To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

Wszyc - 30-12-2013, 00:01

swinks_UK napisał/a:
BTW, a rozpatrywałeś opcję z Galanta E5xx z silnikiem v6? Tam 6A12 było odwrócone w twoją stronę


ale tam to 70tki nie masz na pewno :D nawet nie 60tka jak pamiętam 55? niech się ktoś z E54A wypowie ale jeżeli nie mam sklerozy ( jakaś dyskusja na galantcenter ) to 55

Kleju - 30-12-2013, 18:51

swinks_UK napisał/a:
Kiedyś musisz zacząć :mrgreen:
W wolnej chwili ci podrzucę zdjęcie z miarką przedliftówki z Galanta vr4, która była o 5mm mniejsza od Galanta n/a V6.
BTW, a rozpatrywałeś opcję z Galanta E5xx z silnikiem v6? Tam 6A12 było odwrócone w twoją stronę :wink:


Nie ma większej przepływki w mitsu (88-96) na wylocie jak 60mm (chyba :D ) :P

Tyle tematów na forum z galantami i nikt nie wie jaka jest średnica??? :mrgreen:

deejay - 30-12-2013, 21:25

Kleju napisał/a:

Tyle tematów na forum z galantami i nikt nie wie jaka jest średnica??? :mrgreen:


Jak tak bardzo chcesz to jutro spr. :wink:

Kleju - 30-12-2013, 21:33

Dziękuję :D
swinks_UK - 03-01-2014, 11:57

Nie trzeba.
Oficlanie w katalogu przepustnica figuruje jako 70mm.
Wejście jest ID 67.5mm:
http://s987.photobucket.c...600609.jpg.html
Wyjście (łaczenie z kolektorem) jest bardziej pionowo jajowate (w kierunku bypassu z krokowca) i ma w "wąskim" przekroju 67.6mm a w "szerokim" 69mm.

Wszyc - 03-01-2014, 16:35

Dziękować Tomku, to przepustnice już będę miał :)
Kleju - 03-01-2014, 17:47

Wejście od strony filtra jest węższe niż wyjście? Na fotce widać jeszcze jakiś garb przed motylkiem... Więc nie wiem, gdzie to 70mm będzie :p Moja seryjna z mivec od strony filtra też ma 68mm i wygląda niemal identycznie, ale już od strony kolektora ma tylko 60mm...

Zdjęcie od strony kolektora z suwmiarką by rozwiało wszelkie wątpliwości :mrgreen:

swinks_UK - 03-01-2014, 22:48

Kleju napisał/a:

Zdjęcie od strony kolektora z suwmiarką by rozwiało wszelkie wątpliwości :mrgreen:

Mówisz i masz:
http://s987.photobucket.c...302914.jpg.html

Kleju - 03-01-2014, 23:12

Dziękuję :D

A czy dobrze widzę, że przy motylku jest zwężka?

swinks_UK - 05-01-2014, 12:22

Kleju napisał/a:
Dziękuję :D

A czy dobrze widzę, że przy motylku jest zwężka?

Kleju, jaja sobie robisz czy przepustnicy nigdy nie widziałeś zdjętej z kolektora?? :mrgreen:

Na zdjęciu masz zasyfioną przepustnicę z Legnuma ST-R (wersja Galanta 2.5V6 na JDM). W każdej fabrycznej przepustnicy Mitsubishi stosuje minimalny "próg" oporowy dla motylka, jest to wygarbienie na dolnej połowie na wysokość 0.3 - 0.5mm. Na nim lubi się osadzać i narastać sadza.

Kleju - 06-01-2014, 13:22

Weź, Ty masz jakieś dziwne przepustnice :P 8) :D

U mnie seryjna nie ma żadnych zwężek, motylek seryjny ma 60mm, tyle co cała przepustnice. Wyjście jest normalne okrągłe, a nie żadne jajko :mrgreen:




A mi chodzi o to:

I to nie wygląda na pół milimetra...

I się okaże, że taki próg jest na całej średnicy i z tych 67mm zrobi się nagle 57mm :P Co nie zmienia faktu, że nawet ta z gala nie ma 70mm :P :rolleyes:

Kleju - 06-03-2014, 19:50

Był w końcu czas, żeby zabrać się za parcha :D

Stał tak biedny sam, kurzył się :D


To wjechałem nim na warsztat:


...żeby zająć się purchlami na dachu, które już zaczęły się "mnożyć"...


Przypuszczenia były, że idzie wszystko od środka... Więc po zdjęciu podsufitki:

Wyszło szydło z worka ;)

Wstępne szlifowanie i minimalne dziurki, jakby ktoś szpileczką przebijał ;)


Po oczyszczeniu od wewnątrz, zeszlifowaniu każdego purchla z dachu, wleciał podkład:



Resztę pracy wykona już lakiernik ;)

W między czasie, zdjąłem też lotkę i będzie jeszcze raz polakierowana, bo z jednej strony zrobiła się minimalna firanka...


Z tyłu też było trochę roboty, jednak aku który był tylko w kuwecie trochę pomógł rudej w bagażniku... Teraz kupuję już obudowę do aku. Od razu zrywałem maty, jest nowy plan :mrgreen:




CDN...

Kupiłem też:


Więc trzeba szukać ogarniętego stroiciela 8)

PS. Jakby co → https://www.facebook.com/...88859847?ref=hl

:wink:

Wszyc - 06-03-2014, 19:56

Kleju napisał/a:
Po oczyszczeniu od wewnątrz, zeszlifowaniu każdego purchla z dachu, wleciał podkład:


po 2-3 latach wyjdzie :P ale w sumie who cares co będzie za 2-3 lata :)

tresorex - 06-03-2014, 20:00

Myślałem że taką rudą usunąłeś przy okazji swapu... ale wstyd! 8)
Kleju - 06-03-2014, 20:37

Wszyc napisał/a:
Kleju napisał/a:
Po oczyszczeniu od wewnątrz, zeszlifowaniu każdego purchla z dachu, wleciał podkład:


po 2-3 latach wyjdzie :P ale w sumie who cares co będzie za 2-3 lata :)


hehe no jakby nie patrzeć, buda ma już 21 lat :mrgreen: Lakiernik chce coś tam psiknąć między blachę dachu, a te żebra usztywniające, żeby woda się tam nie zbierała.

tresorex napisał/a:
Myślałem że taką rudą usunąłeś przy okazji swapu... ale wstyd! 8)


4 lata temu, to były tylko lekkie przebarwienia na lakierze a nie purchle :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group