac szukac porzadniejszych tulei, czy ktos orientuje sie czy są i gdzie kupic 'pełne" tuleje?
http://allegro.pl/tuleja-...5556156040.html
http://allegro.pl/tuleja-...5607136022.html
http://allegro.pl/tuleja-...4857813719.html
żadne z tych nie są 'pełne' przez co obawiam sie ze znow bedzie 'luz' a to powinno byc sztywne przeciez...
w intercarsie maja NOK (taniej na allegro jest w linku wyzej)
https://www.motointegrato...nia-nok-j55001a
dla poprawności, ja kupilem 'febest' i chyba żałuje
a moze problem jest w ułozeniu tulei?
( | ) - gdzie kreska w srodku, to układ gumy, w takiej sytuacji podczas ruszania i hamowania środkowa kreska (guma) pracowałoby do przodu i do tyłu (tak jest wlasni teraz przez co ma luz )
i może powinno byc tak?:
(---) - przy tym guma trzymala by w szytwnosci podczas ruszania i hamowania (lub tez cofania), nie szło by ją ruszyc, ale za to belka pracowałaby góra dół? moze tak byc?
ewentualnie ma ktos wymiary tulei w tym galancie? bo nie moge znaleśc, a tak sie zastanawiam czy z nowszej by podszedł...
http://poliuretany.olkusz...nt-vi-1szt.html
licze ze pomozecie.
se7en - 27-08-2015, 21:35
oto tak Galalncik pokonywał górskie sepertyny na wakacje
załadowany 5 osobami, i pełnym bagaznikiem
jacek11 - 28-08-2015, 09:23
Tłumnik od spodu starty
|
|
|