To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Znalezisko czyli...

Bizi78 - 13-01-2017, 10:21

W space starze też żadnych narzędzi nie potrzeba, tylko niestety nie ma V6 :wink: .
Jakby kogoś interesowało jak wymienić w foce mk1.
http://www.focusklubpolsk...ead.php?t=41994
Tylko dodam, że najlepiej dać jeszcze silikon na połączenie szyby i podszybia bo woda lubi sobie tamtędy wchodzić do wnętrza 8) .

jacek11 - 13-01-2017, 20:14

larelijux, spokojnie,podałem to tylko jako przykład :wink:
Sory, nie chciałem Cię urazić 8)

larelijux - 13-01-2017, 20:31

jacek11, nie ma problemu. Postaram się już nie narzekać, bo moje problemy z filtrem w sumie są niczym w porównaniu z modami planowanymi chociażby przez autora wątku :mrgreen:
mkm - 14-01-2017, 11:35

larelijux, gdybys nie napisał to nawet nie wiedziałbym, że Jacek miał kogos konkretnego na myśli :D

Z "drogą przez mękę" miałem na myśli awarie i niedomagania po swapie.
A to mocy brak, a to CE świeci, a to wolnych nie ma, a to się wentylator nie włącza, a to półoś wypada, a to sprzęgło rzęzi, a to wskaźnik nie działa, a to paska nie wymienisz, bo miejsca na dojście brakuje itd. itp... :roll:

mkm - 20-05-2017, 21:50

8)


mkm - 21-05-2017, 12:44

No to krótka relacja dla czytaczy. :D

Bardzo, ale to bardzo kusił Eclipse Fragu, ale po podliczeniu kosztów kupna, ściągnięcia do Krakowa i recyklingu resztek budżet trzeszczał na starcie.
4G63 na razie odpadło.
Skupiliśmy sie już tylko na 4G93 co sprowadzało się do poszukiwań całego gti.

Pierwszym dawcą miał być Colt z podkarpackiego - kompletny, ale po sporych przejściach.
Odrobinę zbyt długi proces decyzyjny i przeszedł koło nosa.

Po kilku miesiącach pojawił się ten - w jeszcze lepszej cenie.
Stan także agonalny, ale kompletność zadawalająca.

Tym razem obyło się bez zbędnej zwłoki.
Telefon, krótki wywiad i jedziemy.

Na miejscu zobaczyłem to:





W skali padlin: wysoka ósemka.

Colt przyjechał z Francji w 2007 roku.
U nas miał dwóch właścicieli w obrębie rodziny.
Kiedyś to auto musiało byc piekne... kiedyś.
Teraz się delikatnie zaniedbał:



Ciekawie ma obszyte fotele alcantarą połączoną z oryginałem - nie wiem czy uda się doczyścić i uratować, ale spróbuję.
Któryś z właścicieli musiał być audiofilem, bo sporo sprzętu było w aucie.
Teraz po tym wszystkim pozostały już tylko zdewastowane plastiki.
Jak nie dziura to kolor srebrny - pomysł może i dobry, ale wykonanie fatalne...

Silnik "po tuningu" - 150KM :mrgreen:
Założony stożek, który wyciął moc w górnym zakresie obrotów.
Ale pracuje ładnie, wkręca się ok, nie kopci.

Skrzynia dramat.
Fatalnie dobrane przełożenia (ponoc skrzynia z eclipse).
Podobno oryginalne skrzynie nie wytrzymują...


Dobrze, że wcześniejszy zderzak kiedyś się połamał, bo patrząc na progi domyślam się, któy pług tam wisiał.



Dobra folia i fachowe oklejenie szyb.



Ale z zewnątrz... no bieda...
Gwiazdorem tego egzemplarza jest dach. :biggrin:



Jest przekładaniec.



Na razie plan jest prosty - przeglądamy, picujemy, żeby nie straszył i na drogę niech się rozrusza, bo długo stało biedaczysko.
Potem bierzemy co się da i wkladamy do Znaleziska.
Reszta miała iść na żyletki, ale jak się tak bliżej przyglądnąłem... to wyrok jeszcze nie zapadł 8) .

W przyszłym tygodniu zamierzam poznać jego pełną przeszłość blacharską.
Wiele znaków wskazuje, że to bezwypadek.
Oprócz tony szpachli nie widać większych ingerencji blacharskich - co wskazuje, że naprawami zajmował się tylko malarz.
A to daje nadzieję, że nadwozie pod szpachlą może być w bardzo dobrym stanie...

wojtas - 21-05-2017, 18:50

Nie no, dach to przysłowiowa wisienka na torcie :mrgreen:
mkm - 21-05-2017, 19:00

To fakt :mrgreen: a przez telefon:
"Co tam się z tym dachem podziało?"
"A nie... nic... tam lakier się łuszczy"
:mrgreen:

wojtas - 21-05-2017, 19:09

Rozbawiłeś mnie do łez :mrgreen:
mkm - 21-05-2017, 19:28

wojtas, gdyby nie fakt, że brałem go za 1500 z przeglądem i ubezpieczeniem do końca roku, to może bym się w jakieś dyskusje wdawał :D Zwłaszcza przy skrzyni biegów i podkręceniu komputera :mrgreen: ale ponieważ sprzedający bardzo miły, aczkolwiek mocno zirytowany i zmęczony dzwoniącymi ( telefon mu się urywał od "łowców - fachowców" - co jeden to lepszy - większość "Panie do sportu") to po prostu przestałem się interesować co mówił :D
Ale jakby miał więcej Coltów na sprzedaż to mógłbym napisać, że polecam sprzedającego :mrgreen:

wojtas - 21-05-2017, 19:38

Byłem w podobnej sytuacji, zeszłego lata jak kupowałem granatową Sigmę, liczył się tylko silnik.

Trzymam kciuki by i w Twoim przypadku silnik był najmniej umęczoną częścią. :wink:

KamilZ - 21-05-2017, 19:45

Na coltmania.pl chłopaki za długo się zastanawiali nad kupnem ;-) za takie pieniądze to bardzo dobry zakup :D
mkm - 21-05-2017, 20:15

Silnik sprawia dobre wrażenie.
Nie sprawdziłem możliwości ze względu na nalewki na przodzie, ale trójkę dokręcił do odcinki bez problemów, a to już grubo ponad limity autostradowe.

Pod górę nie puchnie, temperaturę trzyma, obroty ma stałe, nie ma wycieków.
Teraz dostanie świece, nowy olej, przeglądnie się kabelki i powinno być cacy.

Hugo - 21-05-2017, 20:34

Oryginalny elektryczny szyberdach? :shock:
mkm - 21-05-2017, 21:55

Hugo, w dodatku sprawny 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group