[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Regeneracja zawieszenia
scb - 05-01-2014, 22:01
Krzyzak napisał/a: | no jak skąd - sworznie zostają
wymienia się teflonowe wkładki w środku i ew. gumy osłonowe (ale te i tak lepiej dać od HGP)
dlatego jak bardziej zniszczony - w sensie rozwalona góra gniazda - to się nie regeneruje |
ciekawe jest to co pisesz nie wiem skad masz takie info, ale moj byl nowy
pipi_ja - 05-01-2014, 22:12
Ja też miałem bowy trzpień, albo tak dobrze spolerowany.
W każdym razie wyglądał na nowy.
Za pierwszym razem regenerowałem w szczecinie faktycznie pomalowany był tylko przy sworzniu i faktycznie ręką nie szło go ruszyć. Żeby trafić w zwrotnicę musiałem użyć gumowego młotka. Te ze Skórzewa chodzą luźniej ale służą dzielnie.
scb - 05-01-2014, 22:16
pipi_ja jaki masz przebieg na szczecinie a jaki na skorzewie? Ja na szczecinie jak na razie wciaz jezdze, pewnie z 10-20 tys jak narazie jest.
pipi_ja - 05-01-2014, 22:32
Nie powiem Ci nic o przebiegu bo to było w poprzednim galu, którego już dawno nie mam. Nie wiem ile km nim zrobiłem, ale troche jeździłem i do końca nic się nie działo. Jedyne co musiałem wymienić to gumy na sworzniach bo szybko sparciały. Założyłem od poloneza i było git. Co do skórzewa to albo dają inne albo miałem szczęście bo przez te 80 tys nic się z nimi nie porobiło.
Marcino - 06-01-2014, 16:14
scb napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | no jak skąd - sworznie zostają
wymienia się teflonowe wkładki w środku i ew. gumy osłonowe (ale te i tak lepiej dać od HGP)
dlatego jak bardziej zniszczony - w sensie rozwalona góra gniazda - to się nie regeneruje |
ciekawe jest to co pisesz nie wiem skad masz takie info, ale moj byl nowy |
Krzyżak prawdę pisze. Wymienia się wkładki w sworzniach. W jednym prostym chyba ori.. miałem wkładkę dzieloną. Rozebrałem jeden banan chyba Yamato, bo miał znaczek japonski namalowany to miał malutki sworzeń - kula średnicy 25mm, w prostym kula 35mm,
Pozniej wkleje wam zdjęcia.
Ojciec dorobił mi dwie tuleje i mam zregenerowane 2szt. wstawiłem zamiast teflonu bakelit.
marcinzam - 06-01-2014, 23:59
u mnie banan regenerowany w szczecinie po 20 tyś osłona sworznia do wymiany ale nic nie stuka narazie , tak więc odrazu po regeneracji najlepiej wymienić na tą z Hyundaia
Krzyzak - 07-01-2014, 08:09
Marcino napisał/a: | wstawiłem zamiast teflonu bakelit | ja do prostych proszę o wkładki z brązu (u Bieniaka) - liczę że dłużej potrzymają
Marcino - 07-01-2014, 09:27
Krzyzak napisał/a: | Marcino napisał/a: | wstawiłem zamiast teflonu bakelit | ja do prostych proszę o wkładki z brązu (u Bieniaka) - liczę że dłużej potrzymają |
Z brązu będą długowieczne..:)
Ja rozebrałem jeden regenerowany u Bieniaka..... wkładka z białego plastiku coś jak "kaprolaktam" przezyła nie więcej jak 20tyś dokładnie nie wiem jaki przebieg.
Krzyzak - 07-01-2014, 11:11
no bo samosmarujący jest przy okazji
mam w wycieraczkach tulejki z brązu - faktycznie nic się z nimi nie dzieje... w przeciwieństwie do teflonu, którego rdza wyciera aż miło - do gołego żelaza
Juiceman - 12-01-2014, 11:29
Taka mała ciekawostka,
Wczoraj Bartek jakiemuś klientowi w galu wymieniał prawego banana. Klient przywiózł banana TRW - pięknie zapakowanego widać że coś porządnego. Patrzymy, a tuleja ma oznaczenie Mitsubishi. Dziś wklepałem do numer tulei i o coś takiego wyszło : (może się komuś przyda)
deejay - 12-01-2014, 11:59
Juiceman napisał/a: | Wczoraj Bartek jakiemuś klientowi w galu wymieniał prawego banana. Klient przywiózł banana TRW - pięknie zapakowanego widać że coś porządnego |
Dokładnie , a w środku oryginał
Fragu - 12-01-2014, 12:26
A gdzie można dostać wahacze TRW(i za ile) bo zawsze jak widziałem to było "produkt niedostępny".
deejay - 12-01-2014, 12:39
Fragu napisał/a: | A gdzie można dostać wahacze TRW(i za ile) bo zawsze jak widziałem to było "produkt niedostępny". |
http://japanexperts.pl/in...wrocaw-celtycka
Koszt ok 230 zł
Hugo - 12-01-2014, 12:50
Za 230 zł oryginał
deejay - 12-01-2014, 12:55
Hugo napisał/a: | Za 230 zł oryginał |
Niedowiarek sie znalazł , a co powiesz na to ?
http://allegro.pl/wahacz-...3869153887.html
|
|
|