To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Zabawa w blacharza z Galantem 2.0 1998r.

Danpol - 04-09-2016, 10:49

I jak na dzień dzisiejszy sprawuje się Galant? :) Trafiłem tu poprzez film (https://www.youtube.com/watch?v=anvbZppA5-I) więc domyślam się, że w porządku :D
pawełeł - 04-09-2016, 14:49

Danpol, Tak, galancik ma się dobrze, nie zawodzi, i czeka na zderzak od Sport Edition oraz spoiler :)
pawełeł - 26-10-2016, 00:53

Cześć, dawno tu mnie nie było, pomyślałem że wypadało by coś uaktualnić :) Galancik żyje sprawuje się bardzo dobrze, ostatnio był malutki problem ze spalaniem ale jak się okazało przez wakacje tak jakoś zrobiła mi się ciężka noga :P , więc wszystko w normie.

Eksploatacja:
Olej - Mobil Super 2000 10W-40
Filtr powietrza, kabinowy, paliwa - filtron
Filtr od instalacji gazowej
Ustalona geometria kół

Kosmetyka:
Felgi od Sport Edition 17, opony Pirelli 215/45 r17 P7000

[/URL]


Okazyjnie udało mi się kupić zderzak od Sport Edition



Spoiler
Progi
Listwa klapy (wszystko czeka na lakierowanie)
Wygłuszenie przednich drzwi maty, stp i gąbka





Ledy na podświetleniu tablicy



Felgi 15 cali na zimę (chyba od elegance?) opony hankook


Odkąd Galant został postawiony (początek Grudnia) na koła zrobił 18000 km, niedługo będzie rok od reanimacji :P
Póki co najbardziej jestem zadowolony z felg, auto prowadzi się teraz w zakrętach genialnie, wcześniej na 14 cali jechało się nim jak dostawczakiem, bardzo mocno się przechylał, serce w gardle kilka razy miałem, natomiast teraz nie ma problemu, auto zawsze ma spory margines do wykorzystania i to było to co mnie najbardziej uderzyło, na opony z dużym profilem już nigdy się nie przesiądę... Jakby tak jeszcze utwardzić i obniżyć to by była bajka, nie mogę być szybki na prostej? To chociaż na zakrętach bym był :mrgreen:


Co chciałbym zrobić:
Rozrząd, wg karty serwisowej czas najwyższy
Lewy kielich
Zmodyfikować audio
Obniżyć lekko
Może jeszcze zmiana hamulców na dwu tłoczkowe :D

Póki co Galant wygląda następująco:







Sądzę że silnik i skrzynia dopiero się dotarły :biggrin: próba zrobienia setki zakończyła się w 9.7 sekund zgodnie a nawet minimalnie lepiej niż fabryka ;)
Czy miał ktoś problem z hamulcami? Na dziurach pukają a po naciśnięciu lekko hamulca dźwięk zanika, wydaje mi się że to wina klocków, po prostu nie mają żadnej okładziny od strony tłoczka, podejrzewam jeszcze blaszki, ew. prowadnice zacisku?
Klocki wymieniam na dniach kupiłem TRW ale dali mi za duże, zwróciłem czekam na inne.

Hugo - 26-10-2016, 07:58

Świetne mody (wygłuszenie, felgi i przedni zderzak). Jak zamontujesz zderzak to będzie miodzio i każdy się za nim obejrzy.
pawełeł napisał/a:
Czy miał ktoś problem z hamulcami? Na dziurach pukają a po naciśnięciu lekko hamulca dźwięk zanika,
Na 99% wybite gnizda prowadnic zacisków w jarzmach. Wywal te hamulce od motoroweru i montuj jednotłoczkowe zaciski od Gala po II lifcie i tarcze 276/26 mm.
pawełeł - 26-10-2016, 14:08

Hugo, dzięki, jeżeli gniazda się wybiły to rzeczywiście nie ma po co się pakować dalej w te hamulce, z tego co się pytałem, to mógłbym dostać obie zwrotnice dość tanio bo już parę części kupiłem, chyba przyspieszę te plany wymiany hamulców :)
Marcino - 26-10-2016, 16:27

Zderzak to by mi spasił w tym, ciemnym kolorze....:)
pawełeł - 26-10-2016, 20:52

Marcino, to prawda, jeden z najładniejszych dostępnych do galanta lakierów, chętnie bym przygarnął takiego ;) ale jest czerwony, to musi zostać
pawełeł - 27-10-2016, 21:21

No i się udało, stukanie ustało po wymianie klocków i blaszek :D ale to tylko odroczenie wyroku, teraz męczy skrzypienie deski z lewej strony przy słupku, jak się przytrzyma ręką dźwięk ustaje, więc muszę dokręcić którąś ze śrubek od deski.
Hugo - 27-10-2016, 21:57

pawełeł napisał/a:
męczy skrzypienie deski z lewej strony przy słupku, jak się przytrzyma ręką dźwięk ustaje, więc muszę dokręcić którąś ze śrubek od deski.
Problem znany w tym modelu. Musisz wyjąć lewą kratkę nawiewu i znajdującą się pod nią śrubkę mocującą deskę rozdzielczą poluzować i ponownie dokręcić.
pawełeł - 27-10-2016, 23:01

Hugo, rozumiem, dzięki za pomoc
pawełeł - 16-06-2017, 00:33

Czas na zmiany ;)
pawełeł - 16-06-2017, 01:27

Witam ponownie :D

Sporo czasu minęło, ale nie poszło to na marne bo zrealizowałem kilka punktów ze swojego planu, można powiedzieć że udało mi się zrobić galanta takiego jakiego chciałem od początku ;) z zewnątrz chciałbym polakierować felgi od SE na grafit i zostawić srebrny rant, oraz wyprostować je ponieważ prawie pół obwodu koła mam zapełnione przez odważniki :lol:

Generalnie:
-zrobienie Car Audio, przód+subwoofer
-trochę zabawy z rudą pod akumulatorem
-montaż zderzaka od Sport Edition
-progów od wersji Avance
-nakładki klapy żeby inni wiedzieli że jadę Galantem :D
-spoilera, tego niższego chyba z niemieckich salonów
-lakierowanie i zabezpieczenie błotników, nie wiem jak to możliwe bo widzieliście jak moje auto wyglądało, ale mam wciąż oryginalne błotniki :D
-montaż zawieszenia na przód Eibach pro kit oraz KYB Ultra SR, tył nivomaty z kombi
-przy okazji 17 od SE dostały nowe opony, Hankook ventus prime 2, 215/50 stare stare pirelli miały już 16 lat... :axe: dopiero przy wymianie zimówek to zobaczyłem, na szczęście długo nie były na aucie, były wyząbkowane z tyłu i strasznie głośne, teraz jest świetnie, cicho i nie tak twardo wcześniej były 215/45



No ale zacznę od początku jak to wyglądało, w styczniu zrobiłem porządek z audio, wleciał subwoofer Audio System 400W RMS, głośniki na przód Audio System M165, Wzmacniacz Alpine 3555, czarna seria ;) Radio zostało a w pogotowiu został podłączony kondensator 1F Dietz, poprawiłem wygłuszenie drzwi :D miało być car audio na dwóch piecykach bo czekał jeszcze Alpine 3544 ale już mi zabrakło kasy więc zostało tylko 3555, ale być może niedługo wpadnie drugi bo mam za mało mocy na subwooferze :biggrin: niestety przy montażu radia prawdopodobnie uwaliłem masę bo kabel sygnałowy nie zmieścił się i oparł na wzmocnieniu deski :/ teraz słyszę alternator na włączonym radiu, no ale trudno, to się wyklepie a ja kupię kable ścięte tak pod kątem 90 stopni żeby było kolanko wtedy zmieści się przed wzmocnieniem ;)

poprawki wygłuszenia i montaż głośników i dystansów:



montaż reszty systemu:




ruda znów dała o sobie znać:





teraz przejdźmy do ciekawszych rzeczy, karoseria:






tu są nivomaty i ori przód




wymiana zawieszenia na eibach pro kit+KYB Ultra SR





No to teraz tak ogólnie jak było a jak jest :D no wydaje mi się że modyfikacje na plus :mrgreen:






a tu już chyba ostatnie zdjęcia przed przemianą ;)



No i czas na stan obecny:

szkolne bawarki i galant :D






Galant na urlopie ;)


Galant wśród "swoich" ;)


tu na zlocie JDM Poznań:



No i na zakończenie:



A dlaczego pomimo tylu modyfikacji mnie nie było na Mitsumaniakach? 4 technikum, studniówka, egzaminy zawodowe, maturka, ale pomimo przeciwności nie mogłem wytrzymać i skrupulatnie zmieniałem wizerunek mojego Galanta :D za to często pojawiałem się na Galant Crew :D cóż siedzę kolejną godzinę nad tym postem, czy to normalne? :shock: pozostawiam Wam do oceny moją pracę ;) na niektórych zdjęciach gal jest klapniety na prawą stronę dlatego że wylał mi się całkowicie prawy nivomat

larelijux - 16-06-2017, 12:15

O, mój Gal się załapał na fotce :wink:
pawełeł - 16-06-2017, 15:37

larelijux, no nie mogło być inaczej, mam nadzieję że oprawka dobrze się sprawuje :D
larelijux - 16-06-2017, 20:20

No nie powiem, uratowałeś mnie od prawdopodobnego mandatu i kosztu kupna nowej oprawki - do Wrocławia ze zlotu dojechałem ze świecącym światłem, drugiego dnia już nie działało i musiałem wsadzić tą od Ciebie - działa jak nowa :)

Swoją drogą - musimy jakiegoś spota kiedyś zrobić, dolnośląskie leży pod tym względem, 2 lipca jest duży spot "pod milą", możesz znaleźć na fejsie, ja tam będę :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group