Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R
Tomek - 06-03-2014, 20:58
te lotki/spojlery to jakiś koszmar
szczególnie ten w środku
Kleju napisał/a: | aku który był tylko w kuwecie trochę pomógł rudej w bagażniku... |
wylał się?
Wszyc - 06-03-2014, 21:12
Kleju napisał/a: | hehe no jakby nie patrzeć, buda ma już 21 lat Lakiernik chce coś tam psiknąć między blachę dachu, a te żebra usztywniające, żeby woda się tam nie zbierała. |
Jest tylko jeden skuteczny środek antykorozyjny na każde możliwe problemy blacharskie... dostać się miedzy łączenia blach i wszystko wyszlifować na równo szlifierką i od nowa pomalować... ale w przypadku dachu... to łatwiej skopać sprawe bardziej niż jest więc rób jak robisz jak będzie dalej wyłazić za 2-3 lata to będziesz się martwił
mkm - 07-03-2014, 08:25
Kleju napisał/a: |
Wstępne szlifowanie i minimalne dziurki, jakby ktoś szpileczką przebijał
|
Od spodu dałeś sam podkład? Zastanawiam się czy nie wytrawić tych dziurek i pozalewać żywicą, bo sam podkład może być mało.
Ja zbieram siły psychiczne na 2 dachy
Wszyc - 07-03-2014, 09:59
mkm napisał/a: | Zastanawiam się czy nie wytrawić tych dziurek i pozalewać żywicą, bo sam podkład może być mało. |
I to ja buduje łódki tak? I tak będzie szło bo Kleju musiał by dostać się miedzy blachy a to nie jest fajna robota w przypadku dachu bo potem trzeba to z powrotem połączyć a nie wielu śmiałków jest na spawanie dachu ( a ja mam za daleko Zielu też ) można jeszcze na klej do szyb to zebrać do kupy...
Więc wyczyścić reaktywny/akryl/epoksyd done nie powinno przez długi czas wyjść chyba że strasznie sie pocisz w aucie i się sól na dachu odkłada
Tomek - 07-03-2014, 10:08
Czy te purchle na dachu, to jest seryjne wyposażenie Colta CA??
Bo ja u siebie nic takiego nie obserwuje
londolut - 07-03-2014, 11:14
Przed liftem chyba bo u mnie w polifcie spokój.
Ja_good - 07-03-2014, 11:15
Wyglada na to ze zarówno CA jak i CB... bo tu i tu pojawiają sie częsciej niż rzadziej
Kleju - 07-03-2014, 12:37
tomek84 napisał/a: | ...wylał się? |
Ten co teraz mam, to nowy aku, ale te poprzednie co miałem, to kto wie Bardziej bym stawiał na jakieś opary z tych starych aku...
mkm napisał/a: | ...Od spodu dałeś sam podkład?... |
Tak sam podkład.
Wszyc napisał/a: | ...I tak będzie szło bo Kleju musiał by dostać się miedzy blachy a to nie jest fajna robota w przypadku dachu bo potem trzeba to z powrotem połączyć a nie wielu śmiałków jest na spawanie dachu ... |
Weź nie kracz, że wyjdzie Dach jest oryginalnie pomalowany od 21 lat, wyszły dziurki, zrobi się to, to niech wytrzyma połowe z tego, to będzie dobrze
Poza tym spawanie dachu odpada, blacha jest cienka jak papier... Nawet przy szlifowaniu trzeba mega uważać, żeby nie zagrzać za bardzo blachy, bo się cała "pofałduje". A mieć później 5kg szpachli na dachu ale pewność że nie będzie rdzy, to ja dziękuję
tomek84 napisał/a: | Czy te purchle na dachu, to jest seryjne wyposażenie Colta CA??
Bo ja u siebie nic takiego nie obserwuje |
Ja w czerwonym też nie miałem... Nie ma reguły. Wg mnie duża zależy, jak auto jest użytkowane i "garażowane". Mój czarny stał chyba 9-10 miesięcy pod chmurką, zanim go kupiłem... Może jakby był wietrzony, jeżdżony nie było ty takiej korozji pod dachem... Nie wiem Może mój sposób użytkowania auta, tylko weekendowo też wpływa negatywnie na blachę/lakier
Wszyc - 07-03-2014, 13:11
Kleju napisał/a: | Poza tym spawanie dachu odpada, blacha jest cienka jak papier.. |
Wiem ja Ci i puszke od piwa pospawam ale rozumiem jest z tym zabawy więc tak jak mówie rób jak robisz
ozzy89 - 07-03-2014, 17:25
tomek84 napisał/a: | Czy te purchle na dachu, to jest seryjne wyposażenie Colta CA??
Bo ja u siebie nic takiego nie obserwuje |
Wydaje mi się, że ktoś przed nami malował dach, bo jak wymieniałem szybę czołową, to okazało się, że oryginalną ktoś już kiedyś wycinał
Kleju, w końcu coś robisz przy Cyborgu powodzenia przy strojeniu
mkm - 07-03-2014, 18:54
Wszyc napisał/a: | I tak będzie szło bo Kleju musiał by dostać się miedzy blachy a to nie jest fajna robota w przypadku dachu bo potem trzeba to z powrotem połączyć a nie wielu śmiałków jest na spawanie dachu |
Od kiedy to są tam jakieś blachy między które trzeba się dostawać i które trzeba spawać?
Wzmocnienie odginasz, robisz co masz zrobić, a potem przyklejasz
tomek84 napisał/a: | Czy te purchle na dachu, to jest seryjne wyposażenie Colta CA??
Bo ja u siebie nic takiego nie obserwuje |
Bo masz auto kilkukrotnie malowane
robertdg - 07-03-2014, 19:37
Bezpieczniej zamiast spawać jest zalutować/zacynować te dziurki, podkład sam za wiele nie da, blache od spodu trzeba porządnie wyczyścić i zagruntować, z wierzchu najlepiej zacynować, to najlepszy sposób na takie drobne upierdliwe duperelki.
Wszyc - 07-03-2014, 19:45
mkm napisał/a: | Od kiedy to są tam jakieś blachy między które trzeba się dostawać i które trzeba spawać? |
A no dobra ja mam dach na zgrzewach sorry mkm zapomniałem że u mnie już drugi dach w historii galanta jest
robertdg napisał/a: | Bezpieczniej zamiast spawać jest zalutować/zacynować te dziurki, podkład sam za wiele nie da, blache od spodu trzeba porządnie wyczyścić i zagruntować, z wierzchu najlepiej zacynować, to najlepszy sposób na takie drobne upierdliwe duperelki. |
Najlepiej tak, tylko czy to nie lekki overkill ja rozumiem że to Cyborg, Mivec i te sprawy jest ich mało... but still... ( no cóż to już właściciel zdecyduje )
rufuz - 07-03-2014, 20:55
obrotomierz ma podzialke do 10 tys zaciski tez niezle, moze takie podejda do mojego colta 1.5T
rosomak1983 - 08-03-2014, 16:17
Ja_good napisał/a: | Wyglada na to ze zarówno CA jak i CB... bo tu i tu pojawiają sie częsciej niż rzadziej |
u mnie dach nie ma prachli zagladałem pod podsufitke i nic tam nie ma.
|
|
|