Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R
Wszyc - 30-12-2013, 00:01
swinks_UK napisał/a: | BTW, a rozpatrywałeś opcję z Galanta E5xx z silnikiem v6? Tam 6A12 było odwrócone w twoją stronę |
ale tam to 70tki nie masz na pewno nawet nie 60tka jak pamiętam 55? niech się ktoś z E54A wypowie ale jeżeli nie mam sklerozy ( jakaś dyskusja na galantcenter ) to 55
Kleju - 30-12-2013, 18:51
swinks_UK napisał/a: | Kiedyś musisz zacząć
W wolnej chwili ci podrzucę zdjęcie z miarką przedliftówki z Galanta vr4, która była o 5mm mniejsza od Galanta n/a V6.
BTW, a rozpatrywałeś opcję z Galanta E5xx z silnikiem v6? Tam 6A12 było odwrócone w twoją stronę |
Nie ma większej przepływki w mitsu (88-96) na wylocie jak 60mm (chyba )
Tyle tematów na forum z galantami i nikt nie wie jaka jest średnica???
deejay - 30-12-2013, 21:25
Kleju napisał/a: |
Tyle tematów na forum z galantami i nikt nie wie jaka jest średnica??? |
Jak tak bardzo chcesz to jutro spr.
Kleju - 30-12-2013, 21:33
Dziękuję
swinks_UK - 03-01-2014, 11:57
Nie trzeba.
Oficlanie w katalogu przepustnica figuruje jako 70mm.
Wejście jest ID 67.5mm:
http://s987.photobucket.c...600609.jpg.html
Wyjście (łaczenie z kolektorem) jest bardziej pionowo jajowate (w kierunku bypassu z krokowca) i ma w "wąskim" przekroju 67.6mm a w "szerokim" 69mm.
Wszyc - 03-01-2014, 16:35
Dziękować Tomku, to przepustnice już będę miał
Kleju - 03-01-2014, 17:47
Wejście od strony filtra jest węższe niż wyjście? Na fotce widać jeszcze jakiś garb przed motylkiem... Więc nie wiem, gdzie to 70mm będzie Moja seryjna z mivec od strony filtra też ma 68mm i wygląda niemal identycznie, ale już od strony kolektora ma tylko 60mm...
Zdjęcie od strony kolektora z suwmiarką by rozwiało wszelkie wątpliwości
swinks_UK - 03-01-2014, 22:48
Kleju napisał/a: |
Zdjęcie od strony kolektora z suwmiarką by rozwiało wszelkie wątpliwości |
Mówisz i masz:
http://s987.photobucket.c...302914.jpg.html
Kleju - 03-01-2014, 23:12
Dziękuję
A czy dobrze widzę, że przy motylku jest zwężka?
swinks_UK - 05-01-2014, 12:22
Kleju napisał/a: | Dziękuję
A czy dobrze widzę, że przy motylku jest zwężka? |
Kleju, jaja sobie robisz czy przepustnicy nigdy nie widziałeś zdjętej z kolektora??
Na zdjęciu masz zasyfioną przepustnicę z Legnuma ST-R (wersja Galanta 2.5V6 na JDM). W każdej fabrycznej przepustnicy Mitsubishi stosuje minimalny "próg" oporowy dla motylka, jest to wygarbienie na dolnej połowie na wysokość 0.3 - 0.5mm. Na nim lubi się osadzać i narastać sadza.
Kleju - 06-01-2014, 13:22
Weź, Ty masz jakieś dziwne przepustnice
U mnie seryjna nie ma żadnych zwężek, motylek seryjny ma 60mm, tyle co cała przepustnice. Wyjście jest normalne okrągłe, a nie żadne jajko
A mi chodzi o to:
I to nie wygląda na pół milimetra...
I się okaże, że taki próg jest na całej średnicy i z tych 67mm zrobi się nagle 57mm Co nie zmienia faktu, że nawet ta z gala nie ma 70mm
Kleju - 06-03-2014, 19:50
Był w końcu czas, żeby zabrać się za parcha
Stał tak biedny sam, kurzył się
To wjechałem nim na warsztat:
...żeby zająć się purchlami na dachu, które już zaczęły się "mnożyć"...
Przypuszczenia były, że idzie wszystko od środka... Więc po zdjęciu podsufitki:
Wyszło szydło z worka
Wstępne szlifowanie i minimalne dziurki, jakby ktoś szpileczką przebijał
Po oczyszczeniu od wewnątrz, zeszlifowaniu każdego purchla z dachu, wleciał podkład:
Resztę pracy wykona już lakiernik
W między czasie, zdjąłem też lotkę i będzie jeszcze raz polakierowana, bo z jednej strony zrobiła się minimalna firanka...
Z tyłu też było trochę roboty, jednak aku który był tylko w kuwecie trochę pomógł rudej w bagażniku... Teraz kupuję już obudowę do aku. Od razu zrywałem maty, jest nowy plan
CDN...
Kupiłem też:
Więc trzeba szukać ogarniętego stroiciela
PS. Jakby co → https://www.facebook.com/...88859847?ref=hl
Wszyc - 06-03-2014, 19:56
Kleju napisał/a: | Po oczyszczeniu od wewnątrz, zeszlifowaniu każdego purchla z dachu, wleciał podkład: |
po 2-3 latach wyjdzie ale w sumie who cares co będzie za 2-3 lata
tresorex - 06-03-2014, 20:00
Myślałem że taką rudą usunąłeś przy okazji swapu... ale wstyd!
Kleju - 06-03-2014, 20:37
Wszyc napisał/a: | Kleju napisał/a: | Po oczyszczeniu od wewnątrz, zeszlifowaniu każdego purchla z dachu, wleciał podkład: |
po 2-3 latach wyjdzie ale w sumie who cares co będzie za 2-3 lata |
hehe no jakby nie patrzeć, buda ma już 21 lat Lakiernik chce coś tam psiknąć między blachę dachu, a te żebra usztywniające, żeby woda się tam nie zbierała.
tresorex napisał/a: | Myślałem że taką rudą usunąłeś przy okazji swapu... ale wstyd! |
4 lata temu, to były tylko lekkie przebarwienia na lakierze a nie purchle
|
|
|