To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Komputer pokładowy

Mr_Azathoth - 13-11-2011, 17:40

Sveno mam ta strone wydrukowana widzialem to i czytalem caly temat.

Wiec moje kostki wyraznie wygladaja identycznie!! Jak te z 'przed liftem'.
Tu jest link ze zdjeciem
http://imageshack.us/phot.../imag0210z.jpg/

sveno - 13-11-2011, 18:00

to moze sprobuj z numeracja po lifcie czyli vss pod 80 a nie 86 ale to dziwne ze zliczył ci dystans a predkosci nie wyswietlał.
Mr_Azathoth - 13-11-2011, 18:07

Moze? Potrzebowal bym bardziej profesjonalnych informacji bo niedlugo wszystkie kable w ECU poprzecinam...

Nie kumam tylko dlaczego ta numeracja jest inna niz wszyscy pozostali maja.

sveno - 13-11-2011, 18:25

moze nie jest inna moze te szybkozłączki nie łączą dobrze? Albo zapytaj ludzi z poliftowymi kompami jak to podłączyli (np Owczar albo Spiderek ale oni z kolei maja automaty :( ) a co do stałych to nie baw sie w kalibracje zgrubną tylko wklep to co mają inni czyli vss=0.00385 a stała wtrysku Pb wez od kogos kto ma 2.0 dla v6 jest to cos około 0.00400 bedziesz miał podobną
Owczar - 13-11-2011, 19:18

Mr_Azathoth, trzeba ustalić czy masz po I czy po II lifcie. Póki co nie mam dostepu do caps żeby sprawdzić.
Mr_Azathoth - 13-11-2011, 20:06

No nic.... wiec poczekam na jakies info.. bo sam do tego nie dojde...
Dzieki.

Owczar - 13-11-2011, 21:12

Masz gala po pierwszym lifcie. Czyli rozkład pinów na tej stronie w manualu co podałem kilka postów wyżej. Nie pomyl kolejności od strony ECU i od strony kostek.
SPIDER-ek - 13-11-2011, 22:19

sveno napisał/a:
czy ktos z posiadaczy ukp zauważył problem z akumulatorem? Ja go nie miałem aż do dzisiaj. Auto stało prawie tydzien nie odpalane -1 na zewnątrz i rozrusznik kręcił bardzo wolno obwiniam za to ukp albo cos zle podłączyłem. rozumiem podtrzymanie pamięci ale po co w trybie uspienia (bez kluczyka w stacyjce) delikatnie swieca sie wszystkie piksele na wyswietlaczu? czy tylko u mnie tak jest?


Ja miałem podobnie ale gdy temperatury jeszcze były 15-20st. bez używania 3 dni i był problem z rozruchem.
Podejrzewałem UKP, że to wszystko przez stan spoczynku. Bo w stanie spoczynku UKP może mieć włączony zegarek albo nie. Po wyłączeniu zegarka już nie miałem problemu. Kaczart mówił że pobór pradu jest znikomy, nie mierzyłem ale coś rozładowało mi go, a tylko UKP był dodawany. Nie wnikałem dalej.
Póżniej i tak zmieniłem akumulator na nowy. I nie miałem problemów. Ale mam wylączony zegarek w trybie uśpienia.

swinks_UK - 13-11-2011, 22:56

Faktycznie jest problem z poborem prądu.
Mój "stary aku" 5-letni jak zrobiło się zimno nie wytrzymał 2 dni postoju. Zrobił tak dwa razy (za drugim razem po 3 dniach bezruchu) i chcąc nie chcac kupiłem nowe aku. Tamto i tak było juz słabe.
Jednak w ustawieniach chyba wyłączę zegarek na postoju.

mar111cin - 13-11-2011, 23:02

ale tak propo to ten zegarek na postoju jakoś widać ? bo u mnie i tak i tak jest czarny ekran (nawet jak jest włączona funkcja zegarka na postoju)
swinks_UK - 13-11-2011, 23:02

VSS sygnał jest na 86 pinie w pfl V6.

Tutaj macie rozpiskę do ecu z 4 wtyczkami:

Owczar - 13-11-2011, 23:13

Ale tutaj mowa o 2.0...
adaxo - 14-11-2011, 00:44

Ja dziś miałem pierwsze podejście z podłączaniem UKP, wpiąłem sie pod kostkę od radia i po podpieciu UKP żarówka w popielniczce świeci bez kluczyka w stacyjce, jak przekręcę kluczyk to gaśnie, gaśnie również gdy odepnę UKP WTF ?? :shock:
swinks_UK - 14-11-2011, 07:29

Wygląda na to, że masa ci zwiera gdzieś.

[ Dodano: 14-11-2011, 06:31 ]
Owczar napisał/a:
Ale tutaj mowa o 2.0...

A tam nie było serii 7202?
Jak tak to układ pinów będzie bliźniaczo podobny (tak jak jest w Eclipse, FTO i Lancerze Evo).

Mr_Azathoth - 14-11-2011, 08:10

swinks_UK - I to jest dokladnie ta wtyczka, dokladnie tak oznaczona.
Tylko zauwazcie jak napisal Owczar Gal jest po pierwszym lifcie.
A gdy spojrzymy na tabelke z 33 strony i to jest dokladnie tak samo jak w tabeli 'przed liftem'.
I tak mialem podlaczone, dzialalo wszystko tylko zle wskazywal predkosc.
Dzisiaj sprawdze jeszcze raz super ze nawet sa kolory kabli.

PS. Gdy wtryskiwacze mialem podlaczone pod pin 14 dzialalo a teraz gdy zmienile na nr 1 nic nie dziala, czy to oznacza nie dzialajacy wtryskiwacz?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group