Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy
Mazin89 - 13-06-2019, 21:50
Bardzo fajne te dystanse czyli będzie Brembo
AidsD - 14-06-2019, 08:42
Bzyk_R1, to się porobiło ładnie
sherdog85 - 07-07-2019, 10:35
Kilka lat temu mialem dylemat nad zmiana suva jezdzac honda hrv postanowilem zmienic ja na cos wiekszego -wybor padl na CRV 1gen - szkoda ze nie wiedzialem wtedy ze istnieje wersja OT1 . Zwykly wolnossacy mrowkojad powiewal nuda.... a subaru forester turbo przerazalo mnie kosztami eksploatacji. W 2017r zalogowalem sie na wasze forum ze sterta pytan dotyczacych mrowkojada turbo. Odrazu moglem liczyc na wasza pomoc i doradztwo a szczegolnie uzytkowinika Bzyk_r1 ktory zasypal mnie dziesiatkami stron ,ktore opisuja ten model. W tym roku bedac juz na finiszu pobytu na obczyźnie wiedzialem ze drugim samochodem bedzie ot1 postanowilem wiec nawiazac kontakt z ow przemilym i pomocnym Bzyk_r1 pytalem doslownie chyba o wszystko rowniez o modyfikacje itp. (Moj przyszly mrowkojad bedzie tez lekko pomodyfikowany).Wczoraj wraz z zona wybralismy sie do Krzyska ogladnac ta jego srebrna torpede. Samochod widac ze w rekach pedanta za co wielki plus. Coz tu pisac z zewnatrz i w srodku surowo i po japonsku (kocham to w samochodach tej epoki). Ale nie o tym bede sie rozpisywal.... motor zakochalem sie w brzmieniu. Jest cicho i wszystko ze stonowanym smakiem a gdy sie mocno dolozy ufffff gesia skora mrowkojad az prosi zeby mu "ladowac" dzwiek psssss to cos czego nie uslyszymy chyba w zadnym suvie a osiagi dla klasy suv to cos nieosiagalnego. Wysieflismy jak z rollercostera z wielkimi usmiechami od ucha do ucha. Teraz juz jestem pewny ze bede szukal tylko i wylacznie tego modelu. Ktory da mi wielka frajde z jazdy na codzien ale tez pozwoli zjechac z asfaltu i dowiezie mnie na ryby czy tez grzyby. Krzysiek wielki szacunek za wytrwalosc w budowie naprawde pieknego samochodu ktory z zewnatrz nie wyroznia sie z tlumu za to w sprincie i gonitwach jest jak pocisk.... dziekuje ze moglismy zobaczyc na zywo poraz pierwszy i przejechac sie prawdopodobnie najszybszym ot1 w Polsce. A teraz żmudne polowanie na mrowkojada;)
W@sio - 07-07-2019, 16:23
o to to jest dobre słowo, bo znam co najmniej dwa mocniejsze Outki Turbo, ino ludzie się nimi nie obnoszą
Bzyk_R1 - 07-07-2019, 17:39
sherdog85, dzięki za odwiedziny, miło było Was poznać wreszcie. Dzięki za opinię o aucie, mam nadzieję że znajdziemy szybko jakiegoś zdrowego O1T dla Ciebie i go porobimy. Pomogę ile się da w tym temacie.
W@sio, nie wiem czy chciałeś mnie obrazić, czy tylko tak wyszło ale ze względu na to że trochę się znamy już to nie będę tego komentował...
W@sio - 07-07-2019, 18:10
Wybacz Krzysiu, nie miałem na celu Cię urazić
Bzyk_R1 - 09-07-2019, 16:48
Comming soon...
Bzyk_R1 - 12-07-2019, 07:41 Temat postu: BREMBO Cześć
Stało się! Doczekałem się wreszcie swapu hebli w LSRG na brembo 4 tłoczkowe z przodu. Dodatkowo na tył wpadły zregenerowane zaciski oem z nowymi tłoczkami, przewodami w oplocie stalowym, tarcze i klocki. Zmieniliśmy też płyn hamulcowy. Aktualnie z przodu mam tarcze 320x28. Heble zmieniły kolor na Neon green i są totalnie żarówiaste. W świetle słonecznym nie można na nie patrzeć bo aż razi po oczach .
Uwielbiam takie akcje, wczoraj rozmowa z moim mechanikiem i próba wciśnięcia LSRG na przyszły tydzień pod koniec. Potem telefon o 17 że zwolnił się podnośnik i o 17.20 auto wisi już nad ziemią. Ogólnie nie chcecie wiedzieć jak wyglądało pakowanie części nieco po godzinie 23.00 odbyły się pierwsze testy.
Zostało zamontowane/zrobione:
-zacisk brembo BMW e38
-adaptacja zwrotnic (adaptery od Pawełka)
-tarcze brembo 320/28 Kia Optima
-klocki no name, były z zaciskami
-przewody w stalowym oplocie
-zregenerowane zaciski oem tył
-tarcze textar 262/10
-klocki ferrodo
-przewody w stalowym oplocie tył
-dystanse Eibach 25mm (5 cm na oś)
-wymiana płynu hamulcowego TRW
-malowanie zacisków Foliatec Neon Green + naklejki
Więcej zdjęć w późniejszym terminie z racji tego że było ciemno a zaciski wymagają trochę kosmetyki po montażu.
Krzyzak - 12-07-2019, 11:11
może to złudzenie, ale wygląda jakby koło odstawało od auta na 20cm...
jacek11 - 12-07-2019, 15:43
Przód tarcze masz nowe ? a klocki używane ?
Bzyk_R1 - 12-07-2019, 16:09
Krzyzak, to złudzenie tak foto wyszło. Koła są teraz prawie idealnie równo z dokładkami.
jacek11, używane to zbyt dużo powiedziane, uwierz serce by mnie bolało gdybym wyrzucił. Klocki kosztują 150+ a te wyglądają jakby ktoś przejechał się po osiedlu raz.
jacek11 - 12-07-2019, 16:20
No to docieraj, i gnaj na pomiar siły hamowania, bo pewnie nie tylko mnie to interesuje Bzyk_R1 napisał/a: | tarcze textar 262/10 |
Z tyłu tarcze nie są wentylowane ?
Krzyzak - 12-07-2019, 16:46
262 nie są wentylowane, widać po grubości (/10)
282 z MSW/Pajero/E88 już tak
Bzyk_R1 - 12-07-2019, 19:46
Niestety przeróbka tyłu na coś sensownego to albo mega koszty albo mega rzeźba. Na tą chwilę mam praktycznie nowe zaciski z tyłu które hamują jak wściekłe. Co do pomiaru siły hamownia to nigdy się nie zastanawiałem nad tym. Najlepszym wyznacznikiem skuteczności tych hebli jest to co ten outlander potrafi zrobić z hamowniem ze 140 do 0
Obiecane fotki. Oczywiście zapraszam wkrótce na relację na YT.
abdul - 12-07-2019, 23:05
Jak dla mnie takie odblaskowe zaciski super! Sam chciałem taki kolor w Galancie
Edit: Da się inaczej ten kolor opisać.
|
|
|