To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Elegance w Sporcie 00'

Owczar - 20-10-2015, 10:34

U mnie ciągły mam jakieś 7cm od przeszkody, ale i tak wolę kamerę :)
eremita - 20-10-2015, 12:47

Owczar napisał/a:
U mnie ciągły mam jakieś 7cm od przeszkody, ale i tak wolę kamerę :)


No 7cm tak to można :) Na kamerę bym się skusił zwłaszcza na przód co by pokazywała ile ma zderzak do krawężnika :D

Owczar - 20-10-2015, 14:48

Jak widać lexus mógł :) ale 1 OEM czujnik kosztuje 500zł :D
A na samym przodzie jest ich 6 jeśli dobrze pamiętam.

Tomi89 - 20-10-2015, 16:40

Taka kamerka na przód byłaby super, już zdarzyło mi się po wymianie zderzaka zaczepic przodem o krawężnik i przy wyjeżdżaniu na szczęście w porę się zatrzymałem odgialem do góry lekko dół zderzaka aż wyskoczył zza krawężnika i się jakoś udało bez strat i pęknięć.
Teraz wszędzie gdzie widzę krawężnik wjezdzam tyłem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tomi89 - 08-11-2015, 16:20

Wymieniony przegub zewnętrzny z lewej strony z uwagi na stuki/strzelanie przy manewrach, po wymianie nadal to samo choć trochę ciszej i ujawnia się po jednym obrocie kierownica. Miał ktoś podobnie? Może przyczyna leży w innej części?
tomasek - 08-11-2015, 18:14

Tomi a może strony pomyliłeś :wink:
Tomi89 - 08-11-2015, 18:49

Nieee :) na 100% było z lewej strony :)
deejay - 08-11-2015, 19:05

Tomi89 napisał/a:
Wymieniony przegub zewnętrzny z lewej strony z uwagi na stuki/strzelanie przy manewrach, po wymianie nadal to samo choć trochę ciszej i ujawnia się po jednym obrocie kierownica. Miał ktoś podobnie? Może przyczyna leży w innej części?


Czy stuk jest na postoju kręcąc kierownicą ?

Tomi89 - 08-11-2015, 19:29

Tak ale przy małej prędkości przy wykrecaniu itp jest to samo.
Tomi89 - 09-11-2015, 20:40

deejay masz jakąś inną diagnozę?
W tym tygodniu w wolnej chwili wybiorę się jeszcze raz do mechanika albo na stację diagnostyczna niech przetrzepia całe zawieszenie i układ kierowniczy, bo trochę boję się tak jeździć żeby się coś nie urwalo..

Tomi89 - 12-11-2015, 19:23

Odwiedziłem dzisiaj SKP mechaniory stwierdzili że te stuki powoduje któryś sworzeń wahacza z lewej strony, no i tu zagadka, nie wiadomo ktory bo wszystko jest sztywne i nie ma luzow.
Jest jakaś możliwość żeby to sprawdzić w inny sposób?
Jeden powiedział żeby strzykawka wstrzyknac trochę oleju w stworznie z tym że albo trafię w ten co stuka albo nie, jak Wy to widzicie?

Owczar - 12-11-2015, 19:54

Strzykawka na stuki nie pomoże. Najlepiej wypiac sworzeń ze zwrotnicy chociaż i tak pewnie stuka sworzeń banana.
Tomi89 - 12-11-2015, 20:26

No właśnie tego nie wiem ktory, czy pozostaje demontowac wszystko i sprawdzać bo raczej nie będę wymieniał po kolei wszystkich aż trafię.
deejay - 12-11-2015, 20:58

Tomi89 napisał/a:
Tak ale przy małej prędkości przy wykrecaniu itp jest to samo.


Moim zdaniem poluzowana jest rama podsilnikowa ( tzw.Sanki ) . Najlepiej i w miarę możliwości dociągnij śruby kluczem dynamometrycznym .

Tomi89 - 29-12-2015, 20:49

Wracając do tematu wszystkie gumki zostały psiukniete towotem w szpraju i stukanie ustalo... na razie, także któryś sworzen, zacznie stukać znowu to zdiagnozuje dokładnie i wleci nowy.
Poza tym z prawej strony wymieniłem nadkole wewnętrzne jutro wjedzie z lewej bo nie starczyło dzisiaj czasu, kilka srubek się zerwalo podczas wymiany :evil:
Zima coraz bliżej i po Nowym roku autko jedzie do elektryka bo Webasto zaczęło szwankowac, strasznie wyje po włączeniu i po 10 sec się wyłącza :evil:
W styczniu jestem umówiony z ludźmi którzy mi pognietli drzwi i błotnik i jedziemy do warsztatu na wycenę zniszczeń i roboty, w końcu będzie znowu cacany :twisted:

Z nowości nic więcej tylko lac i jeździć :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group