To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Mazin89 - 13-06-2019, 21:50

Bardzo fajne te dystanse :) czyli będzie Brembo
AidsD - 14-06-2019, 08:42

Bzyk_R1, to się porobiło ładnie
sherdog85 - 07-07-2019, 10:35

Kilka lat temu mialem dylemat nad zmiana suva jezdzac honda hrv postanowilem zmienic ja na cos wiekszego -wybor padl na CRV 1gen - szkoda ze nie wiedzialem wtedy ze istnieje wersja OT1 . Zwykly wolnossacy mrowkojad powiewal nuda.... a subaru forester turbo przerazalo mnie kosztami eksploatacji. W 2017r zalogowalem sie na wasze forum ze sterta pytan dotyczacych mrowkojada turbo. Odrazu moglem liczyc na wasza pomoc i doradztwo a szczegolnie uzytkowinika Bzyk_r1 ktory zasypal mnie dziesiatkami stron ,ktore opisuja ten model. W tym roku bedac juz na finiszu pobytu na obczyźnie wiedzialem ze drugim samochodem bedzie ot1 postanowilem wiec nawiazac kontakt z ow przemilym i pomocnym Bzyk_r1 pytalem doslownie chyba o wszystko rowniez o modyfikacje itp. (Moj przyszly mrowkojad bedzie tez lekko pomodyfikowany).Wczoraj wraz z zona wybralismy sie do Krzyska ogladnac ta jego srebrna torpede. Samochod widac ze w rekach pedanta za co wielki plus. Coz tu pisac z zewnatrz i w srodku surowo i po japonsku (kocham to w samochodach tej epoki). Ale nie o tym bede sie rozpisywal.... motor zakochalem sie w brzmieniu. Jest cicho i wszystko ze stonowanym smakiem a gdy sie mocno dolozy ufffff gesia skora mrowkojad az prosi zeby mu "ladowac" dzwiek psssss to cos czego nie uslyszymy chyba w zadnym suvie a osiagi dla klasy suv to cos nieosiagalnego. Wysieflismy jak z rollercostera z wielkimi usmiechami od ucha do ucha. Teraz juz jestem pewny ze bede szukal tylko i wylacznie tego modelu. Ktory da mi wielka frajde z jazdy na codzien ale tez pozwoli zjechac z asfaltu i dowiezie mnie na ryby czy tez grzyby. Krzysiek wielki szacunek za wytrwalosc w budowie naprawde pieknego samochodu ktory z zewnatrz nie wyroznia sie z tlumu za to w sprincie i gonitwach jest jak pocisk.... dziekuje ze moglismy zobaczyc na zywo poraz pierwszy i przejechac sie prawdopodobnie najszybszym ot1 w Polsce. A teraz żmudne polowanie na mrowkojada;)
W@sio - 07-07-2019, 16:23

Cytat:
prawdopodobnie
o to to jest dobre słowo, bo znam co najmniej dwa mocniejsze Outki Turbo, ino ludzie się nimi nie obnoszą ;-)
Bzyk_R1 - 07-07-2019, 17:39

sherdog85, dzięki za odwiedziny, miło było Was poznać wreszcie. Dzięki za opinię o aucie, mam nadzieję że znajdziemy szybko jakiegoś zdrowego O1T dla Ciebie i go porobimy. Pomogę ile się da w tym temacie.

W@sio, nie wiem czy chciałeś mnie obrazić, czy tylko tak wyszło ale ze względu na to że trochę się znamy już to nie będę tego komentował... :roll:

W@sio - 07-07-2019, 18:10

Wybacz Krzysiu, nie miałem na celu Cię urazić :-)
Bzyk_R1 - 09-07-2019, 16:48

Comming soon...


Bzyk_R1 - 12-07-2019, 07:41
Temat postu: BREMBO
Cześć

Stało się! Doczekałem się wreszcie swapu hebli w LSRG na brembo 4 tłoczkowe z przodu. Dodatkowo na tył wpadły zregenerowane zaciski oem z nowymi tłoczkami, przewodami w oplocie stalowym, tarcze i klocki. Zmieniliśmy też płyn hamulcowy. Aktualnie z przodu mam tarcze 320x28. Heble zmieniły kolor na Neon green i są totalnie żarówiaste. W świetle słonecznym nie można na nie patrzeć bo aż razi po oczach .

Uwielbiam takie akcje, wczoraj rozmowa z moim mechanikiem i próba wciśnięcia LSRG na przyszły tydzień pod koniec. Potem telefon o 17 że zwolnił się podnośnik i o 17.20 auto wisi już nad ziemią. Ogólnie nie chcecie wiedzieć jak wyglądało pakowanie części :lol: nieco po godzinie 23.00 odbyły się pierwsze testy.

Zostało zamontowane/zrobione:

-zacisk brembo BMW e38
-adaptacja zwrotnic (adaptery od Pawełka)
-tarcze brembo 320/28 Kia Optima
-klocki no name, były z zaciskami
-przewody w stalowym oplocie
-zregenerowane zaciski oem tył
-tarcze textar 262/10
-klocki ferrodo
-przewody w stalowym oplocie tył
-dystanse Eibach 25mm (5 cm na oś)
-wymiana płynu hamulcowego TRW
-malowanie zacisków Foliatec Neon Green + naklejki

Więcej zdjęć w późniejszym terminie z racji tego że było ciemno a zaciski wymagają trochę kosmetyki po montażu.



Krzyzak - 12-07-2019, 11:11

może to złudzenie, ale wygląda jakby koło odstawało od auta na 20cm...
jacek11 - 12-07-2019, 15:43

Przód tarcze masz nowe ? a klocki używane ?
Bzyk_R1 - 12-07-2019, 16:09

Krzyzak, to złudzenie tak foto wyszło. Koła są teraz prawie idealnie równo z dokładkami.

jacek11, używane to zbyt dużo powiedziane, uwierz serce by mnie bolało gdybym wyrzucił. Klocki kosztują 150+ a te wyglądają jakby ktoś przejechał się po osiedlu raz.

jacek11 - 12-07-2019, 16:20

No to docieraj, i gnaj na pomiar siły hamowania, bo pewnie nie tylko mnie to interesuje :)
Bzyk_R1 napisał/a:
tarcze textar 262/10


Z tyłu tarcze nie są wentylowane ?

Krzyzak - 12-07-2019, 16:46

262 nie są wentylowane, widać po grubości (/10)
282 z MSW/Pajero/E88 już tak

Bzyk_R1 - 12-07-2019, 19:46

Niestety przeróbka tyłu na coś sensownego to albo mega koszty albo mega rzeźba. Na tą chwilę mam praktycznie nowe zaciski z tyłu które hamują jak wściekłe. Co do pomiaru siły hamownia to nigdy się nie zastanawiałem nad tym. Najlepszym wyznacznikiem skuteczności tych hebli jest to co ten outlander potrafi zrobić z hamowniem ze 140 do 0 :shock:

Obiecane fotki. Oczywiście zapraszam wkrótce na relację na YT.


abdul - 12-07-2019, 23:05

Jak dla mnie takie odblaskowe zaciski super! Sam chciałem taki kolor w Galancie :wink:

Edit: Da się inaczej ten kolor opisać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group