To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Kassia - Mitsubishi Eclipse 3.0V6 2000r.

Kassia - 11-07-2017, 19:56

hmm... w sumie może masz racje, to dokupie drugi jak bede odbierać chlodnice i już :)
mkm - 11-07-2017, 20:49

Drugi raz skasują za zbieżność - teraz drugiego za friko przecież nie wymienią :wink:
Ziemba. - 12-07-2017, 16:51

Trochę źle się wyraziłem :p
Kassia - 17-07-2017, 20:12

Chlodnica klimy zakupiona, 2 drązki kierownicze też.
Wracając do auta z pieniażkami na te rzeczy zauważylam plame z płynu pod autem. Kapie na wysokości chlodnicy...

Czasami mam wrażenie że to auto chce mnie wykończyć psychicznie i finansowo^^
Jutro rano jedzie do mechanika to zobaczymy co sie da i co trzeba bedzie z tym zrobić.

Kassia - 20-07-2017, 17:23

Mysza odebrana dzisiaj, klima chłodzi. Za tydzien albo 2 mam wpaść na kontrole czy wszystko gra :) Troche mnie to kosztowało, ale mam nadzieje że sie opłacalo :P
Kassia - 09-08-2017, 08:46

Wczoraj zawiozłam Myszaczka na wymiane drążków kierowniczych. Po zabiegu było oczywiscie ustawienie zbieżności.
Wpadło coś takiego:


Oprócz tego kontrola klimy i sprawdzenie błędów.


Generalnie mechanik mi powiedział coś takiego:
"na pewno jest problem z sondą lambda, co może być spowodowane jej mechanicznym uszkodzeniem lub uszkodzeniem instalacji elektrycznej. Oczywiście może to być przyczyną nierównej pracy ale tego nie jestem pewien w 100% ponieważ instalacja elektryczna w Twoim samochodzie została dosyć boleśnie potraktowana przez ludzi którzy montowali i demontowali LPG. Błędem sprawności katalizatora P0421 raczej bym się nie przejmował, bo najprawdopodobniej pojawia się on przez błędny odczyt ww. sondy."

Tak więc w najbliższym czasie będe starała sie to ogarnąć tylko musze chwile dychnąć, bo to auto chce mnie wykonczyć :P

Hugo - 09-08-2017, 12:14

Mechanik dobrze prawi.
areksz121 - 11-08-2017, 21:25

Nie obserwuję wątku na bieżąco, ale jak to jest z nierówną pracą? Przede wszystkim na wolnych obrotach kuleje? Jeśli tak to najprędzej sprawdzić rurę pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą i ew nieszczelności w dolocie (np pozostałości po nawiertkach LPG jeśli była sekwencja) Każde lewe powietrze będzie miało wpływ na pracę silnika po pierwsze na wolnych obrotach, jak i w czasie jazdy potem błędy mieszanki itd. Prosty przykład z pompowaniem pedałem hamulca; układ z przepływomierzem sprawia, że silnik nieco zatrzęsie, a z MAP sensorem po prostu podbija obroty. Przetestowane.
Kassia - 23-08-2017, 17:39

areksz121, z nienacka zaczeło telepać silnikiem na wolnych obrotach, trwało to z tydzien i jak nagle przyszło tak ustąpiło. Nie wiem co sie stało, ale silnik pracuje normalnie na ten moment już od jakiegoś czasu^^

A tak w ogole to po wymianie drążków od razu inne auto, dużo lepiej sie prowadzi niż wczesniej :)

Kassia - 05-09-2017, 09:13

Myszka przeszła w piątek wymiane filtru i oleju, możemy dalej razem śmigać :)




mouseman - 05-09-2017, 12:05

Cytat:

Wczoraj zawiozłam Myszaczka
Cytat:
Myszka przeszła w piątek
Lubie to ! :twisted:
Kassia - 11-09-2017, 10:00
Temat postu: słit focia Myszki
troche opłukane wczoraj, pewnie ostatni raz przed zimą :P


Olivia - 12-09-2017, 13:50

Musisz wyszukać drogę na której jest dużo błota i pojeździć tam wielokrotnie aby na podwoziu i progach powstała gruba skorupa. To będzie naturalna ochrona na zimę przed solą i tego typu podobnymi rzeczami :wink: Na dodatek zaoszczędzisz na częściach bo dzięki błotu i jego możliwościami absorpcji wody, ciężar spowoduje obniżenie auta, a stąd już blisko do wchodzenia w ostre zakręty bez przechyłu nadwozia :)
Kassia - 12-09-2017, 15:50

Nie wiem jakie metody konserwacji i napraw Ty stosujesz, ale ja jednak wole tradycyjne^^
Auto jest już umówione na konserwacje, teraz tylko czekam aż nadejdzie jego kolej. A obniżać nie zamierzam.

Marcino - 12-09-2017, 17:17

Jak dbasz tak masz a tu dobrze to wygląda dbaj dalej jak trzeba


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group