Nasze Mi¶ki - Czarny TURBOLOT-O1T
Pawel1988 - 28-06-2017, 12:14
Dmuchawka jest zacna. Jak stałem za samochodem to wiatr muszę powiedzieć był duży choć nie mam porównania .
Bzyk_R1 - 28-06-2017, 12:22
Bizi78 napisał/a: | A chociaż jak±¶ dmuchawę z przodu ta hamownia posiada |
Rafał...no nie żartuj wszystkie Turbiaki z forum się tam hamuj± a Ty pytasz. Maj± dmuchawkę, AFR w wydechu, czujnik doładowania w kolektorze, czujnik temperatury powietrza. Ogólnie to ogarniaj± Mi¶ki
Bizi78 - 28-06-2017, 12:30
Bzyk_R1 napisał/a: | wszystkie Turbiaki z forum się tam hamuj± a Ty pytasz. |
Bo nie widać, a taki jak na dole się nie liczy .
Bzyk_R1 - 28-06-2017, 12:35
U Stasia jest uchwycona jak hamował. Może być?
Bizi78 - 28-06-2017, 12:41
Bzyk_R1 napisał/a: | U Stasia jest uchwycona jak hamował. Może być? |
Jaki¶ cień wyszedł na fotce ale może być .
Pawel1988 - 28-06-2017, 20:25
No tak tak na szybko dla zainteresowanych jutro wstawię wykresy i opiszę szczegółowo wszystko bo jest co. Seria 210/301 chip 262/370 😁😁😁😁😁 Ra-kie-ta !!! + procedura startu 😁😁😁
Fragu - 28-06-2017, 20:31
Ile $ za wszystko?
Bzyk_R1 - 28-06-2017, 20:53
Co tu dużo pisać, ¶wietny samochód, wła¶ciciel PRZEmaniak więc jest i wynik ! Gratuluję i dziękuję za procedurę startu No to teraz trzeba gdzie¶ stan±ć na kresce
Pawel1988 - 29-06-2017, 17:09
Fragu napisał/a: | Ile $ za wszystko? |
1500zl
W@sio - 29-06-2017, 19:48
Ładny wynik Pawle
ledziu - 29-06-2017, 20:55
Cytat: | + procedura startu 😁😁😁 |
Uważaj z t± procedurk± bo kusi a potem kosztuje
Pawel1988 - 30-06-2017, 11:48
Hmm od czego by tu zacz±ć.. Na pocz±tku podziękowania dla W@sia. Nie wiem czy wiesz ale to po rozmowach z Tob± (że tylny tłumik go trzyma itp) padła decyzja o zmianie całego wydechu a co za tym idzie tak dobrego wyniku w serii DZIĘKI.
Wykres przed chipem
Oczywi¶cie nie obyło się bez komplikacji. Pierwsze co ¶wiece nie dały do końca rady ( W miarę nowe ale jak to powiedział P. Bogu¶ - tak dmucha że iskre zdmuchuje) więc lada moment wpadaj± z Evo 0.7mm. I jeżeli by kto¶ się wybierał to tylko te ¶wiece i jeszcze raz podkre¶lę koniecznie pompa paliwa i wywalenie katów.
Po 2 okazało się że mam nieprogramowalny sterownik(sa dwa rodzaje) ale od 2 miesięcy maj± sprzęt do tego. Dobrze że nie pojechałem w styczniu jak chciałem bo by nic nie zrobił. Same zgranie oprogramowania 2,5h.
Zmiana oprogramowania i jedziemy ..
Wychodzi 235km i jaki¶ tam moment okazuje się że lekko przytarta gruszka. Więc P. Bogu¶ wsadza magiczna reke kolejny pomiar i 272KM i 395Nm . Ale tak nie zostało. Udało sie rozruszać gruszkę i finalnie jest:
Generalnie gruszka do wymiany, więc też wpadnie nowa.
Ogólnie mega pozytywnie a P. Bogu¶ super ogarnięty w temacie , nie było że się nie da że co¶ tam tylko zaraz tam pogrzebal, co¶ naprawił i jazda więc serdecznie POLECAM.
Powiedział że jak co¶ to zawsze można dzwonić pytać, a nawet podjechać i zrobić to z nim.
Jak ogarnę ¶wiece i gruszkę to przyjdzie czas na strojenie LPG. Prawdopodobnie będę to robić u kolegi strażaka
Takze Krzysiu dzięki za wielkie zainteresowanie tematem i pomoc
Co do procedury startu to szczerze nie będę z niej raczej korzystał a napewno nie na suchym asfalcie. Raz widziale co potrafi i to mi starczy, szkoda męczyć sprzęgło, poduchy itp.
Fragu - 30-06-2017, 12:00
Pawel1988, jakie ¶wiece masz teraz założone?
Wynik ¶wietny, pięknie on musi teraz ¶migać.
Pawel1988 - 30-06-2017, 13:43
Teraz mam IGR6A11 NGK
Pawel1988 - 30-06-2017, 21:11
Wpadnie nowa gruszka - powiedział co wiedział 1200 zł i to że zniżka
Czy kto¶ się może orientuje czy da się zregenerować? Na ta chwilę chodzi idealnie jeżeli to co¶ zmienia
|
|
|