[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Komputer pokładowy
Mr_Azathoth - 12-11-2011, 19:42
Owczar - 12-11-2011, 19:54
Coś źle liczysz. Stała drogi powinna być około VSS: 0,0392.
Do pomiaru odległości polecam program My tracks na androida. Na pewno zrobiłeś reset przed zliczaniem?
Mr_Azathoth - 12-11-2011, 20:28
Tak zrobilem reset.
Tylko ze zliczalem z 180s a nie od rersetowania licznika tu chyba byl blad. Zaraz to sprawdze i poprawie.
BTW Dalej nie wiem co z predkoscia
Owczar - 12-11-2011, 20:41
Jak to co? Masz zła stała drugi wiec źle liczy prędkość. Ustaw taka jak napisałem.
swinks_UK - 12-11-2011, 21:01
Dokładnie tak jak pisze Owczar.
Masz totalnie odjechane stałe drogi (vss) i wtrysków. Nie zdziwiłbym się, gdybyś przy podłączaniu zamienił kable vss i wtryskiwacza.
sveno - 13-11-2011, 14:16
czy ktos z posiadaczy ukp zauważył problem z akumulatorem? Ja go nie miałem aż do dzisiaj. Auto stało prawie tydzien nie odpalane -1 na zewnątrz i rozrusznik kręcił bardzo wolno obwiniam za to ukp albo cos zle podłączyłem. rozumiem podtrzymanie pamięci ale po co w trybie uspienia (bez kluczyka w stacyjce) delikatnie swieca sie wszystkie piksele na wyswietlaczu? czy tylko u mnie tak jest?
Owczar - 13-11-2011, 14:22
Spiderek coś tam pisał o tym. Ja osobiście nie mam problemu nawet po tygodniu stania, ale mam roczny duży aku.
Z tego co czytałem to pobór prądu w trybie czuwania jest minimalny. Ja mam dodatkowo moduł gsm, z którego ssie telefon...
sveno - 13-11-2011, 14:53
kaczart napisał/a: | UKP w stanie aktywności (podświetlenie czarnego LCD - max) nie powinien pobierać więcej niż 150mA, w stanie uśpienia około 35mA | szybkie obliczenia: 7 dni to 168h razy 0.035A daje prawie 6Ah czyli 10% mojego aku przy założeniu że był naładowany do pełna wiec teoretycznie to nie powinno sprawic problemu, po miesiącu tak ale nie po tygodniu. Ciekawe tylko czy te 35mA to bierze sam komputer czy tez razem z tym wyswietlaczem. Jutro postaram sie to zmierzyc.
Mr_Azathoth - 13-11-2011, 15:46
Hej
Sonda to w kostce kabelek nr 76
VSS kabelek nr 86
Wtryskiwacze 1, 14, 2, 15
Mozecie to dla mnie sprawdzic? Mam nadzieje ze sie nie pomylilem.
Dla przupomnienia galant rok 2000 2.0, VIN jest kilka postow wczesniej.
A ja ide jeszcze raz skalibrowac UKP.
Anonymous - 13-11-2011, 15:58
sveno, ale Twój aku nie ma takiej pojemności przy -1, tylko w jakiejś tam dodatniej temperaturze, każda temperatura poniżej już działa negatywnie plus do tego zmęczenie po x latach używania i np jazda tylko po mieście może się okazać ze z pojemności deklarowanej zostało tylko 60%....
chociaż rzeczywiście wyświetlacz też nie powinien świecić po zgaszeniu..
Mr_Azathoth - 13-11-2011, 16:31
OKI
Widze ze nikt wczesniej chyba nie mial takiego problemu, albo ja jestem tak tepy.
Z tego co wyczytalem ze strony 33 tego tematu, sa 2 kostki w ECU i wygladaja tak:
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=480
Okazuje sie ze numeracja w moim galu jest zupelnie inna:
Wiec prosze o pomoc pod ktory nr mam podpiac VSS, Lambde
Wtryskiwacze podpiolem pod 1 z pierwszej kostki.
[ Dodano: 13-11-2011, 15:38 ]
Sada nr 6 w czwartej kostce
VSS nr 16 w czwartej kostce
Zgadza sie?
Owczar - 13-11-2011, 16:52
Przy ECU masz 4 kostki. A numeracja pinów jest od strony ECU. W manualu na stronie 13A-71 masz numeracje od strony kostek.
sveno - 13-11-2011, 17:04
Mr_Azathoth, ale ty masz polifta tam sa inne kostki przy ECU
Mr_Azathoth - 13-11-2011, 17:17
Jak inne sa dokladnie takie same kostki jak zamiescilem na rysunku. 4 kostki
Tylko ze numeracja jest inna taka jak napisalem.
Podlaczylem tak jak napisalem, wreszcie poprawnie zliczyl odleglosc 3,3 ale predkosci wcale nie pokazywal nie liczy wtryskiwaczy podlaczylem pod nr 1 i sredniego spalania tez niema.
Po lifcie? Wymiekam.......
Moze mi ktos napisac pod ktury pin podlaczyc VSS, Wtryskiwacze i lambde. Kostka jest dokladnie taka jak na rusunku ktory umiescilem.
sveno - 13-11-2011, 17:26
Mr_Azathoth, zerknij na 24 strone tego tematu i patrz na kolumny "po lifcie"
|
|
|