Nasze Miśki - Czarna bestia by tomek84
Mithrill - 09-07-2013, 20:17
@tomek84, bo zaraz zwariuję... szukam i nie widzę.
Te koła z avatara... jaki to jest rozmiar felgi (17"?) i opony?
Dzięki!
Tomek - 09-07-2013, 20:20
Mithrill napisał/a: |
Te koła z avatara... jaki to jest rozmiar felgi (17"?) i opony? |
na foto jest 215/45R17
obecnie mam 225/45R17 na przodzie i tyle
jutro zmieniam przod na 215/45R17
a felga to BWA, a nie jak cały czas myślałem borbet
a tak BTW to na zdjęciu felga nie jest nawet założona na auto, a jedynie przystawiona do ówczesnej zimówki stalowej
Mithrill - 09-07-2013, 20:27
Cytat: | a tak BTW to na zdjęciu felga nie jest nawet założona na auto, a jedynie przystawiona do ówczesnej zimówki stalowej |
Hehe, tak, wiem... pamiętam. Nawet widać jak wystaje z nadkola.
Dzięki za info. Na szerokości 225 chyba gorzej się jeździ, co?
Tomek - 09-07-2013, 20:34
Mithrill napisał/a: | Na szerokości 225 chyba gorzej się jeździ, co? |
lepiej dla felg (przy tym samym profilu)
ale gorzej dla dynamiki, spalania, dużo gorzej w koleinach, na nierównościach
chcialem kupic 205/50 - to byloby idealne rozwiazanie
ale akurat trafilem na opony 215/45 w wiecej niz dobrej cenie
Tomek - 16-07-2013, 09:57
tomek84 napisał/a: |
czy osłona przegubu (tego bliżej koła) jest dostępna gdzieś do kupienia? |
robertdg, a byłbyś w stanie podać producenta i numer części ?
bo w polcar twierdzą, że nie ma
KucharZ - 16-07-2013, 10:47
tomek84 napisał/a: | czy osłona przegubu (tego bliżej koła) jest dostępna gdzieś do kupienia? |
Tomek tutaj zobacz LINK
Tomek - 16-07-2013, 13:41
KucharZ, dzięki
w między czasie znalazłem też w Inter-carsie, cena niewiele większa, więc pewnie wezmę w IC (choć tego unikam jak ognia), bo pod nosem
carlos2710 - 26-07-2013, 10:12
wybacz, że zaśmiecę Ci temat ale widzę, że malowałeś panel środkowy i stąd mam 2 pytania:
- jak najlepiej go wyjąć?
- czego używałeś do malowania?
z góry dziękuję za odp.
D1VenO - 26-07-2013, 11:12
1. odkręcasz gałkę zmiany biegów.
2. Panel pod gałką pociągasz do tyłu [ lekko w górę ]
3. Panel środkowy od dołu spokojnie rwiesz ;P też jest na zaciskach. [ teoretycznie też są 2 śrubki od popielniczki ale nie musiałem ich wykręcać chyba że u mnie ktoś już wyjmował ]
4. jeśli panel nie posiada rys / ubytków matujesz cały panel szmatka matującą typu http://www.klakiernik.pl/...904_3M-531.html
5. pryskasz promotorem przyczepności 2 warstwy w odstępach zalecanych przez producenta.
6. 3-4 warstwy koloru bazowego w spraju wybranego przez ciebie [ nie akryl ]
7. Klar matowy lub połysk 2 / 3 warstwy
Torp12 - 26-07-2013, 11:17
Veno Czemu nie można akrylem?
Tomek - 26-07-2013, 11:26
dodam do tego, że prawie każdy panel sie nadaje do malowania
nie nadają się jedynie panele czarne pokryte taką jakby gumą
tzn do malowania się nadają, ale juz do polerowania - nie
u mnie był własnie taki przypadek i sveno malował w sumie 3 razy
ostatczenie musiał tą gumę zerwać i malować na goły panel
D1VenO - 26-07-2013, 11:28
kolor bazowy nie ma tendencji do płynięcia a akryl już ma. i jak chłop ma talent jak gość z reklamy sprite'a to mu popłynie. Lepiej bazowym kilka cienkich warstw. Przynajmniej ja tak uważam.
ja mam czarny + mat
carlos2710 - 26-07-2013, 11:53
właśnie o taki mniej więcej kolor mi chodzi bo jakoś ten a'la marmur do mnie nie przemawia:).
D1VenO, rozumiem, że tak samo masz pomalowane panele sterowania szybami tak?
D1VenO - 26-07-2013, 12:07
dokładnie tak. minus jest taki ze oryginalne oznaczenia znikają ;P
mam jeszcze jeden panel i chce spróbować zrobić lakier ze strukturą.
carlos2710 - 26-07-2013, 13:41
coś za coś . dzięki wielkie za pomoc.
|
|
|