[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Twój pierwszy problem z nowym lancerem.
jaca71 - 03-12-2009, 09:28
Zawsze zapominam zapytać.
Mogacze Doprowadzają mnie do szału. Patent z 3 mignięciami jest ok. Ale to że się same nie chcą wyłączać to już jest problem. Oczywiście jak skręcam pod kątem 90 stopni to się wyłącza ale jak droga idzie po łuku to ni huhu. Potem jadę jak jakaś pierdoła z migającym migaczem. Jeszcze nie miałem takiego samochodu coby potrzebował tak ostrego skrętu by zgasić migacz. To już w maluchu i polonezie było lepiej. Też tak macie?
mkrawcz1 - 03-12-2009, 09:37
Tak, zjazdy z ronda nie wyłączają kierunkowskazu "w prawo", "punkt załapania" jest za daleko.
Poza tym kierunkowskazy "dotykowe" są "za płytkie", w Fordzie i VW jest o niebo lepiej/wygodniej.
Pokrywa bagażnika w sedanie - nie ma za co złapać, żeby otworzyć i się nie uj.... ubrudzić.
Podłokietnik centralny - za krótki.
Podłokietnik na drzwiach - za nisko.
Tempomat - sterowanie nieintuicyjne (w porównaniu np. z Fordem), poza tym nie wyświetla, że działa, a tylko, że włączony - a na co mnie takie info?
Przycisk "INFO" - a czemu nie na końcu dźwigni kierunkowskazów?
Wyświetlacz centralny - a czemu nie więcej info na jednym ekranie, tylko trzeba się przełączać przez kilka?
Sterowanie radiem w kierownicy - brak możliwości zmiany wg zaprogramowanych stacji/zmiany dysku.
Ale przyjąłem, że TTTM
jaca71 - 03-12-2009, 09:50
mkrawcz1 napisał/a: | Tak, zjazdy z ronda nie wyłączają kierunkowskazu "w prawo", "punkt załapania" jest za daleko. |
Jedyna wada jaka mnie wnerwia tak całkowicie, a właściwie doprowadza do szalu. Reszta do przeżycia.
mkrawcz1 napisał/a: | Poza tym kierunkowskazy "dotykowe" są "za płytkie", w Fordzie i VW jest o niebo lepiej/wygodniej. |
A w Oplu gorzej
mkrawcz1 napisał/a: | Pokrywa bagażnika w sedanie - nie ma za co złapać, żeby otworzyć i się nie uj.... ubrudzić. |
Otwieranie ujdzie, zamykanie - tu jest gorzej.
mkrawcz1 napisał/a: | Podłokietnik centralny - za krótki.
Podłokietnik na drzwiach - za nisko. |
Ja od lat jeżdżę jak jakiś Loeb czy inny Kubica - obie ręce na kierownicy, dlatego tej wady nie zauważam
mkrawcz1 napisał/a: | Tempomat - sterowanie nieintuicyjne (w porównaniu np. z Fordem), poza tym nie wyświetla, że działa, a tylko, że włączony - a na co mnie takie info? |
Wszystkimi samochodami, którymi jeździłem było tak samo info tylko o tym że jest włączony. Obsługa jak najbardziej intuicyjna, chociaż w toyocie jest taka mała manetka za kierownica i tamto chyba jest wygodniejsze chociaż mniej czadersko wygląda. Ostatnio zrobiłem poza miastem ponad 200km samochodem bez tempomatu - masakra, jak mi tych paru klawiszy brakowało
mkrawcz1 napisał/a: | Przycisk "INFO" - a czemu nie na końcu dźwigni kierunkowskazów? |
W megane jedynce po lifcie był na końcu manetki od wycieraczek. W całej flocie firmowych po około 100k km przestawał działać. Może dlatego?
mkrawcz1 napisał/a: | Wyświetlacz centralny - a czemu nie więcej info na jednym ekranie, tylko trzeba się przełączać przez kilka? |
Mnie tylko brakuje po drugiej stronie termometru wskaźnika tem. silnika w podobnym stylu jak jest od paliwa. Wtedy było by idealnie. Tak jest w nowym kolorowym wyświetlaczu w Outlanderze i SportBacku w USA.
mkrawcz1 napisał/a: | Sterowanie radiem w kierownicy - brak możliwości zmiany wg zaprogramowanych stacji/zmiany dysku. |
W mieście wydaje się to przeszkodą. Poza miastem w trasie wole szukać po częstotliwościach - zawsze można znaleźć fajne lokalne radio z informacjami o utrudnieniach w ruchu.
Generalnie poza migaczami jest ok.
earphorny - 03-12-2009, 11:02
jaca71 napisał/a: |
Mnie tylko brakuje po drugiej stronie termometru wskaźnika tem. silnika w podobnym stylu jak jest od paliwa. Wtedy było by idealnie. Tak jest w nowym kolorowym wyświetlaczu w Outlanderze i SportBacku w USA.
|
Ciekawe, czy istnieje możliwość modyfikacji firmware samochodowego komputera - wtedy by się dało to ustrojstwo zmusić do wyświetlania takiego wskaźnika... Ale jakoś nie słyszałem o użytkownikach samochodów modyfikujących soft w swoich pojazdach (prócz tych, którzy rasują silniki
Co innego aparaty cyfrowe, bądź telefony komórkowe. Tam to ludzie kombinują na potęgę i poprawiają różne niedociagnięcia producentów, których nie można doprosić się o poprawki...
Realista - 03-12-2009, 21:36
jaca71 napisał/a: | Zawsze zapominam zapytać.
Mogacze Doprowadzają mnie do szału. Patent z 3 mignięciami jest ok. Ale to że się same nie chcą wyłączać to już jest problem. Oczywiście jak skręcam pod kątem 90 stopni to się wyłącza ale jak droga idzie po łuku to ni huhu. Potem jadę jak jakaś pierdoła z migającym migaczem. Jeszcze nie miałem takiego samochodu coby potrzebował tak ostrego skrętu by zgasić migacz. To już w maluchu i polonezie było lepiej. Też tak macie? |
Nie wiem czy to możliwe ale w SB wszystko jest jak należy. Czyżby sedan miał inaczej niż SB ?Przesiadłem się na Lancera z pojazdu grupy VW i nie więdzę żadnej róznicy na gorsze. Po prostu odbija wtedy kiedy trzeba nawet przy mniejszych skrętach.
Hubeeert - 03-12-2009, 21:55
mkrawcz1 napisał/a: | Pokrywa bagażnika w sedanie - nie ma za co złapać, żeby otworzyć i się nie uj.... ubrudzić. | W VW tez nie ma.
mkrawcz1 napisał/a: | Podłokietnik centralny - za krótki.
Podłokietnik na drzwiach - za nisko. |
Ręce trzyma się na kierownicy a nie na podłokietnikach
mkrawcz1 napisał/a: | Tempomat - sterowanie nieintuicyjne (w porównaniu np. z Fordem), poza tym nie wyświetla, że działa, a tylko, że włączony - a na co mnie takie info? | Tak samo jest w VW
mkrawcz1 napisał/a: | Przycisk "INFO" - a czemu nie na końcu dźwigni kierunkowskazów? | TTTM
mkrawcz1 - 03-12-2009, 22:10
Hubeeert napisał/a: |
Ręce trzyma się na kierownicy a nie na podłokietnikach
|
A łokcie???
Lestat - 04-12-2009, 07:25
A lokcie w powietrzu przeciez jak siee trzymasz kierownicy to nie musisz ich opierac po prostu sobie wisza ))))) nie no zartuje rzecz jasna. Mnie podlokietnik tez zdziwil swoja krotkoscia ale nie przeszkadza mi to w niczym
Anonymous - 08-12-2009, 18:56
Panowie, czy uszczelki w naszych autach podlegają gwarancji?
Pytam,ponieważ pękła mi uszczelka z przodu od strony pasażera na dole przy progu
Podkleiłem ją co prawda , ale chyba nie będzie trzymać:(
Trik - 08-12-2009, 20:55
Bastek77 napisał/a: | Panowie, czy uszczelki w naszych autach podlegają gwarancji?
Pytam,ponieważ pękła mi uszczelka z przodu od strony pasażera na dole przy progu
Podkleiłem ją co prawda , ale chyba nie będzie trzymać:( |
Możesz sprawdzić w ASO Ja mam ułamaną uszczelką na drzwiach pasażera przed drzwiami kierowcy (mniej więcej na wysokości pupci wsiadającego kierowcy) wygląda raczej na uszkodzenie mechaniczne jak by odcięto ja nożem.
PS koszt nowej uszczelki na całe drzwi, bo jest to niestety całość, ok 800PLN
banzajek - 08-12-2009, 21:35
mkrawcz1 napisał/a: | Hubeeert napisał/a: |
Ręce trzyma się na kierownicy a nie na podłokietnikach
|
A łokcie??? |
Zart zartem ale Hubeeert ma racje - rece na kierownice. Przy prawidlowo ustawionym fotelu i kierownicy łapki prosto tak żeby swobodnie zwisał nadgarstek na górze kierownicy i nie ma problemu z podłodkietnikami i innymi pierdołami . Uwierz że prawidłowe ułożenie rąk to PODSTAWA poprawnego kierowania samochodem. W nagłej sytuacji może naprawdę pomóc.
Hubeeert - 08-12-2009, 21:37
banzajek napisał/a: | W nagłej sytuacji może naprawdę pomóc. | Wybrałbym się na Bemowo do Akademii Jazdy Opla.
Jacys chetni?
banzajek - 08-12-2009, 21:40
W sobote Robert Herba robi szkolenie w Ułężu , co prawda bardziej charakter pojezdzawki ale i tak jak ktoś chce to może wiele pomóc. A co do Szkoły Opla to dawno temu byłem,ale paru złych nawyków mnie skutecznie oduczyli. Jeśli nadal jest ta sama kadra (m.in. pan Byszewski) to polecam!
Hubeeert - 08-12-2009, 23:00
Wiesz - VW Touran TDi to nie auto na takie imprezy
A na Bemowie i ja byłem 4 lata temu - było super. Zrobimy powtórke?
banzajek - 08-12-2009, 23:03
Jak będę miał wolny termin to w sumie czemu nie daj znać wczesniej jak będziesz jechać.
|
|
|