To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić COLT'a! - [CAX 92-96] Kolejny GTIK na tapecie

Anonymous - 19-05-2009, 21:42

wlasnie uprzedizles mnie mialem rzec -mozna kupic i z helmuta i tego sklecic calosc nee?
hehe -

Co do tego to wlasnie ten tylko qrcze fotki gdzies mi sie zapodzialy :/

Jogurt - 19-05-2009, 21:49

to zapomniał dopisać że niewytłuczony bo mało jeżdżony po polskich drogach :lol:
kartomaniak gti - 19-05-2009, 21:54

http://img30.imageshack.us/gal.php?g=snc00280.jpg więcej foto :)
Anonymous - 19-05-2009, 22:00

no to niezle qrcze...zale mi go jakbym mial tyle kasy to bym kupil zeswapowal i by bylo si :)
kartomaniak gti - 19-05-2009, 22:26

poczekam aż spadnie cena -wtedy sie zainteresuje
Anonymous - 19-05-2009, 22:34

haha do tysia nie zejdzie ;p
tresorex - 19-05-2009, 22:40

opis właściciela:

K4G3 napisał/a:
Wczoraj ok godziny 17 wyleciałem na łuku do rowu i w pole.. samochód wygląda tak...

http://img30.imageshack.us/gal.php?g=snc00280.jpg

A teraz od początku jechał ok 50 czy 60 na godz padało prawdopodobnie skręcając wjechałem na linie dzielące jezdnie i tył zaczął mi wyprzedzać przód zdarzyłem skontrować lekko nacisną hamulec i wpadłem przodem do rowu odbiłem się przeleciałem z metr do półtora metra wylądowałem na boku znak uchronił mnie przed dalszym dachowaniem..

najbardziej ciekawi mnie skąd się wzięło wgniecenie z tyłu od strony kierowcy jak leżałem na stronie pasażera.. :)

Ciekawe jest też to ze z boku na którym leżałem tylko drzwi są zniszczone przód i tył w stanie nienaruszonym...
i pytanie robić go czy.. co?


więcej na coltmanii

Misiek :) - 19-05-2009, 22:57

kondolencje, kolejny GTI poszedł... ale taka dola większości sportowych. Jak podłużnica ruszona, to dawca już tylko... chyba, że jakiś magik spec zrobi nietłuczone cudeńko, którym jeździła starsza Pani.
Powiem tak, gdybym miał golasa 1,3 to bym kupił na swap, i przeszczepić kilka rzeczy z wyposarzenia, np siedzenia, ale narazie nie narzekam na moje 1,6 jeśli chodzi o moc:)

Anonymous - 19-05-2009, 23:00

Misiek :) , mysle ze kazdy posiadacz 1,6 czy 1,3 o tym by pomyslal,to nie sa duze koszty nawet jak robia ci to mechanicy...
Anonymous - 19-05-2009, 23:40

Browar napisał/a:

Co do tego to wlasnie ten tylko qrcze fotki gdzies mi sie zapodzialy :/


Właśnie tak skojarzylem po kolorze, felunku no i przebiegu bo pamietam, że w tamtym opisany był niski ;p No a na zdjeciach to juz czarno na bialym widac ze to ten, nawet jeszcze nie zarejestrowal... szkoda bo fajny byl chociaz nie do konca wiadomo bylo co z tym przodem czy bity czy nie bo tak jakos dziwnie spasowany byl, ale teraz to juz na pewno dzwon :P

Misiek :) - 19-05-2009, 23:50

Browar napisał/a:
mysle ze kazdy posiadacz 1,6 czy 1,3 o tym by pomysla

wiesz co... ja mam 1,6 113 kucy i powiem, że wolał bym robić swap na 4g63, na 150 kucy, bardziej rozwojowy w przyszłości silnik, ale mnie teraz mój silnik zupełnie starczy. Sosunek pojemności do mocy, oraz mocy do spalania ma bardzo dobry. Spełnia moje wszystkie potrzeby codziennego wozidełka. Gdyby ktoś dawał za darmo, to bym kupił bude 1,3 i wsadził, chyba że miałbym bude awd (cc4a), ale wtedy na 90% byłby to 4g63

rosomak1983 - 20-05-2009, 02:51

Gdybym miał gdzie trzymać ten wrak to bym go kupił dla silnika itp...
Anonymous - 20-05-2009, 10:19

Misiek :) ,
uwerz mi to tak łatwo sie mówi - gorzej w praktyce.Ja ledwo co daje rade z budowa 4x4 ,obowiazkami praca /gdzie nie robie sam tylko musze do tego zatrudniac ludzi, zyczliwych mi znajomych by pomogli ,bo po porstu bym sie nie wyrobil z czasem a chce na sierpniowe Beskidy zdązyc.
Zapytaj sie ludzi ktorzy maja przyjemnosc takich modow dokonywac np kolege 4g63colt, dla niego to latwizna bo sam to robi przede wszystkim sie zna, nie jednego klipera juz przemielił.Zna je jak ja colty czyli wie o nich wszystko :) .Jak chcesz sam przy tym robic - musisz miec w sobie duzo checi wzglad na przeciwnosci losu ,problemy i duuzzoo samozaparcia.

Co innego jakby ci sie "Sztos" lał niczym woda z rynny a mechesów ci przychylnych bylo co nie miara. Takie w moim przypadku sa realia, moze innym jest latwiej nie mi.
pozdr
bwr

Misiek :) - 20-05-2009, 14:18

Browar, silnika jeszcze nie przekładałem, i wiem, że dużo czasu robocizny i pieniędzy zabiera. Nie stwierdziłem, że to czy tamto jest łatwe, ale że widze większy sens w 4g63 niż 4g93. Ty robisz co Tobie bardziej odpowiada, jak ja bym robił, to co ja konkretnie potrzebuje.
Anonymous - 20-05-2009, 14:32

Misiek :) , mi odpowiada bardziej 4g63 ale 4g93 najbardziej sie miescil w moich mozliwosciach.Jak robisz 4g63 4x4 musisz miec jednostke nie wyobrazasz sobie jak drogie czesci bywaja, najlepiej miec calego klipera na czesci po dzwonie np...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group