To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem z cykaniem...

arturj123 - 14-03-2015, 21:27

Dziwne macie te teorie, zamiast liczenia na cudy trzeba działać. Wpierw sprawdzić jakie jest ciśnienie oleju, bo to główna przyczyna cykania...
Tutaj na przykładzie auta użytkownika Torp:
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...=asc&start=1695

martinez_g - 14-03-2015, 21:32

ja wrzuciłem używane popychacze ,miałem dostepne 24 sztuki z czego moje 10 nadawało się na szrot wybrałem sobie 10 najlepszych i od 7 tys km spokój nawet przy odpalaniu ich nie słyszę nawet jak padną to kosztowało mnie to skrzynke tyskacza i trochę roboty a przy okazji kable i świece poszły do wymiany
polaff - 15-03-2015, 05:24

martinez_g, a po czym poznałeś które są dobre, a które na szrot?
martinez_g napisał/a:
moje 10 nadawało się na szrot

arturj123 - 15-03-2015, 10:23

polaff napisał/a:
martinez_g, a po czym poznałeś które są dobre, a które na szrot?

Nie stawiają oporu przy dociskaniu "łebka"

polaff - 15-03-2015, 10:55

Czyli można by było rozmontowac co trzeba i wtedy decydować ile kupić.
martinez_g - 15-03-2015, 11:25

wszystkie wyczyściłem wd-40 potem odpowietrzyłem w ropie po 2 razy i sprawdzałem czy nie puszczaja poprzez nacisk ,dodam ,że po wyjęciu z reguły od razu widać uszkodzone ,które mają wżery na główce i to te były walnięte ,główka się również ściera widać to dobrze jak leżą sobie koło siebie .
McCoy - 17-03-2015, 23:12

bialyjayz napisał/a:
jestem świeżo po wymianie oleju i rozrządu postanowiłem spróbować----ten zbiornik gazu poświęce w całości na rzekome uciszenie popychaczy i tak poza miastem prędkości 110-140 bez wbijania 5 biegu a po mieście 30-90 tylko na 2 biegu nie mam nic do stracenia więc czemu nie spróbować- za tydzień napiszę czy są jakieś zmiany.

nie lepiej zablokować przepustnice do żądanych obrotów (np 5500obr/min) zostawić na luzie z ręcznym albo cegłą pod kółkiem i w tym czasie jak popchacze bedą sie naprawiały pooglądać tv,wypić kawe,iść na spacer itp...?jazda z takimi prędkościami może zakończyć sie mandatem.

robertdg - 17-03-2015, 23:16

McCoy napisał/a:
bialyjayz napisał/a:
jestem świeżo po wymianie oleju i rozrządu postanowiłem spróbować----ten zbiornik gazu poświęce w całości na rzekome uciszenie popychaczy i tak poza miastem prędkości 110-140 bez wbijania 5 biegu a po mieście 30-90 tylko na 2 biegu nie mam nic do stracenia więc czemu nie spróbować- za tydzień napiszę czy są jakieś zmiany.

nie lepiej zablokować przepustnice do żądanych obrotów (np 5500obr/min) zostawić na luzie z ręcznym albo cegłą pod kółkiem i w tym czasie jak popchacze bedą sie naprawiały pooglądać tv,wypić kawe,iść na spacer itp...?jazda z takimi prędkościami może zakończyć sie mandatem.


Podejrzewam, że nie wiesz o czym piszesz, bo jakbyś wiedział jaka jest róznica między pracą silnika bez obciązenia a z obciązeniem to byś takich herezji nie wypisywał

bialyjayz - 18-03-2015, 13:40

Więc jestem: i tak zrobiłem 250km na biegach 1-4 z zakresem obrotów 3000-5750 :) w koncowych trzech dniach jazdy zrezygnowałem całkowicie z biegu 4. Swoją drogą szkoda, że Galant niema takiego odejścia na wyższych biegach jak na trójce przy prędkości od 80km/h :D malina-czułem się prawie jak w VR-4 :P każdemu dotknięciu gazu towarzyszył piękny dźwięk i niesamowite uczucie :)
Efekt mojej dynamicznej jazdy jest taki, że popychacze na jałówce na niskich obrotach siedzą cicho, nie wiem jak długo utrzyma się ten stan, ale już wiem chyba jak sobie z nim radzić przynajmniej. A taka jazda Naszym V6 raczej powinna wychodzić tylko na plus.
Teraz się zastanawiam, czy te cykające popychacze to wina tego, że ujeżdżam Gala w większości praca-dom a jak wiadomo każdy chce bezpiecznie wrócić przez co prędkości są nie za duże lekko naruszające prawa ruchu drogowego.
Z ciekawostek dodam, że spalanie na tejże jeździe wyniosło zaledwie.......11.36 lpg i pewnie parę litrów PB. Wynik conajmniej zadowalający.

herkules - 18-03-2015, 18:43

Cześć bialyjayz, to jest nas dwóch

Pozdrawiam
Herkules

Marcino - 20-03-2015, 15:22

Czytanie manuala nie boli.... tam jest procedura jakie obroty i w jakim cyklu zastosować.
michal098_1992 - 21-05-2015, 19:43

jakimi momentami dokręcać śruby??
arturj123 - 21-05-2015, 19:51


polaff - 21-05-2015, 21:19

Marcino napisał/a:
Czytanie manuala nie boli.... tam jest procedura jakie obroty i w jakim cyklu zastosować.
a możesz przytoczyć?
nia mam czasu na szukanie.

Marcino - 22-05-2015, 12:29

polaff napisał/a:
a możesz przytoczyć?

Pewnie bym mógł a ale nie da siętego skopiować z PDF nawet mając Adobe profesjonal:)
Spróbuje jeszcze podziałać.
Zajrzyj -rozdział 11 str 11B-12 oraz odpowietrzanie na obrotach 11b-13.
Pisze tam też o degradacji oleju...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group