To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - superb 3.6 4x4 dsg - by Custom

deejay - 28-03-2016, 20:04

custom napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=WA2VG-yBd-0


:twisted: :wink:

eremita - 28-03-2016, 21:51

custom napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=WA2VG-yBd-0


To nie kura to raczej struś pędziwiatr :mrgreen:

Olivia - 30-03-2016, 17:20

Fantastyczny silnik. Szczególnie podoba mi się duża pojemność :) Szkoda że teraz nastała moda na silniki w autach które są mniejsze od mojego silnika w motocyklu :wink:

custom, wiesz może jaki jest przewidywany przez producenta resurs tego silnika do wymiany / remontu, jednostki napędowej ?

Faktycznie, świetnie wygląda na prędkościomierzu przyspieszenie :twisted:

gzesiolek - 31-03-2016, 13:43

Cudna maszyna... Nawet to, że to skoda można jej wybaczyć, gdy widzisz jak ładnie się odpycha...

Co do felg, ja ostatnio choruje na brązowy metalik do białego...
Szkoda mi ori grafitowych felg 19 Mazdy, ale 17stki na zime chyba spróbuję przemalować...
Zobaczymy jak wyjdzie...
A białe auto ze złotymi felgami to jednoznacznie mi się z szejkami kojarzy ;)

mjsystem - 31-03-2016, 14:24

custom napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=WA2VG-yBd-0

custom napisał/a:
kilka tłustych fur zaliczonych
Szacun panie, wymiata :wink:
mkm - 31-03-2016, 20:30

custom napisał/a:
kilka tłustych fur zaliczonych :D

To teraz się bierz za te szczupłe i wysportowane :P :D

Morfi - 03-04-2016, 22:41

Piękna Skodzia z fajnym silnikiem, taki cichy niszczyciel :P
Ja mam małolitrażowe z turbo , bo np. vectry 2.8T były zajechane skasowane lub kombinowane.

Powodzenia w modach, mi się biały kolor niepodoba bo taki jest w służbówkach, mam wstręt i tyle :P
Po twoich m.in opiniach na temat Nexen-ów kupiłem je, jeszcze nie testowane :)

londolut - 04-04-2016, 19:09

custom napisał/a:
foto może z lepszej perspektywy
Mam podobny zestaw u siebie w Acco ;)
custom - 06-04-2016, 10:19

update

ale najpierw odp
Olivia napisał/a:
custom, wiesz może jaki jest przewidywany przez producenta resurs tego silnika do wymiany / remontu, jednostki napędowej ?


brak info ma kolegów w serwisach vw/audi i tez nie mają wiedzy ale powinna wytrzymać około 500tys
ta jednostka jężdzi w panamera /Q7 / touareg /
wiem tylko żę serwisowo przewidziana na większe przebiegi :D

co do lakierowania zobaczę - natomiast coraz bardziej podobają mi się te felgi - choć mam takie jedne na oku.

dzięki wszystkim za opinie :D

update
wymieniłem olej w tylnym dyfrze - olej ( zamiennik oem ) - dyfer ucichł o połowę ale olej zlany był czarno brązową zupę - śmierdziało niemiłosiernie z 2 godz.
sprawdzę jeszcze kilka innych potencjalnych rozwiązań ;)

następnie
w sobotę wymieniłem górny napinacz rozrządu - czasami było coś słychać rano a poprzedni właściciel coś też tam zgłaszał.
nowy napinacz


miejsce gdzie znajduje się napinacz ( za silnikiem od strony ściany grodziowej )


moczenie nowego napinacza w oleju ( pozbycie się powietrza z napinacza )


wymiana napinacza - skoda chce 280 pln - wymiana 20min
silnik zimny nie odpalony nie ruszamy skrzynią itp
odkręcamy rurę karbowaną dolotu
poniżej mamy napinacz na klucz 27mm
sprawdzamy czy nie trzeba przesunąć opasek od przewodów nagrzewnicy
podkładamy jakąś szmatkę żeby olej nie wylał się nam po silniku.
odkręcamy napinacz
wyławiamy nowy napinacz z oleju ( najlepiej żeby poleżała nim chwilę kikukrotnie ściskamy go aż do braku bąbelków powietrza )
dokręcamy napinacz 40nm
składamy to co rozebraliśmy
odpalamy ( może pohałasować około 5 sek - u mnie były może 2 sek ;) )
zostawiamy samochód na biegu jałowym
przeprowadzamy jazdę testowa
stary napinacz -sprawdzony nie zacinał się itp



efekt wymiany napinacza
jest toatalna cisza od strony napędu rozrządu
mam wrażenie stabilniejszej pracy silnika ( może inne napięcie łąćucha albo czujnik spalania stukowego nie robi zamieszania )

z wymiany jestem zadowolony tym bardziej że cena napinacza dość niska :D

powoli przymierzam się do car audio ;) podkreślę budżetowym


zestaw będzie na początek przód odseparowany pod radiem
tył wzmacniacz +głośnik subwoofer ( prawdopodobnie re audio ) 25cm/10" wpasowany w tylny prawy boczek w bagażniku
czy będę zmieniał głośniki z tyłu jeszcze zobaczę -na pewno będą wygłuszone tylne drzwi

wstępny setup

panele mdf
wygłuszenie - maty silnet coat + hollywood / gms plus albo pianka gms 02 albo filc na tapicerkę drzwi.
wzmacniacz na tył jakaś 2 kanałówka z tych dobrych czasów np alpine z seri v12 etc lub coś rozwojowego u-dimention jr. zobaczymy co wpadnie
subwoofer - re audio / rockfordfosgate / focal / gladen m10

mam mały problem z wyborem głośników na przód
w kolejności
AUDIO SYSTEM M165 -
u-Dimension EL COMP 6
MOREL MAXIMO 6.2
Gladen Alpha 165
Audison apk 165 -
Focal Auditor R-165S2

kolejność nie przypadkowa


macie jakieś opinie? ;)

Galancior94 - 06-04-2016, 11:30

A myślałeś może nad hifonics, albo mb quart? Ja mam na tych głośnikach audio w bmw zrobione i gra na prawde dobrze ;)
Co do firm głośników które Ty wymieniłeś, niestety nie pomogę

Dario1986 - 06-04-2016, 12:36

Polecam artykuł

http://www.strefacaraudio...zego-samochodu/

custom - 07-04-2016, 11:06

dzięki za odp

pożyjemy zobaczymy

wczoraj wpadłem na pomysł 3 way :P - stay tuned :D

custom - 07-04-2016, 11:08

Cytat:

A myślałeś może nad hifonics, albo mb quart? Ja mam na tych głośnikach audio w bmw zrobione i gra na prawde dobrze


myślałem nad mb quart ale mało opinii a jak są to w marce bmw
mb quart qm165 - fajnie bo ma tweeter przygotowany pod vag grup

Dario1986 - 07-04-2016, 11:30

w 3 drogach fajnie by było upchnąć 20cm w boczek drzwi to i sub nie będzie potrzebny :)
mjsystem - 07-04-2016, 13:42

Dario1986 napisał/a:
w 3 drogach fajnie by było upchnąć 20cm w boczek drzwi to i sub nie będzie potrzebny
Ale wtedy drzwi muszą być pancerne :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group