To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - "Whoomp!!! There it is!" czyli Brzydal

Owczar - 21-01-2016, 13:34

Powinien zgasnac po 3 cyklach rozgrzania silnika. Jeśli nie zgasł tzn ze ma nadal problem. Odczytaj profilaktycznie błąd. Może to przez złą mieszankę LPG.
sveno - 21-01-2016, 17:42

Czy w aucie po drugim lifcie też wymrugam błąd? Czy tylko komp pod OBD?
robertdg - 21-01-2016, 17:56

sveno napisał/a:
Czy w aucie po drugim lifcie też wymrugam błąd? Czy tylko komp pod OBD?
Do silnika tylko OBD, wymrugać sobie możesz pozostałe sterowniki
Owczar - 21-01-2016, 20:36

Miałeś błąd grzałki czy sondy ogólnie?
sveno - 21-01-2016, 20:44

Owczar napisał/a:

Miałeś błąd grzałki czy sondy ogólnie?
sam nie wiem, gazownik powiedział że grzałka, Leszek zmierzył tylko rezystancje na kablach grzałki. Jutro mu zrobię reset i naukę obrotów bo coś dziwnie obroty nie chcę spadać poniżej 1000rpm nawet po dłuższej trasie. Dzisiaj zauważyłem, że przednie lewe nadkole odpięło się od zderzaka... mam pomału serdecznie dość tego auta.
Owczar - 21-01-2016, 21:24

Błąd grzałki powinien zgasnac od razu z tego co pamiętam. Spróbuj resetu i zobacz czy powróci błąd.
sveno - 24-01-2016, 14:50

Reset pomógł, CE zgasł, obroty wróciły do normy, ale... (przecież to chyba normalne, że w tym aucie nigdy nie jest tak, że wszystko jest sprawne)
w czasie nauki obrotów usłyszałem popiskiwanie spod maski, o ile dobrze słyszę to zaciera się jakieś łożysko w pompie wspomagania. Ja oszaleję :evil:

Czy wymiana tego ustrojstwa jest skomplikowana? Jak wygląda odpowietrzenie układu po wymianie pompy ?

Owczar - 24-01-2016, 15:15

Jesteś pewien ze to wspomaganie? A może napinacz paska wieloklinowego? Pompa wspomagania jest dość trwała.
sveno - 24-01-2016, 15:35

Owczar, możliwe. Jak to zdiagnozować?
Owczar - 24-01-2016, 15:56

Zdjąć pasek i wymacac czy ma luz. Nie wiem czy nie mylę z dieslem ale śmiga to na jednym pasku? Plus osobno klima.
deejay - 24-01-2016, 16:13

sveno napisał/a:
o ile dobrze słyszę to zaciera się jakieś łożysko w pompie wspomagania. Ja oszaleję :evil:


Tam nie ma "Łożyska"
Po drugie psiknij np Plakiem itp. na paski , jesli dzwięk ustąpi to hałas pochodzi od pasków .

sveno - 24-01-2016, 17:02

Owczar napisał/a:
Nie wiem czy nie mylę z dieslem ale śmiga to na jednym pasku? Plus osobno klima.
wspomaganie i klima na jednym, alternator na drugim.

deejay, to raczej nie paski bo popiskiwanie jest ciągłe, bez znaczenia na temperaturę silnika i obciążenie.

Owczar - 24-01-2016, 17:24

To spróbuj zdjąć pasek od alternatora i zobacz czy będzie nadal halasowalo.
sveno - 29-01-2016, 19:49

deejay napisał/a:
Po drugie psiknij np Plakiem itp. na paski , jesli dzwięk ustąpi to hałas pochodzi od pasków .
:notworthy:

Strzał w dziesiątkę!!!
Niech Ci Matka Boska Bezołowiowa w taniej benzynie wynagrodzi dobry człowieku, ja tu już chciałem wymieniać pompę wspomagania, a tu proszę, psik psik na pasek tejże pompy i cisza jak makiem zasiał. Leci ''pomógł" a na Zlocie pijemy flaszkę.

Pytanie: naciągnąć drania trochę czy wymieniać?

PS: silniczek przez parę sekund po pryśnięciu paska plakiem pracował bezszelestnie :shock: poważnie.

sveno - 29-01-2016, 19:52

a tak poza:
deejay napisał/a:
Tam nie ma "Łożyska"

teee panie mechanior, a nie uczyli, że łożyska to nie tylko kulkowe? O ślizgowych słyszał? Je też można zatrzeć :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group